52weeks1

אם הגעת לכאן אז כנראה שכבר הבנת שאימייל מרקטינג כאן כדי להישאר.
אבל מה הבעיה? שקצת קשה להתמיד, ועל מה נכתוב עכשיו?
מה כבר יש לנו לספר?

בדיוק בשביל זה יצרתי לך את הפרוייקט הזה!

icon1

איך זה עובד?

בכל ראשון בבוקר, בשנה הקרובה, תקבלו ממני מייל עם נושא חדש, התחלה של סיפור. אפשר להמשיך ולספר עליו כמו שהוא, אבל אפשר גם לכתוב על כל סיפור אחר שהוא מזכיר לנו. נחבר אותו למסר שלנו ונעביר אותו הלאה אל רשימת התפוצה.

המטרה שלנו היא ליצור שיגרה קבועה של דיוורים – תדירות קבועה (פעם בשבוע / שבועיים / חודש), יום קבוע, שעה קבועה.

דיוורים כאלו, עם ערך, עניין ותדירות, הם אלו שיגרמו לקהל שלנו להכיר אותנו ואת העסק שלנו, לחכות לקרוא אותנו, לבטוח בנו ובסוף גם להפוך ללקוחות שלנו.

למה דווקא סיפור?

כי לכולנו יש סיפור.
סיפור לא חייב להיות מרגש או דרמטי או ארוך.
הוא יכול להיות משעשע או מאוד קצר ונקודתי. סיפור יכול להציג את השקפת העולם שלנו, והוא יכול להתמקד בלקוחות שלנו.

Storytelling תמיד היה כלי משמעותי בתהליך המיתוג של עסקים. סיפורים יכולים להרים מותגים לגבהים חדשים, הם יכולים להפוך עוד עסק למותג חי. סיפורים מחברים בין אנשים. 

סיפורים גורמים לקהל שלנו לזכור דווקא אותנו.

chen sitting3
mc partner horizontal final 1
mailchimp academy email marketing certification badge
mailchimp academy email automations certification badge
mailchimp academy foundations certification badge

מי אני?

arrow

היי 🙂 אני חן יאקה-שומרון, חצי מסטודיו לימונדה 2.0 לבניית נוכחות דיגיטלית ברשת, מוסמכת לאימייל מרקטינג מטעם מיילצ׳ימפ ומכורה לממים וגיפים מטופשים.

אני גם ממש אוהבת לספר סיפורים, ועכשיו אני נותנת לכם את הבמה להתנסות בקסם הזה.

שנה שלמה של תוכן, שנתחיל?

Scroll to Top

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.