אוכל למחשבה
הם חכמים, הם יבינו… לא? (המתכון לפספוס לקוחות)
יש מישהי שעוקבת אחרי כבר המון זמן – אחת כזו שכבר הרגשתי שהיא איתי לגמרי. אבל… היא מעולם לא רכשה ממני דבר.
עד שיום אחד היא שלחה לי הודעה.
לא רציונאלית ולא במקרה – תת-המודע שלנו עובד עכשיו שעות נוספות, תשתמשי בו
הרגש והשכל נשלטים על ידי מערכות שונות, אבל הם עדיין משפיעים זה על זה בכל מה שקשור לקבלת החלטות – אנחנו שמחים – מגיע לנו, אנחנו עצובים – מגיע לנו. עכשיו בואי נעשה מזה כסף.
הנה ניסיון להחזיר לך את הביטחון (מהדורה מיוחדת מהממ״ד)
ציפיות (של אחרים) לחוד, ומציאות לחוד – בואי נדבר על חוסר שליטה וננסה להבין איך אנחנו יכולות להחזיר מעט ממנה אל ה”שגרה” החדשה הזו.
איך לגרום לשיווק שלך לעבוד אפילו טוב יותר
אם יש לך רשימת תפוצה אבל את עדיין מרגישה שמיילים זה לא בדיוק בשבילך – את לא לבד. יש עוד המון עסקים שלא מנצלים את את הכוח של שיווק במייל. אז כדי לעזור לך הנה כל מה שלמדתי מהדו״ח הכי מעניין שנכתב השנה על ניוזלטרס.
שומרת על התבנית? יופי. עכשיו תעשי בה קצת בלאגן
אפקט ההתרגלות אומר שהמוח שלנו מסנן גירויים שחוזרים על עצמם עד שאנחנו פשוט מבחינות בהם פחות ופחות לאורך זמן. נראות אחידה זה מעולה – עד לרגע שהיא מפסיקה להפתיע.
הסוד לחיי נצח
של התוכן שלך, כמובן – תוכן ירוק-עד הוא תוכן על זמני, כזה שיכול להיות בעל ערך לקהל שלנו היום, בעוד שנה ואפילו בעוד עשור ויותר. בואי נמנף.
תמונה ששווה אלף מילים
בלילה שבין שישי לשבת למדתי על בשרי ביטוי חדש שלא ידעתי שקיים, אבל ברגע ששמעתי אותו היה “קליק“ ודברים התחברו לי בראש. זה לימד אותי 2 דברים: לא לזלזל בתחושות שלי ואת החשיבות של שימוש במילים שאפשר “לראות” אותן.
זה לא בלאגן, זה חיים
מערכת דיוור, עמודי נחיתה, חיבורים, אוטומציות, מערכות על גבי מערכות שאמורות לדבר אחת עם השניה – בשלבים מסויימים של העסק לעבוד עם פלסטרים זו הדרך הכי נכונה שיכולה להיות – זו שיטת פעולה שמעידה על תנועה ועשייה. אבל פלסטרים, כמו פלסטרים – נוטים עם הזמן להתרופף.
מה עדיף – חדש ומרגש או ישן ומוכר?
הקסם השיווקי של הטיית היכרות: אם את רוצה למכור מוצר חדש לקהל שלך – תנסי להפוך אותו למשהו שהם כבר מכירים.