לחשוב כמו מותג - מדריך מעשי לאפיון מותג
אפשר להתחיל כאן
מרגישה ש..?
מה נלמד?
מפת הדרכים של העסק שלך
רוצה להציץ במדריך?
לרכישה מהירה
שאלות ששואלים מלא
מי שקראו מספרות ש...
מי אני

אם את לא יודעת לאן את הולכת, איך תדעי כשתגיעי לשם?

lemons
  • אם את מרגישה שבכל מה שקשור לעסק שלך את יורה באפלה ומקווה שזה יגע במישהו
  • אם את מרגישה קצת אבודה בכל פעם שאת מתיישבת לכתוב פוסט על המוצרים שלך
  • אם את מרגישה שעד שכבר הצלחת לכתוב משהו זה לא נשמע כמוך
  • אם את מרגישה שאת לא באמת מכירה את המותג שלך
  • אם את מרגישה לפעמים שאת את עוד אחת מ…
  • ואם את מרגישה שאת ממש לא עוד אחת מ… אבל לא מצליחה לשים את האצבע על למה את ולא אחרים

אז את לא לבד ואני יכולה לעזור לך!

לחשוב כמו מותג - מדריך מעשי לאפיון המותג שלך
שיעזור לך להשאיר חותם בלבבות של אנשים

מה תלמדי?

להפסיק לבזבז אנרגיות על הקהל הלא נכון

כשאת יודעת בדיוק מי הקהל שלך, קל לך יותר לייצא עבורם תוכן ומוצרים. קל לך יותר להעביר להם את המסר שאצלך הם יימצאו את הפתרון שהם מחפשים. קל לך יותר להניע אותם לפעולה.

לדבר עם הקהל בביטחון, בהירות ודיוק

כשאת יודעת בדיוק מי את ומי המותג שלך זה בונה אצלך תחושת ביטחון בשיווק העסק שלך. עם תחושת הביטחון הזו תוכלי לקבל החלטות טובות יותר בהתנהלות העסקית היום-יומית שלך ולבחור את הפרויקטים המתאימים לך, שיתופי פעולה טובים יותר, ותצליחי לקבוע מטרות עסקיות ריאליות וברות ביצוע.

לכתוב מסרים אפקטיביים יותר

יש הרבה דרכים להגיד את אותו הדבר, אבל לא כולן אפקטיביות באותה מידה. אחרי שזיהית את הקהל הנכון לך והבנו את הצורך שלו, חשוב גם לבחור את הדרך שבה תעבירי לו את המסר שלך ואת המילים המדויקות שהוא רוצה לשמוע.

לשווק בצורה שטבעית ונוחה לך

לשים את תסמונת המתחזה בצד ולהתחיל להשתמש במיתוג לשיווק בצורה שלא תרגיש לך שקרית. יש קהל שלם של אנשים שצריכים בדיוק את מה שאת מציעה, אז למה שלא תמכרי להם אותו? לשווק את המותג שלך הוא צעד הכרחי והרבה פחות מאיים ממה שנדמה לך.

איך נעשה את זה?

אפיון מותג הוא מפת הדרכים שלך

כדי להפוך עסק למותג כדאי קודם להבין את הטרמינולוגיה של עולם המיתוג,
משם הדרך ליישום ברורה יותר והרבה יותר אפשרית.
זה בדיוק מה שנלמד לעשות כאן

בואי להציץ בתכני המדריך

* לחצו על ניגון לריפרוף מהיר בספר
לחשוב כמו מותג, מדריך מעשי לאפיון מותג
קריא, קולח, ברור, כיפי!
משהו בבהירות של הכל עוזר לתחושה שזה אפשרי.
נעמה אורבך
ספר מצויין, מלמד במדוייק עם סדרת תרגילים מעמיקה וכיפית ליישום.
שרון גולן
תוכן מעולה, בעל ערך מוסף מצוין, מדויק וחשוב כבסיס.
אנני דודקביץ'
נהניתי לקרוא! מדריך מעשי וממוקד שמעניק כלים למי שבתחילת הדרך וגם למי שצועד בה כבר. בשפה קלילה ובגובה העיניים.
אביבית ירקוני-כהן

רכישת לחשוב כמו מותג -
מדריך מעשי לאפיון מותג

מה זה מותג? ומה הופך עסק לכזה?
איך אנחנו יודעות לזהות את הקהל שלנו? ומה הערך שאנחנו נותנות לו?
מה המסר שלנו? האם הוא באמת משקף את העשייה שלנו?

לחשוב כמו מותג הוא מדריך מעשי לאיפיון מותג שיעזור לך לענות בדיוק על השאלות האלו, וקצת יותר.

מחיר: 90 ש"ח

שימו ❤ !
בלחיצה תועברו לעמוד רכישה מאובטח.
בסיום התשלום תקבלו גישה מיידית לקבצי הספר והתרגולים.
בנוסף, ישלח קישור להורדת הקבצים במייל שיצויין בתשלום.

שאלות ותשובות

מה זאת אומרת
מדריך מעשי?

מדריך, כי בכל פרק אנחנו נתמקד בעיקרון אחר שקשור למיתוג, אני אסביר מה הוא אומר, למה הוא חשוב ואיך את ניגשת לפצח אותו. מעשי, כי בסוף כל פרק יחכו לך משימות ליישום על העסק שלך.

זה דיגיטלי
או מודפס?

דיגיטלי! תוכלי לפתוח את הקובץ מכל מקום, מחשב או טלפון נייד, ולהיזכר בעקרונות שמנחים אותך בתהליך. את דפי העבודה תקבלי בנוסף בקובץ נפרד המותאם להדפסה.

אם אני אקרא את הספר
אני אהפוך להיות מותג?

No Pain, No Gain
הספר הזה הוא לא פתרון קסם והוא לא תחליף לעבודה קשה. הוא כן יעשה לך סדר בטרמינולוגיה ובתהליכי עבודה, ועם ביצוע המשימות תוכלי ליישם את העקרונות שתלמדי על העסק שלך בצורה אפקטיבית.

חשוב לשים לב שזה לא מדריך  לכתיבה ולא קורס קופי, אבל כתיבה וקופי הם חלק חשוב ביישום התהליך.
זהו מדריך מעשי, כלומר לא רק קוראים, אלה גם ת'כלס מיישמים.
כדי באמת להצליח לעשות שינוי בעסק את תצטרכי לעבוד, ולחשוב ולכתוב
(ולכתוב ולכתוב ולכתוב).

למי זה מתאים?

  • עסקים קטנים שמנסים לשווק את העסק אבל מתקשים עם מציאת האמירה שלהם.
  • עסקים שנמצאים לפני תהליך מיתוג ורוצים להגיע לתהליך הזה מוכנים ומגובשים.
  • עסקים שכבר עברו תהליך מיתוג אבל מרגישים שהם צריכים לרענן את הערכים.
  • בלוגרים שרוצים לגבש "שפה" לבלוג שלהם.
  • מעצבים וממתגים שמחפשים דרך מסודרת לחלץ מהלקוחות שלהם את המידע הדרוש לתהליך המיתוג.
  • מובילי דעה שרוצים להעביר לעוקבים שלהם את הערכים והמסרים הנכונים להם.

בקיצור, אם יש לך עסק, מכל סוג שהוא,
זה המדריך שתרצי בארגז הכלים שלך

מי שכבר קראה אמרה עליו שהוא...

לחשוב כמו מותג, מדריך מעשי לאפיון מותג
חן יאקה-שומרון

נעים להכיר, אני חן יאקה-שומרון

ב-Day Job שלי חצי מ'לימונדה' – סטודיו למיתוג והקמת נוכחות דיגיטלית ברשת, מדריכה ומעבירה סדנאות לעסקים קטנים ולעצמאים על עולם הדיגיטל והתנהלות ויזואלית נכונה.

הספר "לחשוב כמו מותג" התחיל בקבוצת הפייסבוק שלי, שם זיהיתי את הקושי של עסקים קטנים להגדיר את עצמם ואת העסק שלהם, ואת הצורך בהנגשת תהליך המיתוג לעצמאים.

אני מקווה שתפיקו ממנו את המיטב ותהנו מהקריאה, לפחות כמו שאני נהנתי מהכתיבה.

לכל שאלה – ניתן לכתוב אלי: chen@lemonadestudio.co.il

גלילה למעלה

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.