האם את חלק מתופעה פסיכולוגית?!

האם את חלק מתופעה חברתית

בואי נשחק משחק – כמה פעמים שמעת בחודש האחרון את המשפט הבא, או נוסח דומה שלו: “יו, השפעת השנה נוראית!”
והאם אמרת בתגובה: “כן, וואו, כולם עם שפעת עכשיו“?

אם ענית “מלאנתלפים פעמים” ו-”כן!” אז הידד לך, את חלק מתופעה פסיכולוגית ואנחנו מיד נחבר אותה גם לשיווק העסק שלך. איזה כיף איתי. חוויה ממש.

ב-1994 בחור גרמני בשם טרי כתב לעיתון מכתב ואמר להם שמעו קטע, שמעתי לא מזמן על ארגון הטרור באדר מיינהוף ומאז אני פשוט נתקל בשם שלהם כל הזמן! ואז קוראים אחרים התחילו לשתף שגם הם חווים את אותה תופעה ממש.

ב-2005, ובאיחור אופנתי, פרופסור ארנולד זוויצקי מאוניברסיטת סטנפורד החליט לחקור את הנושא ומפה לשם קיבלנו את התופעה העונה לשם באדר מיינהוף! (אבל אנחנו שלגמרי מיצינו אירגוני טרור למיניהם, נקרא לה בשם אשליית התדירות, סבבה? סבבה.)

אז מה אשליית התדירות אומרת לנו בעצם?

המוח שלנו כל הזמן עסוק בחיפוש אחרי חיבורים ותבניות סביבנו, וברגע שהוא נתקל במשהו שתופס את תשומת הלב שלנו – שיר מסויים, מילה מסויימת, דגם מסויים של מכונית, אישה בהריון, שפעת – הוא מתחיל לזהות את זה שוב ושוב ושוב ולאותת לנו כי הוא חושב שזה חשוב לנו. ואנחנו שמנו לב, כי זה לא באמת שכולן בהריון באותו הזמן, ולא אין לכולנו עכשיו שפעת – זה פשוט המוח שלנו שמחפש תבנית.

ואיך נחבר את זה לשיווק?
נכון מאוד – נעלה את המודעות למוצר שלנו.

עכשיו זה יופי של דבר הנושא הזה, כי מה שהוא בעצם אומר לנו זה – כן, תגידי שוב את המסר הזה! כן, תדברי שוב על הסדנה שלך, כן, ספרי לנו שוב למה זה כל כך חשוב.

ככל שהקהל שלנו ייחשף יותר למסר שלנו הוא יהפוך למודע יותר אליו > וככל שהוא יהיה יותר מודע אליו הוא יתחיל להבחין בו (ובנו) יותר, המוח שלו יחפש לעשות את החיבור הזה וככל שהוא יבחין בנו יותר אנחנו נצליח לבנות אצלו את אמון בנו, הוא יסמוך עלינו > כי ככל שאנחנו רואים משהו לעיתים קרובות יותר אנחנו אוהבים אותו יותר > מה שמגדיל את הסיכוי שהוא יקנה מאיתנו.

קל.

אז בקיצור, מה שאני בעצם רוצה להגיד לך זה שזה ממש בסדר, ואפילו מומלץ ואף מוכח (!) לדבר שוב ושוב על הקורס, סדנה, מוצר, שירות החדש שלך.

ולא, את לא חופרת, אז תשלחי את המייל הזה.

!Nailed It
ליצור ניוזלטר שהלקוחות שלך מחכים לפתוח

ולהפוך את הניוזלטר שלך לכלי אסטרטגי אמיתי, כזה שבונה את המותג שלך ויוצר חיבור עם הקהל.

כי הניוזלטר שלך יכול להיות
הרבה יותר ממה שהוא היום

₪297

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כאן מצטרפים
לרשימת התפוצה

Scroll to Top
הנה משהו שלא כדאי לך לפספס

30 טיפים
לאימייל מרקטינג

happy chen

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.