פרק ב׳: מה ההבדל בין תוכן מגזיני למכירתי?
דיברנו על מבנים של ניוזלטר, מתי ניתן תכנים מקצועיים, אישיים או מכירתיים. איך כדאי לחלק ולמנן את התוכן. דיברנו גם על איך ייראה תוכן מגזיני לעומת מבנים של תוכן מכירתי לקראת השקה ועוד.
מה כדאי לך לעשות עכשיו?
- לחשוב איזה סוג דיוור את רוצה לשלוח אל הקהל שלך
- לבנות תבנית לדיוור שלך
- לתכנן פינות קבועות של תוכן שתוכלי להכניס לדיוור ושיקלו עליך
קריאה נוספת:
כל הסרטונים:
רגע, שניה - כבר הכרנו?
היי, אני חן מעצבת וחצי מסטודיו לימונדה 2.0.
אוהבת לכתוב דיוורים, מומחית למיילצ'ימפ, מעבירה קורסים ומאמינה במסע לקוח מוצלח ויעיל דרך שליחת ניוזלטרים על בסיס קבוע.
היי, אני סיוון כותבת תוכן בקטע אחר, מומחית באפיון שפה ומיקרו קופי. אוהבת לכתוב ולהתלונן, כותבת תוכן מכל סוג וגם מלמדת אותך לכתוב לעסק שלך.
אבל- איכשהו עוד לא שלחתי אף דיוור מטעם עצמי 😲