כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל לדוור איקומרס
להפוך את רשימת התפוצה שלך לכלי שמוכר בשבילך גם כשאת ישנה, עם מסעות לקוח מדוייקים שמובילים את הקהל שלך בדיוק לאן שאת בוחרת.
התוכן שלך מעולה,
המסרים שלך מדוייקים,
את טובה במה שאת עושה,
(ולא את היא הבעיה).
אז איפה כל הלקוחות שלך מסתתרים?
ולמה זה מרגיש שאף אחד לא רואה את מה שיש לך להגיד?
בזמן שבסושיאל את צריכה להיות כל הזמן פעילה, כל הזמן לחדש כדי להישאר בתודעה, רשימת התפוצה שלך יכולה לעבוד אחרת לגמרי.
תכירי:
THE MONEY MAKER
כל השלבים שיעזרו לך סוף סוף להכניס כסף מרשימת התפוצה שלך, כמו שתמיד חלמת.
בקורס נלמד את השלבים ליצירת 3 ממסעות הלקוח החשובים ביותר שתצטרכי בעסק שלך:
מסע לקוח קבלת פנים
איך לגרום ללקוחות חדשים להכיר אותך, להתחבר לעסק שלך ולראות בך את הפתרון המושלם עבורם. מסע לקוח שעוזר לקהל שלך להבין את הערך שלך כבר מהרגע הראשון.
מסע לקוח נטישת עגלה
איך להחזיר לקוחות שהחלו תהליך רכישה ולא סיימו, באמצעות תזכורות חכמות שמחזירות אותם לקנייה. מסע לקוח שיביא לפחות רכישות שמתפספסות וליותר הכנסות.
מסע לקוח לאחר רכישה
איך לשמור על קשר עם לקוחות קיימים, לעודד אותם לרכישות חוזרות ולבנות מערכת יחסים לטווח ארוך. מסע לקוח שיוצר לקוחות נאמנים שממשיכים לרכוש שוב ושוב.
מסעות הלקוח שתקימי במיני-קורס הזה הם השקעה חד-פעמית שממשיכה לעבוד עבורך מאחורי הקלעים – ומובילה את הלקוחות שלך בדיוק לאן שאת רוצה שהם יגיעו.
אף אחד לא לימד אותנו להיות יוצרות תוכן, והאמת היא שזו גם ממש לא העבודה שלנו. אז למה אנחנו ממשיכות לבזבז כל כך הרבה זמן ביצירת תוכן חדש לסושיאל?
פוסטים, סרטונים, רילס – שוב ושוב ושוב.
זה שוחק, זה דורש אנרגיה אינסופית, וזה בעיקר משאיר אותך במעגל עבודה שלא נגמר.
אבל יש דרך אחרת.
רשימת התפוצה שלך יכולה להפוך למנוע שיווק אוטומטי, יציב וירוק-עד לעסק שלך עם מערכת מסעות לקוח חכמה שממשיכה לעבוד בשבילך ולמכור עבורך גם כשאת מתמקדת בדברים אחרים (כמו העבודה שלך).
את יכולה להמשיך באותו הקצב, או לעצור עכשיו, ללמוד איך ליצור מערך שיווק אוטומטי,
ולצאת לדרך חדשה שבה העסק שלך עובד בשבילך.
הוא עוזר לי להבין איך לבנות מסע לקוח בצורה חכמה ובהתאמה למה שחשוב לי להביא בעסק שלי, וגם גיליתי שזה לא כזה מורכב.
שרון סער
THE MONEY MAKER
כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל לדוור איקומרס
הקורס שגורם לרשימת התפוצה שלך לעבוד בשבילך ומדריך אותך שלב אחר שלב איך לבנות מסע לקוח מנצח במערכת הדיוור שלך.
₪297
אז איך זה עובד?
ברגע ההרשמה, נשלחת אליך גישה מיידית לקורס שכולל:
- שיעורים כתובים וממוקדים שתוכלי ללמוד בקצב שלך.
- תבניות מוכנות לשימוש, שיחסכו לך זמן בבנייה של מסעות הלקוח.
- דוגמאות פרקטיות שיעזרו לך להבין טוב יותר את המידע ולקבל השראה לעסק שלך.
- הכול נגיש לך מכל מכשיר ובזמן שמתאים לך!
שימי לב, זהו קורס טקסטואלי, כתוב ולא מצולם כדי שאפשר יהיה להשתמש בו כמו חוברת עבודה – לסמן, להעתיק ולשמור לך את החלקים שאת רוצה לקחת ולהעתיק אלייך לעסק.
את לא צריכה לנסות לעקוב אחרי סרטונים מוקלטים או לשבת שעות מול המחשב. עם הקורס הזה, את יכולה:
- לקרוא בדיוק את החלקים שאת צריכה, בזמן שנוח לך.
- ליישם את המשימות ישירות עם תבניות תוכן שיכוונו אותך בדיוק למה שאת צריכה לכתוב.
- להבין ולשמור את הנוסחאות שיעזרו לך להבין את הדאטא שלך ואיך להגדיל רווחים.
- לעבוד פחות, ולהביא ליותר תוצאות עם מערכת שמחזירה לקוחות לעסק שלך מבלי שתצטרכי להיות ״על זה״ כל הזמן.
למי זה מתאים?
- בעלות עסקים שרוצות למכור בלי להרגיש שהן 'דוחפות'.
- מי שמחפשת להחליף מאמץ יומיומי במערכת שעובדת בשבילה.
- יזמיות שמבינות שהגיע הזמן לשפר את מערך השיווק שלהן בצורה מקצועית.
- בעלות עסקים שמרגישות שהן רצות אחרי התוכן ולא מנהלות אותו.
אני כאן ללוות אותך בתהליך, בקצב שלך. זה לא עוד מדריך כללי – זו תוכנית פעולה פרקטית. זה הכלי שלך להתחיל לדוור איקומרס עם כלים פשוטים שזמינים בכל מערכת דיוור, ותוכן שאת באמת יכולה ליישם. כי כשזה מגיע לניהול הזמן שלך, כל דקה חשובה.
הקורס עוזר לי להבין את המשמעות והחשיבות של מסעות הלקוח באתר שלי. בנוסף להסבר התיאורטי ולדוגמאות, הקורס לוקח אותך יד ביד לקראת יצירת מסלולי לקוח בסיסיים, בנוי ומאורגן בצורה נוחה ומובנת וקל מאוד להיעזר בו.
רחלי דגן
אם את מרגישה שהעסק שלך יכול להרוויח יותר אבל את לא מוצאת זמן לעצור ולבנות תשתית יציבה – זה בדיוק הזמן.
כל דקה שבה את ממשיכה לעבוד בשיטות לא יעילות היא דקה שיכולה להפוך לרווח. אז למה לחכות?
THE MONEY MAKER
כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל לדוור איקומרס
הקורס שגורם לרשימת התפוצה שלך לעבוד בשבילך ומדריך אותך שלב אחר שלב איך לבנות מסע לקוח מנצח במערכת הדיוור שלך.
₪297
למקרה ועוד לא הכרנו
היי, אני חן יאקה־שומרון
במשך למעלה מעשור אני משמשת כחצי מסטודיו לימונדה 2.0, סטודיו להקמת נוכחות דיגיטלית ברשת, שם אנחנו עוזרים לעסקים קטנים למצב את עצמם בעזרת נכסים דיגיטלים כמו אתרי תדמית, איקומרס, מערכות קורסים ואימייל מקרטינג.
היום אני מביאה את המומחיות הזו אלייך. המשימה שלי היא ללמד אותך איך למשוך אלייך את הלקוחות הנכונים, לשלוט בשיווק שלך ולבנות עסק משגשג ורווחי.
Q&A
אם יש לך שאלה שעדיין לא עניתי עליה,
זה המקום בשבילך:
מסע לקוח זה מונח שמתאר את המסלול שבו הקהל שלנו עובר מהרגע שהוא נתקל בתוכן שלנו ועד לרגע שבו הוא מבצע את הפעולה שאנחנו נרצה שהוא יבצע.
הפעולה הזו יכולה להיות הרשמה לתפוצה, קריאה של מאמרים חשובים, הרשמה לסדנה או רכישה של מוצר - את קובעת איך יראה מסע הלקוח אצלך בעסק ומה תהיה המטרה שלו.
כן, כל מערכת דיוור שמאפשרת לך יצירה של אוטומציות.
אם אין לך עדיין חנות אונליין באתר שלך אז לא תוכלי ליצור מסעות לקוח לאחר נטישת עגלה, אבל תוכלי בהחלט להשתמש במסעות הלקוח לדיוורי קבלת פנים ולדיוורים שלאחר רכישה.
שימי לב, אלו דיוורים שבסבירות גבוהה יופיעו אצלך יותר מפעם אחר, למשל לאחר הורדה של קבצי מתנה שונים (מגנטי לידים). אנחנו מתאימות למוצר שנרצה לקדם בכל פעם מחדש.
מעט מאוד, רוב העבודה היא על התאמה של התוכן שלך.
למערכות הדיוור יש מדריכים שמסבירים לך איך לבנות מסע לקוח / אוטומציה ורוב הממשקים מאוד ידידותיים ואינטואיטיבים לעבודה.
בשונה מתוכן שדורש עבודה יומיומית והתעדכנות מתמדת, המסעות שתלמדי לבנות כאן הם השקעה חד-פעמית שתניב לך תוצאות לאורך זמן – כמו מנוע שממשיך לפעול ולתמוך בעסק שלך.
את בהחלט צריכה להמשיך לשווק בסושיאל. הרשתות החברתיות והאימייל מרקטינג עובדים מעולה יחד.
מה שאני ממליצה לעשות היא להפנות את מאמצי השיווק שלך על להביא את הקהל שלך מהרשתות והפלטפורמות השונות אל רשימת התפוצה שלך.
או כמו שאני אומרת - בסושיאל משווקים, ברשימת התפוצה מוכרים.
אז זה זמן מעולה להתחיל לבנות אחת כזו, ועם הקרוס הזה את תוכלי לעבוד אפילו מסודר יותר. זה יחסוך לך המון זמן.
זה מאוד תלוי בך, אני הייתי משקיעה את השעה-שעתיים הראשונות בלקרוא את כל הקורס ולתת לגלגלים בראש להתחיל לזוז ולהעלות רעיונות.
אחר כך הייתי סוגרת שעתיים-שלוש כדי ליצור את כל אחת ממסעות הלקוח (לא יחד, זה סתם מעייף).
שימי לב שאם יש לך כבר תוכן שיווקי שכתבת בעבר זו הזדמנות מצויינת למחזר אותו ולהשתמש בו כאן על לקוחות חדשים, גם זה יכול לחסוך לך הרבה זמן.
את ממשיכה בו כהרגלך, בעקביות. פה אנחנו לא משנות שום דבר.
תוכלי לפנות אליי ולשאול, זו כתובת המייל שלי:
chen@lemonadestudio.co.il
אני כאן כדי ללוות אותך.
יש לך שאלה נוספת?
תכתבי לי: