logo one on one

את כבר מכירה את זה…

בזמן שהאלגוריתמים משתנים כל הזמן, עסקים קטנים מתקשים לשמור על קשר יציב עם הקהל שלהם.

זו בדיוק הסיבה שבגללה הקמתי עבורך את התוכנית הזו.

את העסק שלך את רוצה לבנות על פלטפורמה שהיא באמת שלך, כזו שיש לך שליטה עליה. כך, התוכן שלך ייחשף לקהל שלך בצורה עקבית בזמן ובתדירות שאת בוחרת.

את רוצה ערוץ תקשורת ישיר ויציב עם הקהל שלך, שתוכלי באמת לדבר אל כל אחת ואחד בקהל שלך ולתת להם תחושה שכל מייל שלך זה כמו לשבת איתך לקפה קצר. וכן, את רוצה שהשליטה תהיה אצלך.

לכן בניה של רשימת תפוצה היא כל כך חשובה.

  • היא עוזרת לך לבנות מערכת שמותאמת בדיוק לצרכים השיווקיים שלך
  • היא גורמת לך להפסיק להיות תלויה באלגוריתם
  • היא מאפשרת לך ליצור שיח אמיתי ואישי יותר עם הקהל שלך, היא מאפשרת לך להכיר אותם ולבנות איתם מערכת יחסים שהיא הרבה מעבר לרכישה של מוצר.
  • היא מחזירה את השליטה אל הידיים שלך.
photo by christin hume on unsplash

האם אי פעם הרגשת שאת משקיעה שעות ברשתות החברתיות אבל החשיפה נמוכה מדי? יש פתרון שיכול לשנות את זה.

כעסק קטן אנחנו מבלות שעות ברשתות החברתיות בכל יום בניסיון לקדם את העסק שלנו, רק בשביל לגלות בסוף שבמקרה הטוב רק 3% מהקהל שלנו באמת נחשף לתוכן שלנו.

את רוצה יותר עבור העסק שלך, את רוצה לדעת שהקהל שלך נחשף לתוכן שלך גם מחוץ לערוצי הסושיאל ואת רוצה לדעת שאת מצליחה לתת להם לחוות את המותג שלך בצורה אפקטיבית יותר.

וזה לא רק זה...

בזמן שהרשתות החברתיות פתוחות לכולם הן גם לרוב מביאות איתן קהל פחות מדוייק, אבל רשימת תפוצה נמצאת כאן כדי לדייק את הקהל הזה ולהביא אלייך את האנשים שבאמת רוצים לקרוא את מה שיש לך להגיד, ושמתחברים לסגנון האישי שלך.

ואת ממש לא צריכה ניסיון טכני או שיווקי כדי להצליח לעשות את זה, ויש מצב שגם תגלי שזה הרבה יותר פשוט ממה שאת חושבת, התפקיד שלי הוא לעזור לך לעשות את זה קל יותר ומהיר הרבה יותר.

אם מחר בבוקר לא יהיו עוד רשתות חברתיות, האם את יודעת בוודאות שהעסק שלך יכול להמשיך לתפקד כרגיל?

אני לא רוצה שתבחרי בין הסושיאל לבין רשימת התפוצה, אני מציעה לך לשלב.
תשתמשי בידע שיש לך וביכולות שכבר ביססת לעצמך בשיווק,
כדי לוודא שהתוכן שלך מקבל את החשיפה שמגיעה לו.
וזה הכח של רשימת התפוצה.

"רק המחשבה להכנס למיילצ׳ימפ ולנסות להבין מה לעשות עם כל השינויים שהמערכת עברה שיתקה אותי.
ואז הגעת עם השאלות הנכונות, בנית לי אסטרטגיה לדיוור ודאגת לכל מה שצריך מאחורי הקלעים."

קרן בר, מעצבת פנים

זה המקום שבו אני רוצה להציע לך את היד שלי

ולהזמין אותך אל תוכנית הליווי שלי לשיווק באימייל.
תהליך ליווי אישי, בו אני מלווה אותך פעם בשבוע במשך 5 שבועות
כדי ליצור איתך מערכת שיווקית שמותאמת בדיוק לך ולעסק שלך.

לדבר עם מיילצ׳ימפ: תוכנית ליווי אישית

התוכנית שתלמד אותך לשווק בערוץ הנכון
אל האנשים הנכונים עם המסר הנכון ובזמן הנכון.

רוצה לבנות רשימת התפוצה שלך?
הירשמי עכשיו לתוכנית הליווי שלנו
וקבלי תמיכה אישית בדרך להצלחה.

chen1

בתחילת הדרך שלי עשיתי הרבה טעויות:

  • אספתי קהל מעורב מידי ושלחתי לכולם את אותם מסרים.
  • לא הייתי עקבית ודיוורתי רק כשהיה לי משהו חשוב או מעניין מספיק להגיד, לפעמים זה היה פעם בשבוע ולפעמים פעם ב-3 חודשים.
  • עם כל מייל שכן שלחתי הרגשתי שאני צריכה להתנצל על זה שאני מפריעה להם ונוחתת להם בתיבה. הרגשתי לא בנוח עם הקהל שלי.
  • וכשאמרו לי שהאימייל מת? האמנתי להם… חשבתי שכנראה זו הסיבה לכך שאני לא מצליחה ליצור שם הכנסות.

אבל דבר אחד עשיתי נכון מההתחלה –
וזו הבחירה במערכת.

למה דווקא מיילצ׳ימפ?

מיילצ׳ימפ היא מערכת שמתאימה לכל עסק, בכל שלב.
ממתחילים ועד לוותיקים. מה שייאפשר לך צמיחה בקצב שלך
עם מערכת שכל הזמן הולכת ומתפתחת.

מערכת האימייל מרקטינג
מהמתקדמות והמובילות בעולם

מערכת חזקה ואמינה, עם מעל ל-250 אינטגרציות של אפליקציות פופולאריות אחרות (כן, אפילו קאנבה) שמאפשרות לך לשמור על רצף עבודה נוח יותר.

מעקב פשוט וברור אחר נתונים של כל קמפיין

אחוזי פתיחה, אחוזי הקלקה, רווח, מי פתח את הדיוור ועל איזה לינק היו הכי הרבה לחיצות – הכל ברור ונגיש לך.

חינמית עד
500 רשומים

עוד לפני שאת מתחייבת למערכת את יכולה להתחיל לאסוף את הקהל שלך, עד 500 רשומים, ולאסוף עליו נתונים. 

*בתוכנית הליווי נצטרך מסלול בתשלום

התממשקות פשוטה לוורדפרס, וויקס ושופיפיי

ללא צורך בהטמעות של קודים או תוספת של אפליקציית צד שלישי (זאפייר למשל) שתחבר אותך אל מערכת הדיוור.

מערכת אוטומציות
ויזואלית ואינטואיטיבית

גם אוטומציות מוכנות שמובנות במערכת וגם ממשק "מסע לקוח" אינטואיטיבי ליצירת מסלול דיוור דינמי ומשתנה.

פילוח מתקדם
של הקהל שלך

קבוצות, טאגים וסגמנטים שמאפשרים לך פילוח של הקהל שלך לפי תחומי עניין, התנהגות, צפי רכישה ועוד כדי לדוור להם תוכן שמתאים בדיוק להם.

רבים מהלקוחות שלי לא היו בטוחים לגבי המעבר למיילצ'ימפ. אני כאן כדי להבטיח שהמעבר יהיה חלק ושכל שאלה תענה במהירות.

לשלוח דיוור פעם בשבוע או בחודש זה רק הצעד הראשון שלך, את צריכה להבין את המערכת שאת עובדת איתה, להכיר בפוטנציאל שיש לה ולנצל אותו לטובת העסק שלך.

ואני כאן כדי ללמד אותך את כל מה שאת צריכה לדעת כדי לבנות, לתחזק ולקדם את רשימת התפוצה שלך בצורה אפקטיבית ומסודרת, גם אם את מתחילה מאפס, ולעזור לך להגשים את החלום שלך לעסק רווחי ויציב.

עם מה תצאי מהתוכנית?

תהיה לך פלטפורמה שיווקית משלך שיהיה מותאם לעסק שלך ולקהל שלך.

תצרי חיבור אישי יותר עם הקהל שלך שיעזור לך לבנות איתו מערכת יחסים.

תגיעי אל הקהל המדוייק לך, עם ההצעות המדוייקות לו.

תקבלי חשיפה נטולת התערבות של אלגוריתמים.

תהיה לך ההזדמנות לשרת את הקהל שלך ולתת לו תוכן וערך עוד לפני שאת בכלל מציעה להם לרכוש ממך משהו.

תצליחי לחמם את הקהל בקצב שאת תקבעי ותבני אצלו אמון כי את יודעת שהוא נחשף לתוכן שלך.​

תצליחי להכניס אוטומציה לכל מיני שלבים בשיווק העסק שלך, כזו שתוכל בו זמנית לשרת את הקהל שלך, לעבוד בשבילך, ולהגדיל את ההכנסות שלך בלי התערבות או התעסקות נוספת.

תתכנני שיווק יותר חוויתי עבור הנרשמים שלך, ותכניסי אותם לתוך מסע לקוח שיעביר אותם בין שלבים שונים במסע השיווקי שלך עד שהם יגיעו לרכישה.

ובעיקר - השליטה תחזור אל הידיים שלך.

איך נעשה את זה?

במסגרת התהליך ניפגש בפגישות אונליין ובכל מפגש במשך 5 שבועות אני אלמד אותך לעבוד עם הפלטפורמה שבה אחוז החשיפה של התוכן שלך אל הקהל עומד על 30% חשיפה.

גם מהצד הטכני וגם מהצד האסטרטגי – אנחנו ניגע בהכל, כך שבסופו של התהליך יהיה לך את הבטחון לדוור בעצמך בקלות.

שלב 1: נתכנן אסטרטגית את המהלכים השיווקים שלך ונקבע מטרות

כדי להגיע לתוצאות אנחנו צריכות תוכנית. בשלב הראשון אנחנו נבחן את העסק שלך מבחוץ ואת רשימת התפוצה שלך מבפנים, נבין איפה אפשר לשפר, מה כדאי לשמר ונקבע מטרות לחודשים הקרובים.

נחשוב על דרכים ליצירה של תנועה שוטפת של רשומים מהרשתות החברתיות ושאר הנכסים הדיגיטליים שלך אל רשימת התפוצה.

photo by marissa grootes on unsplash

שלב 2: מתכנון לביצוע - נתחיל להטמיע את אסטרטגיית הדיוור שלך

נכין את הקרקע לעבודה אפקטיבית ומסודרתיותר. נעבור על רשימת התפוצה שלך ונתחיל להסתכל עליה כעל מאגר של מידע שצריך לסדר – נלמד על טאגים, קבוצות וסגמנטים ואיך הם יכולים לעזור לנו לדייק את הדיוור שלנו.

ניצור לנו תבנית דיוור אחידה שתעזור לנו להתמקד בתוכן שלנו ותקצר לנו את תהליכי העבודה השוטפים.

photo by sincerely media on unsplash

שלב 3: נמקסם את הפוטנציאל

נקים לנו מערך אוטומציות שיחסכו לנו זמן, יעזרו לנו לנהל את הקהל שלנו, אוטומציות שנוכל לשכפל תמיד בעת הצורך ויעזרו לנו להמשיך לעבוד עם הלקוחות שלנו בראש שקט כשהשיווק שלנו עובד בעצמו.

נתכנן ונבנה מסע לקוח שיוביל את הקהל שלנו בתחנות שונות במסע השיווקי מרגע ההרשמה לרשימה שלך ועד לרגע שבו הם יגיעו לרכישה.

photo by bruce mars on unsplash

שלב 4: נלמד ונשפר

נעבור על הפעולות שעשינו והקמפיינים ששלחנו, נלמד לקרוא את המספרים והדוחות של מיילצ׳ימפ ונעשה אופטימיזציה לתהליכים השיווקים שלך כדי לשפר תוצאות.

נחשוב על דרכים למנף את ערוצי השיווק הקיימים לך, איך לעבוד יעיל יותר עם התוכן שלנו ואיך להתאים תכנים קיימים אל רשימת התפוצה.

photo by andrew neel on unsplash

שלב 5: נגדיל את הרשימה

נכיר את הדרכים השונות להגדלת רשימת התפוצה, נבחר באלו שיהיו הכי אפקטיביות עבורך ועבור הקהל שלך ונבנה יחד מוצר חינמי שיענה על צורך ספציפי ומדוייק עבור הקהל שלך ויעזור לך להגדיל את רשימת התפוצה שלך בצורה אורגנית ורציפה.
photo by thought catalog on unsplash

בין אם את מתחילה מאפס (או מתחילה מחדש) – יחד נלמד כל מה שאת צריכה לדעת כדי ליצור תקשורת רציפה עם הקהל שלך, להוביל אותו בביטחון ולבסס תשתית שיווקית עוצמתית.

״זה לגמרי שינה את טיב הרשימה שלי וכמה מהמסרים שלי ומהערך שלי אני מצליחה להעביר אליהם.
זה עזר לי לקדם את הקהל בכל התהליך
מההיכרות איתי ועד לרכישה ממני״

שרון גולן, לנהל עסק ביעילות

% 0

החשיפה הממוצעת לתוכן באימייל. מול 3%-6% באינסטגרם, ופחות מזה בפייסבוק.

% 0

מעדיפים לקבל תוכן שיווקי דרך המייל, מול 17% שמעדיפים לקבל אותו דרך הסושיאל.

פי 0

הסבירות שמישהו ילחץ על לינק באימייל גבוהה פי 6 מאשר ברשתות חברתיות.

% 0

מהעסקים הקטנים והבינוניים משתמשים באימייל מרקטינג כערוץ השיווק העיקרי שלהם

photo by kelly sikkema on unsplash

זה מתאים לך אם:

אם את אוהבת קשר אישי עם הקהל שלך, לקבל מהם פידבק על התוכן, המוצרים, להתייעץ איתם ולערב אותם בתהליכים בעסק שלך.

אם את מחפשת דרך אפקטיבית יותר לנצל את הזמן והאנרגיה שאת משקיעה בשיווק העסק שלך.

אם את רוצה להגדיל את המכירות שלך בדרך שתרגיש לך יותר טבעית, יותר ״את״.

אם את יוצרת תוכן בסושיאל ואת רוצה להגדיל את החשיפה אל התוכן שאת מעלה ולדעת שהקהל שלך הוא באמת שלך.

אם את נותנת שירות ואת רוצה להישאר בתודעה של הקהל שלך, לחשוף ולקדם את השירותים שלך ולדעת שהתוכן שלך באמת מגיע אל הקהל הזה.

אם יש לך בלוג או פודקאסט וחשוב לך שהקהל שלך יחשף לכל פיסת תוכן חדשה שאת מפרסמת ולא יפספס אף פרק.

אם יש לך מוצר פיזי או דיגיטלי ואת רוצה להגדיל את המכירות שלו ולשווק אותו בצורה שיטתית וקבועה.

כי לשווק באימייל זה לקחת את כל מאמצי השיווק שלנו ולתת להם בוסט של אפקטיביות.

זה לקחת את כל מה שאנחנו עושות, את כל האנרגיה שאנחנו משקיעות,
את כל התוכן שאנחנו כבר גם ככה כותבות – ופתאום לראות את הגלגלים זזים.

קורס דיגיטלי במתנה

תהליך אישי, אחת על אחת

תוכנית הליווי מתאימה את עצמה לצרכים שלך ושל לעסק שלך, הקלטות המפגשים שלנו יישמרו לך ויהיו זמינות לעתיד, לצפייה חוזרת בכל רגע וזמן שמתאים לך.

5 מפגשים, פעם בשבוע

תוכנית מסודרת של מפגשי אונליין ממוקדים בני שעה בהם נתכנן ונבנה יחד את התשתית שלך לשיווק במיילצ׳ימפ.

בונוס: קורס דיגיטלי עם המון תוכן משלים

48 שיעורים מוקלטים שפתוחים לך ללא הגבלה, ללמידה עצמית במקביל לתוכנית הליווי כדי שתוכלי להרחיב את הידע שלך על המערכת אפילו יותר.
שווי הקורס: 2400 ש״ח.

תמיכה בוואטסאפ ובמייל

מענה אישי לכל שאלה או התייעצות, במהלך התוכנית וגם אחריה. בנוסף קבוצת הוואטסאפ שלנו פתוחה עבורך מתי שרק תרצי.

Q&A

כמה שאלות ששאלתן אותי

כן, מיילצ׳ימפ זו ההתמחות שלי, והבחירה שלך לעבוד עם מיילצ׳ימפ כמערכת דיוור תאפשר לי לתת לך את הליווי הטוב ביותר והמקיף ביותר.

אם את כבר רשומה במערכת דיוור אחרת אז הצעד הראשון שנעשה בתוכנית הליווי יהיה להעביר אותך אל מיילצ׳ימפ, וזה לא מסובך בכלל.

כי לא כל יום מחליפים מערכת דיוור, ואם את כבר מחליפה אז את רוצה לדעת שאת בוחרת במערכת הכי טובה, הכי מתקדמת והכי ידידותית שיש. תסמכי עליי שעשיתי את הבדיקה ואני בוודאות אומרת לך שמיילצ׳ימפ היא מערכת דיוור אופטימלית לעסקים שרוצים להמשיך לגדול ולהתפתח.

אפילו אם את לא טכנית, אני כאן כדי לעזור לך. נתחיל מהבסיס ונעבור כל שלב ביחד. אני כאן כדי להוביל אותך ולפשט לך את כל המערכת, צעד צעד, עד שהכל יהיה ברור – מטרמינולוגיה ועד לכפתור הכי קטן. את תצליחי לדוור בביטחון מלא.

מעבר לפגישה השבועית שלנו, בתוכנית הליווי יש לך ליווי מלא שלי ברוב שעות היום במייל ובוואצאפ. בנוסף יש לך את קבוצת הפייסבוק שלנו שם את יכולה להמשיך ולהתייעץ עם שאר חברי הקהילה.

כל מפגש שלנו יוקלט ויישלח אלייך מייד אחרי, את יכולה לשמור אותו אצלך ולחזור ולצפות מתי שרק תרצי.
בנוסף, התכנים על הקורס הדיגיטלי של לדבר עם מיילצ׳ימפ שאת מקבלת במתנה עם ההרשמה לתוכנית הליווי יהיו זמינים לך לתמיד (או לפחות כל עוד העסק שלנו קיים).

בהחלט, אנחנו נתחיל ממש מהבסיס. יכול להיות שיהיו לך קצת יותר משימות, יכול להיות שתצטרכי להשקיע קצת יותר זמן בין המפגשים לתרגול ועבודה על משימות שאתן לך, אבל בהחלט נצליח להביא אותך למצב של מדוורת-על.
רשימת תפוצה היא הדרך הטובה ביותר לשמור על קשר עם הקהל שלך.
הצטרפי לתוכנית הליווי שלנו ולמדי כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

נעים להכיר,
אני חן יאקה-שומרון

מעצבת ובונה נכסים דיגיטלים, חצי מסטודיו לימונדה 2.0,
מומחית מטעם מיילצ׳ימפ לשיווק באמצעות האימייל, ואני הולכת ללמד אותך את כל מה שאני יודעת על מערכת הדיוור כדי שגם לך תיהיה האפשרות לתקשר עם הקהל שלך בצורה ישירה, אישית, עקבית ולהקים לעצמך את מערך השיווק שהכי נכון לך.

הבחירה שלי להתמקד במיילצ׳ימפ כמערכת דיוור מאפשרת לי לתת לך את הליווי הטוב ביותר והמקיף ביותר, ולבסס איתך תשתית שיווקית שתעזור לך לצמוח בעסק שלך.

chenstand trnsprnt 002
logo one on one

תוכנית ליווי אישית

5 מפגשי אונליין שבועיים,
המפגשים יתואמו אישית עם כל משתתפת.

 

בונוס: גישה מלאה לקורס הדיגיטלי
לדבר עם מיילצ׳ימפ
(בשווי 2400 ₪)

מחיר:

3,250 ₪

ניתן לחלק עד 3 תשלומים

הטבת הבונות תקפה עד לתאריך 22.6.2024 בחצות.

לשאלות ניתן ליצור קשר בוואטסאפ

 hello@chimps.co.il

© 2024, כל הזכויות שמורות לסטודיו לימונדה 2.0
Scroll to Top

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.