סיפור חמוד על סבא אחד, הדבורים שלו ואיך כל זה קשור למיתוג

photo by hiveboxx on unsplash

היום אני רוצה להכיר לך את ברט, זה הבחור הזה פה בסרטון למטה.
תאמיני או לא יש לו חברה שמוכרת מוצרי טיפוח טבעיים בשם הדבורים של ברט, Burt's Bees.
באופן שנראה מאוד שונה משאר חברות הטיפוח שאנחנו מכירות סביבנו ברט נבחר להיות הפנים של החברה וכך הוא גם מספר את הסיפור שלו, את האהבה שלו לטבע, לדבורים, לעשייה.

קחי לך רגע לצפות בסרטון, אני מבטיחה שזה שווה את זה.

מה אנחנו מקבלות? חיבור אישי. ברט הצליח להראות לנו את האדם הקטן מאחורי החברה, הוא הצליח לגרום לנו לחייך, לראות בו את הסבא החביב והמוזר שהוא, אולי קצת להזכיר לנו את הסבים שלנו.

זה הקסם בסיפורים, הם מעוררים בנו רגשות (אבל ממש, בקטע מדעי).
אבל לא כולנו ברט, ולא לכולנו יש סיפור חיים שונה ומרגש, אבל כן כולנו יכולות לספר את הסיפור שלנו. השאלה האמיתית היא איזה סיפור נבחר לספר? 

יכול מאוד להיות שלמותג שלך אין רק סיפור אחד, יש לו כמה, וכל סיפור נוגע בנקודה אחרת בקהל שלך. עכשיו זה הזמן לבחון את העשייה שלך ולמצוא שם את הסיפורים שמחכים לצאת החוצה.

כדי למצוא אותם נשאל את עצמנו שאלות כמו:

  • מי אני?
  • מה אני עושה? מה מיוחד בזה?
  • בשביל מי אני עושה את זה? למי אני רוצה לעזור?
  • למה אני עושה את זה? מה האג'נדה שלך?
  • איך אני עושה את זה? איך נראה תהליך העובדה שלך או איתך?
  • מה השאיפות שלי לעתיד? מה המקום של הקהל שלך בצמיחה הזו?

תבחרי סיפור אחד ומשם את הפלטפורמה הכי מתאימה לספר את הסיפור הספציפי הזה – דיוור לתפוצה, פוסט בפייסבוק, בבלוג, תמונה, וידאו, מצגת, הרצאה, קייס-סטאדי, אינפוגרפיקה… מה יעביר את המסר בצורה הכי טובה?
ואז, להתחיל להפיץ. פשוט. 🙂

בחזרה לברט, הוא נפטר ב-2015 אבל הסיפור שלו עדיין כאן, הוא עדיין מוביל את המותג.
כנראה סיפורים טובים חיים לנצח.

מחכה לראות את הסיפור שלך, ואם את מתקשה אז תכתבי לי.
חן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כאן מצטרפים
לרשימת התפוצה

Scroll to Top
הנה משהו שלא כדאי לך לפספס

30 טיפים
לאימייל מרקטינג

happy chen

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.