עד היום היית עסק,
עכשיו הזמן להיות מותג.

לדבר כמו מותג, לפעול כמו מותג, לחשוב כמו מותג.
וליצור נוכחות שאי אפשר לפספס.

מותג הוא תחושת בטן שיש לאדם בקשר למוצר, שירות או חברה. אתם לא יכולים לשלוט בתהליך, אבל אתם בהחלט יכולים להשפיע עליו.

אם את משקיעה בשיווק, יוצרת, מופיעה, משתפת - אבל משהו עדיין לא יושב בול - הגיע הזמן להתחיל ולחשוב כמו מותג.

בסדרת הסרטונים תגלי:

מה זה מותג אישי ואיך נבנה מותג אישי חזק משלנו - לשים את העשייה שלך בקדמת הבמה.

על מציאת נישה והיתרונות הגדולים שיש לעסקים קטנים - להיות הטובים ביותר בתחומנו.

איך למצוא את קהל היעד שלנו - אנחנו לא יכולים להניח אף פעם שלמוצר או שירות יש את אותו הקהל.

מה ההבדל בין מותג למיתוג - מי שמגדיר אותנו כמותג הם הלקוחות, אנחנו הופכים למותג ברגע שמתחילים לדבר עלינו.

chen idea

הסדרה הזו בול בשבילך אם את:

הסדרה כוללת 4 סרטונים קצרים,
מעוררי מחשבה ופרקטיים.
ההרשמה חינם,
והצפייה מכל מקום.

מלא תוכן ערכי, ממקד, עוזר להבין את חשיבות הנישה ואת הלקוחות שלנו. אני בתחילת דרכי בתחום השיווק וזה חידד לי המון ומיקד אותי.

רוצה להתחיל לבנות
מותג אישי?

השאירי מייל, קבלי גישה מיידית לסדרת הסרטונים והצטרפי למעל 2500 בעלות עסקים שכבר צפו והתחילו לחשוב כמו מותג.

chen yaka shomron

למקרה ועוד לא הכרנו

היי, אני חן יאקה־שומרון

במשך למעלה מעשור אני משמשת כחצי מסטודיו לימונדה 2.0, סטודיו להקמת נוכחות דיגיטלית ברשת, שם אנחנו עוזרים לעסקים קטנים למצב את עצמם בעזרת נכסים דיגיטלים כמו אתרי תדמית, איקומרס, מערכות קורסים ואימייל מקרטינג.

היום אני מביאה את המומחיות הזו אלייך. המשימה שלי היא ללמד אותך איך למשוך אלייך את הלקוחות הנכונים, לשלוט בשיווק שלך ולבנות עסק משגשג ורווחי.

Scroll to Top

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.