חודש הבא
יהיה לך ניוזלטר

אנימציית כיף-כף

את אומרת שאת צריכה וזה חשוב לך,
ובא לך תוכן שהוא מחוץ לסושיאל.
אבל איכשהו עובר חודש ועוד חודש,
והופ עברה שנה
ועוד לא שלחת ניוזלטר אחד!

איך זה עובד?

משתכנעת לקפוץ למים

אם הגעת לפה, כנראה או שהקשבת לפרק הלייב שלנו באינסטגרם או שאת כבר משוכנעת שניוזלטר זה השלב הבא (והחשוב שלך). אז בואי נקפוץ למים יחד ונתחיל באתגר.

נרשמת לאתגר

את צריכה להירשם לקבוצת וואטסאפ שקטה, אליה תקבלי לינקים לצפייה בסרטונים קצרים. וגם הכול יישלח למייל שלך.

מתחילה לדוור איתנו

האתגר הוא חינמי בינתיים,
אז כדאי לך!

על מה נדבר באתגר?

על שיווק

נכיר סטטיסטקות – מהם אחוזי פתיחת הדיוור הראשוני, מה הבדל בין אחוזי פתיחה של מייל מגזיני לעומת מכירתי. נבין מה סגנון הכתיבה שלנו ואיך הוא יכול לבוא לידי ביטוי ממש כבר בטופס ההרשמה לניוזלטר. ובעיקר, נגלה שאפשר לעשות דברים בהדרגה. ניוזלטר לא כזה מלחיץ כמו שאולי נדמה לנו.

על טכניקה

נראה מה שיטת העבודה שנוחה לנו. נקבל כמה החלטות ראשוניות כדי להתחיל לדוור יותר בקלות. נדבר גם על הבחירות שאנחנו צריכות לעשות ברמת העיצוב והתבניות שבהן נוכל להשתמש לכתיבה.

על תוכן

נדבר על איך בוחרים את השפה שלנו לכתיבת הניוזלטר. איזה מבנים קיימים שיוכלו לעשות לנו סדר בכתיבה ובחוויה של הקוראים. איך הסגנון של העסק שלנו בא לידי ביטוי בטקסט, בכפתורים ובכותרת המייל. והכי חשוב – איך להירגע לקראת הפרסום שלו ולא להילחץ ממנו. כי לחץ ופחד משתקים.

רגע, שניה - כבר הכרנו?

חן יאקה שומרון

היי, אני חן מעצבת וחצי מסטודיו לימונדה 2.0.
אוהבת לכתוב דיוורים, מומחית למיילצ'ימפ, מעבירה קורסים ומאמינה במסע לקוח מוצלח ויעיל דרך שליחת ניוזלטרים על בסיס קבוע.

סיון לדרר

היי, אני סיוון כותבת תוכן בקטע אחר, מומחית באפיון שפה ומיקרו קופי. אוהבת לכתוב ולהתלונן, כותבת תוכן מכל סוג וגם מלמדת אותך לכתוב לעסק שלך.
אבל- איכשהו עוד לא שלחתי אף דיוור מטעם עצמי 😲

עכשיו בתכלס,
מה נעשה בכל יום באתגר?

פרק א׳: איך יהיה לך קהל לניוזלטר?

נדבר על טופס, על אוטומציה. על מגוון האופציות להגדלת התפוצה כמו – וובינר והרצאות, מתנות חינמיות ועוד דרכים שאיתן אפשר לקרב את הקהל שלך לשלב האישי שהוא קבלת ניוזלטר ממך.

פרק ב׳: מה ההבדל בין תוכן מגזיני למכירתי?

נדבר על מבנים של ניוזלטר, מתי ניתן תכנים מקצועיים, אישיים או מכירתיים. איך כדאי לחלק ולמנן את התוכן. נדבר על איך ייראה תוכן מגזיני לעומת מבנים של תוכן מכירתי לקראת השקה ועוד.

פרק ג׳: טיפים לתוכן ומבנה לניוזלטר מגזיני

נדבר על דרכים שונות לכתוב תוכן. איך אפשר להתאים את הכתיבה לאופי שלך ולאיך שאת עובדת. מאיפה להשיג את התוכן ומה יעזור לך להתכונן לניוזלטר יותר טוב, בלי עומסים מיותרים. וכמובן, איך מתמידים בכתיבת ניוזלטר. 

פרק ד׳: טיפים לתוכן וכמות של ניוזלטר מכירתי

נדבר על הפן הטכני. מתי לשלוח וכמה מיילים לשלוח. איזה מידע צריך להיות בכל מייל. נציג סטטיסטיקות, נדגים מהי שיטת 'עדן גולן' לעומת שיטת 'סטיב ג'ובס' ואיך כדאי לגוון (:

פרק בונוס!

נדבר על אוטומציית מיילים קבועים. איך נעשה את זה, מה לא נעשה והאם אפשר לייצר אוטומציית מיילים קבועים בהדרגתיות.

ושבוע לאחר מכן...

מפגש שאלות ותשובות בזום!

getting ready icon

אז? נשמע מעניין?
הנה מה שצריך לעשות כדי להירשם לאתגר:

להצטרף לקבוצת וואטסאפ שאליה נשלח את הלינקים לסרטונים במהלך השבוע. הקבוצה היא שקטה ותיפתח רק לשאלות.

שבוע לאחר האתגר נקיים פגישת זום לשאלות ותשובות. 

וכחודש לאחר מכן, בתאריך שנפרסם, נבדוק איתך האם זה קרה. האם שלחת או עומדת לשלוח דיוור בפעם הראשונה?

היעד: ב-1.7.24 יישלח הניוזלטר הראשון שלך.
כן, כן! זה יקרה! וגם סיוון תפרסם, ככה היא מבטיחה (:

בואי תצטרפי ותראי אם היא עומדת באתגר בעצמך.

history icon

האתגר חינמי כי...

זה פיילוט

בגדול אם נראה בסוף האתגר אחוז גדול של משתתפות שמתחילות לכתוב את הניוזלטר הראשון שלהן אז בפעם הבאה זה יעלה לך (: הנה עוד תמריץ לכתוב את הניוזלטר הראשון שלך באתגר החינמי שלנו.

ברגע שנרשמת לאתגר, נרשמת גם לניוזלטר שלנו

זאת הדרך שלנו להגדיל את רשימת התפוצה. אבל מבטיחות לשלוח לך עוד תכנים טובים מאיתנו. לפחות חן, בואי נראה אם גם סיוון תתחיל לשלוח ניוזלטר בסוף האתגר (:

אנחנו כאן לעזור גם בהמשך

אם תרצי עוד עזרה בכתיבת תוכן יש לך אופציה להירשם לחוג תוכן של סיוון בחודש הבא או למפגש כתיבה.

אז למה את מחכה?

תרשמי לאתגר, תקשיבי לתכנים ושבוע לאחר מכן תוכלי לשאול אותנו שאלות בלייב בזום.
והכי חשוב – נפגוש אותך שוב בסוף החודש, בזום, כדי לראות ולוודא שאת אכן כותבת
את הניוזלטר הראשון שלך.

לאחר מילוי הטופס תועברי להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ השקטה שלנו.

Scroll to Top

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.