8 דרכים להגדיל את רשימת התפוצה שלנו

8 דרכים להגדיל את רשימת התפוצה שלנו

אחרי שעשינו את הצעד הראשון והקמנו רשימת תפוצה (וגם אם אנחנו כבר הרבה אחרי השלב הזה) הגיע הזמן להכניס אנשים לרשימה ולהגדיל אותה וזו יכולה להיות משימה לא פשוטה בכלל… להגדיל רשימת תפוצה יכול לקחת הרבה זמן.

אז כדי שנוכל לקצר תהליכים, ולהפוך את ההרשמה אלינו ליותר אורגנית ויותר שוטפת יש כמה שלבים שכולנו יכולים לעשות, חלקם חד פעמיים ואחרים שוטפים. אבל בעיקר זו משימה שכדאי לנו לשים בפנינו כפרוייקט ממוקד, החודש אנחנו הולכים להגדיל את הרשימה שלנו, ולהתמקד בעיקר בזה.

הנה כמה נקודות שחשוב שנזכור לפני שנתחיל בהגדלת רשימת התפוצה שלנו:

  • רשימת תפוצה תמיד תכיל בתוכה אנשים שרצו, ביקשו ועשו פעולה אקטיבית כדי להירשם אליה (בכפוף לחוק הספאם).
  • לתוכן מעניין, עם ערך ומשמעות אין מתחרים. תוכן שמדבר אל הקהל שלנו, מסקרן, מושך, מלמד, מהנה הוא זה שיגרום לקהל שלנו להפוך לעוקבים וזה נכון בכל פלטפורמה שיווקית שנבחן – בין אם רשימת תפוצה או רשתות חברתיות.
  • אין אמת אחת אבסולוטית, תתנסו בכל מיני גישות ורעיונות ותמצאו את המקום שעובד לכם בצורה הכי אפקטיבית.
  • 100>10,000 – אנחנו תמיד נעדיף רשימה מצומצמת אבל איכותית ומגיבה מאשר רשימת ענק של משתמשים לא פעילים או בוטים (או חלילה כתובות שרכשנו!).
    תחשבו על חדר מלא ב-100 אנשים – זה המון!!! כולנו התחלנו מ-0.
  • אם המטרה שלנו היא להגדיל את רשימת התפוצה אנחנו נהפוך את המטרה הזו לעדיפות עליונה במערך השיווק שלנו, למשל – נחליט שאת החודש הזה אנחנו מקדישים להגדלת הרשימה ובזה נתמקד החודש, גם מבחינת תכנים, וגם מבחינת בניית התשתית להרשמה.

עכשיו בואו נתחיל…

הכל מתחיל בטופס

הצעד הכי הבסיסי של איסוף רשומים הוא יצירה של טופס הרשמה.
הטופס צריך להסביר לנו איפה אנחנו נמצאים, למה אנחנו נרשמים ולמה יש לצפות – מי הולך לשלוח לי דיוורים? באיזה נושא או נושאים? וכמה דיוורים אני הולכת לקבל? פעם ביום? פעם בשבוע? פעם בחודש?

אם נחשוב רגע אז ההיגיון אומר שאם מה שמביא לנו רשומים הוא הטופס – אז כמה שיותר טפסים יגדילו את הסיכוי שמישהו ירשם. מצד אחד – נכון, סטטיסטית יש בזה היגיון. אבל מצד שני אנחנו לא נרצה שזה יהיה ברמת המגוחך ונתחיל לדחוף טופס בכל פיקסל פנוי באתר שלנו.
אז מה שאני מציעה זה כן יותר טפסים, אבל עם הקשר הגיוני. סיבה טובה להימצאות שלהם, וגיוון שלהם כך שהם יראו מעט שונה יתפקדו מעט שונה בהתאם למיקום ולהצעה שהם מציעים לקהל.

אז הכל מתחיל בטופס. ועכשיו בואו נהיה יצירתיים איתו.

1. האתר שלנו

האתר שלנו הוא הנכס הפרטי שלנו, הבית שלנו. ורעיונית אנחנו יכולים לעשות בו מה שאנחנו רוצים. אבל כמובן, כמו שנרצה שהבית שלנו ישאר מסודר, שלדברים יהיה את המקום הנכון להם, ולכל חדר את המטרה שלו – כך ננהג גם עם האתר שלנו וטפסי ההרשמה שנפזר בו.

אזורי רישום שונים בגוף האתר – האתר שלנו בנוי מכמה אזורים, חלקם בולטים יותר וחלקם פחות. 
האדר – החלק העליון של האתר שלנו ומכיל בתוכו גם את תפריט הניווט, לרוב יבלוט יותר כי הוא מה שנקרא – above the fold, המסך הראשון שרואים כשנכנסים לאתר. אחרי האדר מגיע גוף האתר, החלק המרכזי של התוכן באתר שלנו, ואז מגיע הפוטר – הסגיר של העמוד. כל אזור כזה הוא מקום פוטנציאלי להנעה להרשמה. אנחנו יכולים להכניס בהם טופס ואנחנו יכולים להכניס פשוט כפתור שמפנה לעמוד הרשמה או פותח פופ אפ.

בשונה מגוף האתר שהוא משתנה מעמוד לעמוד, התפריט בראש האתר והפוטר, הסגיר שלנו, הם אזורים שחוזרים על עצמם בכל עמוד באתר. כך שאם אנחנו מכניסים לשם טפסי הרשמה אנחנו יכולים בעצם להבטיח לעצמנו שבכל עמוד באתר שלנו תהיה גישה להרשמה לתפוצה.

עומר מילר
אזורי רישום שונים באתר - תפריט ראשי ותפריט צד | צילום מסך מתוך הבלוג של עומר מילר - אוכל, חיים ומה שביניהם

אזורי רישום בעמודי תוכן / פוסטים – התוכן שלנו הוא המניע הכי טוב והכי אפקטיבי לפעולה. ולכן תפריט הצד במאמרים שלנו, סוף עמוד פוסט, אמצע מאמר – הם כולם אזורים פוטנציאלים להרשמה – הקהל שלנו כבר קורא את התוכן שלנו, הצלחנו לעניין אותם ולתפוס את תשומת ליבם ומכאן אנחנו יכולים להציע להם להמשיך ולהישאר מעודכנים בתכנים נוספים שנוציא.

עמוד הרשמה נפרד בתפריט הראשי / דף נחיתה – עמוד שלם שכל המטרה שלו היא לרשום את הקהל שלנו לרשימת התפוצה. תתארו לעצמכם עכשיו כמה חופש עמוד שכזה מאפשר. העמוד הזה יושב לנו באתר, הוא יכול להופיע אפילו בתפריט הראשי שלנו ובתוכו אנחנו יכולים להציג לקוראים את היתרונות שבהצטרפות אלינו ואת הערך שהם יקבלו מההצטרפות. עמוד הרשמה כזה יכול בהחלט לעבוד כמו עמוד מכירה, רק שבמקרה הזה אנחנו לא מוכרים מוצר, אנחנו מוכרים את הערך שיוצא מהדיוור שלנו – נוכל להוסיף ביקורות מוצלחות מהקוראים שלנו, להציג את עצמנו, אפילו צילום מסך של איך נראה דיוור שלנו.

שרון גולן
טופס הרשמה בעמוד נחיתה | צילום מסך מהאתר של שרון גולן

פופ אפ – יש שיגידו שפופ אפים הם האופציה שמגדילה את ההרשמה לתפוצה באתר יותר מכל דבר אחר, אבל שימו לב שאם לא מגדירים אותם נכון והם מתחילים לקפוץ לנו בכניסה לכל עמוד למרות שכבר סגרנו אותם, שוב ושוב ושוב… ולפעמים אפילו פופ אפים מסוגים שונים קופצים עלינו במקביל ואז הם כבר יכולים לעצבן ממש ולתת את התוצאה ההפוכה. אז פופ אפים – כן, לגמרי עושים את העבודה, אבל בחוכמה.

פופ אפים יכולים להשתלט על עמוד שלם ולתפוס את כל תשומת הלב של הגולשים, הם יכולים לקפוץ באלגנטיות מהצד, הם יכולים אפילו להופיע כשורה קטנה בראש או תחתית העמוד. אנחנו יכולים גם ליצור פופ אפים שונים לגולשים שמגיעים ממקורות שונים וכך להציע קופי מותאם יותר – פרסונליזציה. כמובן שגם נחשוב תמיד תמיד על ההופעה של הפופ אפ במובייל – עובד טוב או אולי עדיף לוותר? ולא פחות חשוב – כפתור סגירה/יציאה מהפופ אפ. גדול, ברור ולא לוכד.

שימו לב:
בכל אזור ואזור שנבחר לפרסם בו טפסי הרשמה אנחנו נעשה זאת תמיד עם מחשבה על הקוראים שלנו, איך יהיה להם נוח להירשם, האם טופס שלם, כפתור בולט או אולי לינק להרשמה, כזה שלא יסיח את רצף הקריאה למשל.

לכל טופס אנחנו נצרף את הקופי המתאים, את ההקשר שלו למיקום הנבחר או לתוכן שלצידו הוא מופיע.
החוויה של הקהל שלנו כשהוא גולש ומטייל באתר שלנו וקורא את התוכן שלנו צריכה להיות הרמונית, נעימה ומזמינה להישאר. כשזה יבוא עם טפסי הרשמה חכמים במקומות המדוייקים זה יהיה ניצחון של ממש.

glue
טופס פופ-אפ | צילום מסך מהאתר Glue בניית והובלת קהילות

2. מגנט לידים

אק״א חינמיים, מתנות, פריבי.
עם מגנט לידים אנחנו בעצם יוצרים מצב שבו הקהל שלנו נותן לנו את כתובת המייל שלו בתמורה לפיסת תוכן אקסקלוסיבית, מיוחדת רק לנרשמים. פיסת התוכן הזו יכולה להיות גישה למאמר שכתבנו, קובץ PDF שיצרנו, סרטון שצילמנו או קטע סאונד שהקלטנו – באמת שהאפשרויות כאן הן בלתי מוגבלות.

הקהל שלנו השאיר את כתובת המייל שלו בטופס המאוד ספציפי הזה שלנו, שכמובן הסביר לו שהתוכן שהוא יקבל הוא בתמורה לכתובת המייל שלו, לחץ על שליחה ואז הגיע אליו מייל עם אותה פיסת תוכן.

עכשיו, לגישה הזו יש אוהדים ויש מתנגדים. והמתנגדים יגידו – אם את רוצה לתת לי משהו אז תתני לי אותו מהרצון הטוב שלך ואל תחייבי אותי להכניס את המייל שלי. מאחר ואני נמצאת בין התומכים של הגישה הזו אני אגיד שדווקא בגלל הרצון הטוב שלי אני רוצה שתשאירו את המייל שלכם כדי שאני אוכל להמשיך לשלוח לכם את התוכן הנפלא, המושקע, המעניין שלי ושאתם תוכלו להמשיך ללמוד ולקבל ממני השראה גם אחרי שתסיימו להשתמש בקובץ הנהדר הזה שהכנתי לכם.

בשורה התחתונה, לרוב מגנט לידים יהיה הדרך האורגנית הכי יעילה שלנו להגדיל את רשימת התפוצה.
אבל חשוב לזכור מספר דברים:

  1. מחזק את התוכן השוטף שלנו – אנחנו רוצים לשמר את הרשומים שלנו, לכן אותה פיסת תוכן שאנחנו מציעים צריכה להיות קשורה בצורה מאוד חזקה לתוכן השוטף שלנו שאותו הם ימשיכו לקבל בדיוור שלנו. אם לא יהיה כזה קשר הם פשוט לא יבינו מה אנחנו רוצים מהם וילחצו על ״הסר מרשימת התפוצה״.
  2. בעל ערך ממשי – השיטה הזו תעבוד אם להצעה שלכם יהיה ערך אמיתי לקהל שלכם, כזה שהם יגידו לעצמם ״אין מצב שהיא מחלקת את זה בחינם!״. אנחנו נרצה לתת להם מענה לשאלות שמטרידות אותם, פתרונות למצבים שהם נתקעים בהם. ככה שהם יוכלו להגיד – ״וואלה, היה שווה. תביאי לי עוד מהטוב הזה!״.
  3. תשקיעו בנראות – מאחר וזו גישה שעובדת זו גישה גם מאוד פופולרית ולא מעט משתמשים בה ולכן אנחנו נרצה לבלוט בשטח עם נראות מהוקצעת שמדברת את שפת המותג שלנו, אסטטית, מושכת ומזמינה. אם מדובר בקובץ לקריאה אז אנחנו נקפיד על חלוקה לפסקאות, כותרות ברורות. אם זה סרטון אנחנו נשאף לצילום כמה שיותר איכותי, ואת זה אפשר להשיג היום גם עם טלפונים סלולריים ודי בקלות. שימו חצובה, תישירו מבט למצלמה ותדברו אליהם. אם אתם עורכים את הסרטון עם מצגת אז שגם המצגת תדבר בשפת המותג שלכם ותהיה מקצועית. וכמובן שאם אנחנו שולחים קטע סאונד אז שיהיה ברור, רהוט, לא סאוהד צורם מידי ולא עמום מידי. כשהקהל שלנו רואה שזו ההשקעה שלנו בתוכן החינמי שאנחנו מחלקים אז הם כבר מתחילים לתאר לעצמם איזו השקעה הולכת להיות בתוכן בתשלום.
  4. לא לפחד לתת – יש לא מעט משווקים שיגידו שאם אנחנו נותנים תוכן מושקע ומקיף בחינם אז אין שום סיבה שמישהו ישלם לי אחר כך על הידע שלי, וזו גישה שאני פחות מאמינה בה. אני בעד לתת בנדיבות, ומכל הלב. ולמה? כי יש הבדל בין להגיד איך דברים מסויימים עובדים לבין לשבת לפגישה שבה אני מראה איך הדברים עובדים. יש הבדל בין כמות הערך שאצליח לתת בסרטון, ממש כמו זה, לבין כמות הערך והמיקוד שאני אצליח לתת בפגישת ייעוץ. תהיו בטוחים בערך שלכם ובידע שלכם ואל תחששו להציג אותו לקהל שלכם. מבטיחה לכם שהם גם ישמחו לשלם לכם בהמשך הדרך.
  5. אורגניות – נקודה נוספת שחשוב לי לציין היא שכשאני יוצרת מגנט לידים אני בדרך כלל אחזק אותו בתוכן כדי שהוא יפיץ את עצמו אורגנית, כלומר – אם יצרתי קובץ להורדה אני אכתוב סביבו מאמר שלם שיחזק אותו ויסביר אותו ואז אכניס את הטופס לקבלת הקובץ וההצטרפות לתפוצה. אותו הדבר עם סרטונים, שוב כמו זה למשל – אני יכולה לפרסם אותו לכולם, אני יכולה גם שלא ולבחור למי לשלוח את הלינק אליו (רמז – למי שנרשם לקבל אותו). אני יכולה גם לתמלל את כל מה שאני אומרת וליצור ממנו פוסט כתוב – כי גוגל אוהב טקסטים וזה יעזור לי למשוך קהל אל האתר שלי וגם משם אני יכולה להניע להרשמה. דבר אחד לא סותר את השני.
ליאור פרנקל2
חינמים | צילום מסך מהאתר העולם החדש של ליאור פרנקל. עוד חינמים תמצאו כאן

3. סקרים

סקרים ושאלונים יכולים להיות צורה מאוד חווייתית ואינטראקטיבית גם לאסוף רשומים וגם לקבל מידע על הקהל שלנו, כזה שבדרך כלל לא נקבל בטופס הרשמה רגיל, שם אנחנו מנסים להמעיט בשדות למילוי.

סקרים הם אפקטיבים בעיקר במקרים בהם אנחנו נרצה להעביר את הקהל שלנו מפלטפורמה אחת לשניה – למשל מקבוצת פייסבוק אל רשימת התפוצה.
השאלות שנשאל תמיד יהיו מנוסחות לטובת הקהל, למשל – איזה תוכן יהיה מעניין אותך לקבל? איזה נושאים מעניינים אותך? ובסוף ניתן להם גם הזדמנות להצטרף לרשימת התפוצה שלנו.

4. רשתות חברתיות

לכל רשת חברתית יש את החוקים שלה ואת השפה שבה מדברים בה. אם באינסטגרם הדגש יהיה ויזואלי יותר, בפייסבוק אנחנו נראה יותר התייחסות לתוכן הכתוב ובטיקטוק זה בכלל יהיה בסרטון קצר ובטוויטר (כי אני עדיין מאלה שמחבבים את הפלטפורמה) זו תהיה שורת טקסט קצרצרה. אז מה שאני אומרת זה שחשוב להתאים את ההצעה להרשמה לכל פלטפורמה ולדבר ב״שפה״ שלה.

אם אנחנו ניצור עכשיו סרטון לסטורי או טיקטוק שמזמין להירשם לתפוצה ונצרף קישור להרשמה אני ממש ממליצה לחזק את הסרטון בכתוביות. אם זה פוסט בפיד – לא לשכוח להפנות למקום ממנו נרשמים (לינק בביו). אם זה פוסט בפייסבוק אז גם שם נפנה עם לינק להרשמה, שוב לאותו עמוד שיצרנו לנו באתר, זוכרים? וכמובן כמובן – הקופי שלנו צריך להיות מזמין, ההנעה לפעולה ברורה ומזמינה להרשמה לתפוצה.

לימונדה
״לינק בביו״ הפצת הרשמה לתפוצה באינסטגרם | צילום מסך מעמוד הלינקים לסושיאל שלנו לימונדה 2.0 - סטודיו להקמת נוכחות דיגיטלית ברשת

5. העבירו הלאה

כבר יצרתם דיוור, שלחתם אותו לרשימת התפוצה ההולכת וגדלה שלכם אז למה לא להוסיף עוד כפתור קטן ונחמד שמציע להם לשתף את הדיוור הזה עם חברים? להעביר אותו הלאה?

אם נחשוב על זה, לרוב עסקים קטנים כמוני וכמוכם מסתובבים בקליקות דיי קבועות של חברים וקולגות בתחומי עניין ועיסוק דיי דומים, מה מונע ממני להזמין אותם לשתף את התוכן שלי, שמעניין אותם (כי עובדה, הם כאן ברשימה שלי) עם החברים שלהם?

וגם אם הקהל שלכם הוא לא אותם עסקים קטנים, נניח ואתם מוכרים בגדי ילדים, או ספרים או עציצים ויצרתם עכשיו דיוור עם עשרה טיפים להשקייה נכונה של צמחי תבלין – כולנו מכירים לפחות עוד מישהו אחד שתוכן כזה יכול לעניין אותו.

את ההזדמנות לשתף אני בדרך כלל אכניס לפוטר של הדיוור, אחרי כל התוכן. אני אנסה כל מיני גרסאות של הנעה לפעולה ואבדוק מה עובד לי הכי טוב. וכמובן – העבירו הלאה? הצלחנו לעניין גם את החברים? אז לא לשכוח גם כפתור להצטרפות.

6. שיתופי פעולה

עוד דרך מעולה להגדיל את רשימת התפוצה שלנו היא לחפש עסקים ומותגים עם קהל דומה לשלנו וליצור איתם שיתופי פעולה – למשל פרסום באנר באתר שלהם, כתיבת פוסט אורח, אירוח בפודקאסט, סרטון יוטיוב משותף או כל פעילות משותפת אחרת שבה הם חושפים אתכם לקהל שלהם ואתם חושפים אותם לקהל שלכם.
משם אתם כבר תחליטו מה ההנעה לפעולה שתרצו לעשות, כמובן שההמלצה שלי במקרה לשמו התכנסנו כאן היום – תניעו אותם להירשם לתפוצה שלכם וכך תוכלו להמשיך ולדוור להם את התוכן וההצעות השיווקיות שלכם.

7. פיזור לינקים להרשמה בכל הנכסים הדיגיטליים שלנו

כולנו מחזיקים היום לפחות פרופיל אחד ברשתות החברתיות אבל הן לא הנכס הדיגיטלי היחיד שיש ברשותנו. יש לנו לפחות כתובת מייל אחת ואני גם מניחה שלרובנו יש אתר, וואטסאפ עסקי ועוד ועוד ועוד. בכל מקרה, כל ״נכס״ כזה הוא הזדמנות לפזר לינקים לשאר הנכסים שלנו וליצור רשת קישורים שתחבר בין כל הפלטפורמות שלנו, וכמובן – גם קישור להרשמה לתפוצה.

אחד המקומות שאני מוצאת שלרוב שוכחים ממנו הוא חתימת המייל שלנו, וחבל כי תיבת המייל שלנו היא אחד הכלים הכי שימושיים בעבודה השוטפת שלנו והחתימה שלנו היא מקום אסטרטגי מצויין להכניס גם שם לינקים ונכון, גם לינק להרשמה לתפוצה.

סושיאל מדיה
Photo by Austin Distel on Unsplash

8. מודעות ממומנות

אם עד עכשיו דיברנו על דרכים אורגנית, טבעית, להגדלת רשימת התפוצה שלנו, אז הדרך האחרונה תהיה קידום ממומן. אין כאן נכון או לא נכון, ודרך אחת לא עדיפה על השניה, אבל בקידום ממומן אני הייתי משתמשת במקרה בו הייתי רוצה להגדיל את הרשימה בקצב מהיר יותר, לקראת השקה של מוצר חדש, מצב שבו הייתי רוצה ליצור חשיפה רחבה יותר.

מה בעצם קידום ממומן מציע לנו? הגדרה של קהל כמה שיותר מדוייק לנו עפ״י הפרמטרים שאנחנו נגדיר וחשיפה של הקמפיין שלנו לאותו הקהל – במקרה הזה ההצעה להרשמה לתפוצה עם לינק לעמוד ההרשמה או אם נניח בחרנו לקדם את מגנט הלידים שלנו.

בפייסבוק למשל אפשר ליצור קמפיין לאיסוף לידים עם טופס הרשמה שממלא את פרטי הקהל באופן אוטומטי ברגע שהם לוחצים על הרשמה. או למשל קמפיין חשיפה למאמר אסטרטגי שכתבתם שאתם יודעים שייצור עניין ואז לחבר את זה עם פופ אפ מותאם שקופץ רק למי שהגיע לעמוד מאותו קמפיין פייסבוק עם הצעה להרשמה לתפוצה (וכמובן כמובן שהקופי שלנו יהיה כל כך מעולה שמי יסרב לנו?). עוד קמפיין שאפשר ליצור הוא קמפיין ריטרגטינג – קמפיין שמטרגט אנשים שכבר היו באתר שלנו למשל, ולהציע להם להירשם לתפוצה.

אז מה הייתרונות בקמפיין ממומן? חשיפה רחבה יותר, לרוב לקהל מדוייק יותר שמביאה להרשמות מהירות יותר לרשימת התפוצה.

חסרונות? צריך לזה תקציב וגם כדאי לדעת איך ליצור את הקמפיינים האלו. כדי שהקהל שנבנה באמת יהיה נכון והקמפיין באמת יהיה אפקטיבי דרושה כאן חשיבה אסטרטגית.

ממה ניזהר?

לא לקיים הבטחות – אנחנו כל הזמן מדברים על הצעת הערך שאנחנו נציג לקהל שלנו כדי למשוך אותו להירשם, מן הסתם אנחנו לא נכתוב ״בואו הצטרפו לרשימת התפוצה שלי ואני אמכור לכם כל מיני מוצרים במייל״ זה לא יעבוד.
אנחנו צריכים באמת להבין עם עצמנו מה אנחנו מציעים לקהל שלנו, מה ייצא להם מזה, איך ההצטרפות לרשימת התפוצה שלי תטיב עימם, במה זה יעזור להם, מה הם ירוויחו מזה – זה ילמד אותם, זה יצחיק אותם, זה יעשיר את הידע שלהם בתחום אחד מסויים או במגוון תחומים, זה יתן להם הזדמנות לקבל הטבות בלעדיות, זכות ראשונים. לא משנה מה כל אחד ואחת מאיתנו נציע – אנחנו חייבים לעמוד מאחורי זה, כי הבטחות צריך לקיים.

הנחה תמורת רישום – שיטה שאולי יכולה למשוך ולהביא למסה גדולה של רשומים אבל אני פחות ממליצה אליה כי היא מביאה לנו לרוב את התוצאה ההפוכה ממה שהתכוונו אליה – אם אנחנו מחפשים ושואפים למשוך אלינו קהל מדוייק שמתעניין בתוכן שלנו ובמוצרים שלנו אז במקרה כזה אנחנו מביאים קהל שבעיקר מעוניין בהנחה שניתן לו ואז או שיסיר אותנו מייד או שידווח עלינו כספאם כי הוא לא באמת יזכור מי אנחנו ומאיפה הגענו לו לתיבה.

תחרויות תמורת רישום – זו נקודה דומה להנחה, אבל גם איתה הייתי נזהרת. אם הקהל יצרף לתחרות רק כדי לקבל פרס מסויים זה קר ולא יעיל לנו. אז תחרויות הייתי עושה בין קהל שמכיר אותי – למשל אם יש לכם קבוצת פייסבוק אז אפשר ליצור תחרות בין חברי הקבוצה.

אז אלו היו 8 דרכים להגדיל את רשימת התפוצה שלנו. ואם הייתי צריכה לבחור להיפרד מכם עם משפט אחד זה יהיה – קחו את הזמן, להגדיל את רשימת התפוצה שלנו זו אסטרטגייה לטווח רחוק והיא לוקחת זמן. אבל אני לא צריכה להיפרד מכם רק עם משפט אז אני גם אגיד לכם לזכור שאנחנו יכולים ליצור את הטופס הכי וואו שיש, אבל ברגע שהתוכן שלנו לא יהיה מספיק מעניין זה לא ישנה כלום. תשקיעו בתוכן שלכם.

וגם תזכרו: זה לא עלינו, זה עליהם. אנחנו כותבים להם, ועונים להם, ומפרסמים בשבילם, ויוצרים מוצרים חדשים בגללם. הם אלו שאנחנו רוצים לעזור להם, לשנות את החיים שלהם, לשפר את היום שלהם, להעלות להם חיוך.

נתראה במייל.

כאן מצטרפים
לרשימת התפוצה

Scroll to Top
הנה משהו שלא כדאי לך לפספס

30 טיפים
לאימייל
מרקטינג

chen3

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.