
קריא, קולח, ברור, כיפי!
משהו בבהירות של הכל עוזר לתחושה שזה אפשרי.
ספר מצויין, מלמד במדוייק עם סדרת תרגילים מעמיקה וכיפית ליישום.
תוכן מעולה, בעל ערך מוסף מצוין, מדויק וחשוב כבסיס.
נהניתי לקרוא! מדריך מעשי וממוקד שמעניק כלים למי שבתחילת הדרך וגם למי שצועד בה כבר. בשפה קלילה ובגובה העיניים.
לחשוב כמו מותג -
מדריך מעשי לאפיון מותג
מה זה מותג? ומה הופך עסק לכזה?
איך אנחנו יודעות לזהות את הקהל שלנו? ומה הערך שאנחנו נותנות לו?
מה המסר שלנו? האם הוא באמת משקף את העשייה שלנו?
לחשוב כמו מותג הוא מדריך מעשי לאיפיון מותג שיעזור לך לענות בדיוק על השאלות האלו, וקצת יותר.
מחיר: 90 ש"ח
שימו ❤ !
בלחיצה תועברו לעמוד רכישה מאובטח.
בסיום התשלום תקבלו גישה מיידית לקבצי הספר והתרגולים.
בנוסף, ישלח קישור להורדת הקבצים במייל שיצויין בתשלום.
אפיון מותג הוא מפת הדרכים שלך
כדי להפוך עסק למותג את צריכים קודם כל להבין את הטרמינולוגיה של עולם המיתוג, משם הדרך ליישום היא כבר הרבה יותר ברורה ואפשרית.
וזה בדיוק מה שנלמד לעשות כאן:
- נבחן את העסק שלכם מבחוץ, נראה את התמונה הרחבה ונתחיל להכיר את המותג שאת רוצה להיות
- נמצא מה מייחד את המותג שלך ומבדל אותו מכל הקולגות והמתחרים בשוק
- נבין מה הן הסיבות שבגללן הקהל שלך בוחר להפוך ללקוחות הנאמנים שלך
- נבצע מחקר פרסונות ובעזרתו נמצא את הקהל המדוייק עבור המותג שלך
- נפצח את המסר המדוייק והנכון למותג שלך
- נקבל השראה מעסקים שהצליחו להפוך למותג מוכר וייחודי
Sneak Peek
מעל 100 עמודים מלאים בתוכן, השראה, ניתוחי מקרה, תרגילים והכל עטוף באריזה ניידת, כיפית וקלילה לקריאה.




שאלות ותשובות
מה זאת אומרת
מדריך מעשי?
מדריך, כי בכל פרק אנחנו נתמקד בעיקרון אחר שקשור למיתוג, אני אסביר מה הוא אומר, למה הוא חשוב ואיך את ניגשת לפצח אותו.
מעשי, כי בסוף כל פרק יחכו לך משימות ליישום על העסק שלך.
זה דיגיטלי
או מודפס?
דיגיטלי!
תוכלי לפתוח את הקובץ מכל מקום, מחשב או טלפון נייד, ולהיזכר בעקרונות שמנחים אותך בתהליך. את דפי העבודה תקבלי בנוסף בקובץ נפרד המותאם להדפסה.
אם אני אקרא את הספר
אני אהפוך להיות מותג?
No Pain, No Gain
הספר הזה הוא לא פתרון קסם והוא לא תחליף לעבודה קשה. הוא כן יעשה לך סדר בטרמינולוגיה ובתהליכי עבודה, ועם ביצוע המשימות תוכלי ליישם את העקרונות שתלמדי על העסק שלך בצורה אפקטיבית.
?
למי זה מתאים
- עסקים קטנים שמנסים לשווק את העסק אבל מתקשים עם מציאת האמירה שלהם.
- עסקים שנמצאים לפני תהליך מיתוג ורוצים להגיע לתהליך הזה מוכנים ומגובשים.
- עסקים שכבר עברו תהליך מיתוג אבל מרגישים שהם צריכים לרענן את הערכים.
- בלוגרים שרוצים לגבש "שפה" לבלוג שלהם.
- מעצבים וממתגים שמחפשים דרך מסודרת לחלץ מהלקוחות שלהם את המידע הדרוש לתהליך המיתוג.
- מובילי דעה שרוצים להעביר לעוקבים שלהם את הערכים והמסרים הנכונים להם.
בקיצור, אם יש לך עסק, מכל סוג שהוא, זה המדריך שתרצי בארגז הכלים שלך
אלו שכבר קראו אמרו עליו שהוא...
משהו בבהירות של הכל עוזר לתחושה שזה אפשרי.
מאוד אהבתי את ההגדרות של מילים שאנחנו בקלות זורקים לאוויר בלי תמיד לדייק בהן. מותג, מיתוג...
תוכן מעולה, בעל ערך מוסף מצוין, מדויק וחשוב כבסיס.


נעים להכיר, אני חן יאקה-שומרון
ב-Day Job שלי חצי מ'לימונדה' – סטודיו למיתוג והקמת נוכחות דיגיטלית ברשת, מרצה, מדריכה ומעבירה סדנאות לעסקים קטנים ולעצמאים על עולם הדיגיטל והתנהלות ויזואלית נכונה.
הספר "לחשוב כמו מותג" התחיל בקבוצת הפייסבוק שלי, שם זיהיתי את הקושי של עסקים קטנים להגדיר את עצמם ואת העסק שלהם, ואת הצורך בהנגשת תהליך המיתוג לעצמאים.
אני מקווה שתפיקו ממנו את המיטב ותהנו מהקריאה, לפחות כמו שאני נהנתי מהכתיבה.
לכל שאלה – תכתבי לי: chen@lemonadestudio.co.il