לחשוב כמו .

לחשוב כמו

.

ללמוד מהגדולים – ליישם בקטן

מה עושה מותג גדול וכיצד אנחנו יכולים ליישם את זה בעסק שלנו?

למותגים הגדולים יש כלים מאוד ברורים בעבודה השיווקית שלהם, כלים שגם אנחנו יכולים לקחת אותם וליישם אותם בעסקים שלנו, אנחנו רק צריכים להכיר אותם, להבין אותם ולהתחיל לרוץ. 

אנחנו הופכים למותג ברגע שאנחנו מתחילים להתנהג כמו מותג ולחשוב כמו מותג.

מה מחכה לנו באתגר?

מבט מלמעלה

איך העסק שלנו מתנהל היום ואילו פעולות קטנות יעזרו לנו לשדרג אותו.

מבט מבפנים

מה המערכות הפועלות אצלנו בעסק, מה הצורך של הקהל שלנו, ואיך נמצא החיבור האופטימלי בין השניים.

מבט קדימה

הפעולות והצעדים שנצטרך לבצע כדי להוביל את המותג שלנו להצלחה לאורך זמן.

למה ללמוד ממותגים גדולים?

באתגר זה, נעשה שימוש בניסיון ובידע שנצבר אצל המותגים המובילים בעולם, ונראה כיצד אפשר ליישם אותו בעסק שלכם בצורה פשוטה ויעילה. נלמד מהן הדרכים הטובות ביותר לשיווק, איך ליצור חוויית לקוח בלתי נשכחת וכיצד לשפר את היעילות והפרודוקטיביות בעסק.

מה נלמד:

01

להכיר את הקהל שלנו

איך להגיע לאחוזי פתיחה גבוהים ותוצאות טובות מהקהל שלנו, בעזרת חלוקה של הקהל לפי תחומי העניין שלהם או פעולות שהם מבצעים בעסק שלנו. 

02

לכתוב את הקהל שלנו

איך ועל מה לדבר לאורך תקופה מבלי להרגיש שאנחנו חופרים, איך לעשות נכון אוצרות תוכן (curating), למצוא רעיונות חדשים על תחומי התוכן שלנו, ולתכנן קדימה.

03

להקל על הקהל שלנו

ללמוד איך לראות את העסק שלנו מהעיניים של הקהל, איך לעבור ממצב של מערכות שמודבקות אחת על השניה כמו פלסטר לסיסטם חלק וזורם שבו הכל מדבר אחד עם השני ומציב אותנו צעד אחד לפני כולם.

04

להוביל את הקהל שלנו

איך להוביל את הקהל יד ביד בתהליך ההיכרות וההבשלה לקנייה, למה נרצה ליצור מסע לקוח עבור המוצרים והשירותים שלנו, ומה יעזור לנו ליצור חווית לקוח ייחודית ומותאמת למותג שלנו.

05

להתאים את המותג אל הקהל שלנו

איך בתכלס לעבור מתכנון לביצוע של כל הפרויקטים והמשימות שכתבנו בימי האתגר. איך לתכנן ולתעדף את העבודה מאחורי הקלעים של העסק שלנו בחודשים הבאים.

מי אנחנו?

שרון

היי, נעים מאוד, אני שרון גולן. בעלת עסק כבר 15 שנים, ונהנית מכל רגע של עצמאות. אני אוהבת ללמד, לייעץ ולראות בעלי ובעלות עסקים מצליחים, גדלים ונהנים ממה שהם עושים, ומלאי התרגשות ואהבה לעשייה שלהם. כשעסקים מתנהלים ביעילות, הם לא רק מתקדמים וגדלים, אלא אדוות הסדר והארגון שלהם מחלחלות לסביבה כולה, העסקית והמשפחתית. מזמינה אותך להצטרף לאתגר ולהתחיל לשדרג את העסק שלך.

חן

היי, אני חן יאקה-שומרון. מעצבת וחצי מסטודיו לימונדה 2.0. אני אוהבת לבנות אתרים, לכתוב דיוורים, מומחית למיילצ'ימפ, מעבירה קורסים ומאמינה במסע לקוח מוצלח ויעיל דרך שליחת ניוזלטרים על בסיס קבוע. העבודה שלי מתמקדת בשיפור התקשורת עם הלקוחות וביצירת תוכן שמושך ומרתק. אני מזמינה אותך להצטרף לאתגר ולגלות איך אפשר לשדרג את העסק שלך באמצעות כלים ושיטות מוכחות.

מתי ואיך זה קורה?

האתגר יתקיים בתאריכים 21-25.07.24,
בקבוצת וואטסאפ חדשה ובמייל.

האתגר הוא אתגר קיץ 🍹 וככזה הוא ממוקד, מתחשב בזמן המוגבל ומאפשר לכם לקדם את העסק גם בתקופה העמוסה הזו.

זה שווה, זה מעניין, זה יעיל וזה בדיוק מה שיעזור לכם להתחיל לחשוב כמו מותג!

משימות קצרות ופשוטות

כל משימה יומית היא קצרה וממוקדת, כך שתוכלו לשלב אותה בקלות בלוח הזמנים שלכם.

גמישות וזמינות

האתגר מתבצע במקביל בקבוצת וואטסאפ ובמייל, תבחרו את הדרך והזמן שהכי נוחים לכם לצפייה וביצוע.

תמיכה ומוטיבציה

גם אנחנו זמינות לענות על שאלות, וגם הקבוצה שלנו תיתן לכם את הדרייב לביצוע (צפויות עוד הפתעות, אבל שישאר ביננו).

למה זה קל יותר ממה שחשבתם?

יצרנו את האתגר "לחשוב כמו מותג" בצורה שתתאים גם לאנשים עם לוח זמנים עמוס במיוחד.

המשימות היומיות נבנו כך שהן פשוטות וקלות ליישום, ומטרתן היא להקל עליכם ולסייע לכם לשדרג את העסק בצעדים קטנים וברורים.

לחשוב כמו מותג

ללמוד מהגדולים – ליישם בקטן, הצטרפו אלינו

לאחר מילוי הטופס תועברו להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ שלנו.

Scroll to Top

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.