התוכן הוא עלייך אבל כל השאר עליי. המסלול שיאפשר לך להמשיך לעבוד בעסק שלך בראש שקט.
מה כולל ניהול החשבון?
קביעת מטרות שיווקיות
התהליך שלנו יתחיל בפגישת היכרות שבה נקבע מטרות לחודשים הקרובים בהתאם לאופי העסק והוותק שלו. נחליט על מועדים מיוחדים בלוח השנה שנרצה לקדם כמו מבצעי חגים או השקות של מוצרים.
ניהול רשימת התפוצה
אסדר את רשימת התפוצה בעזרת טאגים, קבוצות וסגמנטים, אסיר בוטים ורשומים לא פעילים ואעביר לארכיון רשומים לא מעורבים. שמירה על רשימה נקייה היא הבסיס לדיוור מוצלח והיא עוזרת לנו להגדיל מעורבות.
נתחיל לבסס את שיגרת הדיוורים שלנו, התוכן יגיע ממך (או מאנשי התוכן שלך) והביצוע -עיצוב, בניה, שליחה, אופטימיזציה – זו כבר העבודה שלי.
בניית מסעות לקוח
אקים מערך אוטומציות ומסעות לקוח בהתאם לסוג העסק – דיוור נטישת עגלה, דיוור לאחר רכישה, בקשת ביקורת, הנעה חזרה לחנות, ימי הולדת וכמובן – דיוור קבלת פנים.
אופטימיזציה לדיוורים
אעבור על נתוני הקמפיינים שנשלחו והאוטומציות שנוצרו ואעשה אופטימיזציה לתהליכים השיווקים – מה לשפר ומה לשמר.
שאלה מצויינת! טוב ששאלת. כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו. מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.
אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.
*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ
מעולה! נרשמתם בהצלחה!
איזה כיף שהצטרפתם אלינו! עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם! רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.