שומרת על התבנית? יופי. עכשיו תעשי בה קצת בלאגן

photo by appshunter.io on unsplash

מכירה את קבוצת הוואטסאפ הזו שנמצאת אצלך על השתק?
היא שם, את יודעת את זה, אבל את לא באמת טורחת להיכנס אליה.

או למשל האפליקציה הזו של האימונים שהורדת, את אפילו מזכירה לעצמך לחזור אליה כדי להתאמן, גם הזזת אותה אל המסך הראשי של הטלפון שלך אבל את גם פה – לא באמת נכנסת אליה.
אז שתדעי לך שזה לא רק בגלל שאין לך (טוב, לי) כוח, יש פה עיקרון פסיכולוגי.

למה זה קורה?

אפקט ההתרגלות – המוח שלנו מסנן גירויים שחוזרים על עצמם עד שאנחנו פשוט מבחינות בהם פחות ופחות לאורך זמן.

איפה עוד נראה את זה?

פרסומות, זה מה שנקרא גם – עיוורון באנרים.

המוח שלנו כבר כל כך מורגל בלראות פרסומות עד שהוא פשוט מסנן אותן, ואנחנו בכלל לא שמות לב שהן שם.

אבל כעסק אנחנו צריכות ליצור גם פרסומות מידי פעם, אז איך נוודא שהקהל שלנו לא מתעלם מהמודעות שלנו?

נחדש ונגוון

זו הסיבה שבגללה פייסבוק ימליצו לך ליצור סדרת מודעות לכל קמפיין ולא מודעה אחד בודדת. כשכל מודעה נראת אחרת ושונה מהקודמת זה עוזר לתפוס את העין של הקהל שלך.

אם את רצה עם אותו קמפיין לאורך זמן ושמה לב שלפתע יש ירידה בתוצאות – זה הזמן להחליף נראות.

נשנה מקום

זה משהו שאני רואה הרבה באתרים אבל גם אצל מי שמשווק באימייל – יש אזורים מסויימים בהם מכניסים תוכן שיווקי – למשל אזור עם קידום של ספונסרים. כשהקהל מורגל לזהות אזור מסויים כאזור פרסומי הם לרוב יתעלמו מהתוכן הזה.

ברגע שנזיז את המיקום של הפירסום (וגם את העיצוב שלו) – זה ישבור את ההרגל של הקהל ויש מצב טוב שהם לפתע ישימו לב לאותה הפרסומת.

דוגמה טובה לטיפול בהתרגלות אפשר לראות באפליקציה של דולינגו, ברגע שהאפליקציה מזהה חוסר שימוש האייקון שלה משתנה מינשוף חביב לינשוף שהולך ונעשה יותר ויותר חולה… מה שגורם למשתמשים להבחין מיד בשינוי ולהיזכר להיכנס לאפליקציה.

אז בקמפיין הבא שאת מוציאה, תזכרי – להפתיע.

afd9dfc6 4085 c676 1fdb be7f464eaa9b

פורסם במקור בלחשוב כמו מותג – הניוזלטר של לימונדה 2.0

!Nailed It
ליצור ניוזלטר שהלקוחות שלך מחכים לפתוח

ולהפוך את הניוזלטר שלך לכלי אסטרטגי אמיתי, כזה שבונה את המותג שלך ויוצר חיבור עם הקהל.

כי הניוזלטר שלך יכול להיות
הרבה יותר ממה שהוא היום

₪297

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כאן מצטרפים
לרשימת התפוצה

Scroll to Top
הנה משהו שלא כדאי לך לפספס

30 טיפים
לאימייל מרקטינג

happy chen

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.