איך לגרום לשיווק שלך לעבוד אפילו טוב יותר

photo by hamza nouasria on unsplash

אם יש לך רשימת תפוצה אבל את עדיין מרגישה שמיילים זה לא בדיוק בשבילך – את לא לבד. כן, אני יודעת, לא אופייני לי להגיד את זה, אבל יש עוד המון עסקים שלא מנצלים את את הכוח של שיווק במייל.

אז באתי לסדר את זה.

not all heroes wear capes.

דו”ח חדש, ממש מהיום, של Litmus (חברה שמתמחה בבדיקה וניתוח נתונים של אימייל מרקטינג) סקר מאות עסקים וחשף את כל מה שקרה (ומתוכנן לקרות) בעולם האימייל מרקטינג בשנה הקרובה.

ברור שקראתי, סיננתי, וריכזתי לך את כל מה שעסק קטן צריך לדעת על שיווק באימייל. הכל, העיקר שתתחילי להרגיש קצת, אולי, שמיילים יכולים לעבוד ממש ממש גם בשבילך.

מוכנה?

  1. אנחנו לא שולחות מייל, אנחנו בונות מערכת יחסים
    עסקים שמגיעים להחזר השקעה גבוה (ROI) לא שולחים מיילים כדי “לעשות מכירה” – הם משתמשים באימייל ככלי לבנות קשר מתמשך עם הלקוחות.
    הם כותבים מיילים שמדברים בשפה של הקוראת, מבינים מה היא צריכה עכשיו, ומייצרים חוויה אישית ולא הודעה גנרית.
    מה זה אומר בשבילך?
    לכתוב מייל לא כאילו את מדברת לרשימה ארוכה של כתובות מייל, אלא ללקוחה אחת, אמיתית, שנמצאת בדיוק בשלב שבו את יכולה לעזור לה.
  2. סגמנטציה זה לא נחמד שיהיה, זה הבסיס
    המותגים המובילים מחלקים את הרשימה לסגמנטים (פילוח של הקהל) לפי שלב, תחומי עניין והתנהגות, ומתאימים את המסרים בהתאם.
    זה לא חייב להיות מסובך: גם חלוקה ללקוחות חדשות ולקוחות ותיקות זו התחלה מצוינת.
    מה זה אומר בשבילך?
    תשלחי סדרת מיילים מותאמת למי שמצטרפת לראשונה ותלווי אותה כשהיא מתחילה להכיר את המותג שלך, ותכתבי אחרת למי שכבר קיבלה ממך 10 מיילים בדיוור שוטף. זה משנה הכול.
  3. ניוזלטר זה לא “עדכונים מהעסק”, זה תוכן עם ערך
    המיילים עם התוצאות הכי טובות הם אלה שנותנים ללקוחה משהו לחשוב עליו, מלמדים אותה משהו, עוזרים לה ליישם או להרגיש. הם לא רק מוכרים – הם משאירים סימן.
    מה זה אומר בשבילך?
    נסי לחשוב על המייל הבא שלך כעל “פוסט עם תוכן מעולה”, פשוט כזה שנשלח למייל ולא לאינסטגרם.
  4. מיילים משעממים ילכו לפח
    כמעט כל מי שדיווח על אחוזי הקלקה גבוהים עשה משהו מעניין עם העיצוב או התוכן: שאלון קטן, כפתור מגניב ובולט, טיימר, סקר קצר, קופי.
    מה זה אומר בשבילך?
    תוסיפי חיים למיילים שלך. גם פרט קטן כמו כפתור עם טקסט משעשע או GIF קטן (או לינקים מצחיקים) יכול לשדרג את כל החוויה.
  5. אוטומציות + כלים חכמים = יותר זמן לתוכן שלך
    AI כמובן נכנס חזק. רוב העסקים כבר משתמשים בו כדי לנתח תוצאות, לתכנן זמן שליחה ולכתוב תוכן טוב יותר.
    אבל זה לא במקום היצירתיות שלך – זה כעזרה נוספת.
    ובנוסף, שילוב עם מערכות נוספות (סליקה, אתר, מערכת קורסים) מאפשר לך ליצור מסלולים חכמים.
    מה זה אומר בשבילך?
    תיעזרי בכלים שיעזרו לך לבדוק כותרות, ליצור גרסאות שונות לתוכן, למדוד תוצאות. ואם יש לך קהל מספיק גדול אז אפילו להתחיל עם A/B יהיה מצויין.

ולסיכום:
תוכן אישי, סגמנטציה פשוטה, עיצוב מעניין ומדידה עקבית – זה כל מה שצריך כדי להפוך את האימייל שלך לאחד מערוצי השיווק החזקים בעסק. קל.

את לא חייבת לשלוח ניוזלטר כל יום.
אבל כשאת כן שולחת תעשי את זה חכם.

פורסם במקור בלחשוב כמו מותג – הניוזלטר של לימונדה 2.0

!Nailed It
ליצור ניוזלטר שהלקוחות שלך מחכים לפתוח

ולהפוך את הניוזלטר שלך לכלי אסטרטגי אמיתי, כזה שבונה את המותג שלך ויוצר חיבור עם הקהל.

כי הניוזלטר שלך יכול להיות
הרבה יותר ממה שהוא היום

₪297

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כאן מצטרפים
לרשימת התפוצה

Scroll to Top
הנה משהו שלא כדאי לך לפספס

30 טיפים
לאימייל מרקטינג

happy chen

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.