לחשוב כמו מותג -
מדריך מעשי לאפיון מותג
מה זה מותג? ומה הופך עסק לכזה?
איך אנחנו יודעים לזהות את הקהל שלנו? ומה הערך שאנחנו נותנים לו?
מה המסר שלנו? האם הוא באמת משקף את העשייה שלנו?
לחשוב כמו מותג הוא מדריך מעשי לאיפיון מותג שיעזור לכם לענות בדיוק על השאלות האלו, וקצת יותר.
מחיר שמור לקהילה של טל איתן
מחיר: 90 ש"ח
מחיר מבצע: 67.5 ש"ח
הטבה לחברי אסטרטגיה שיווקית בכיף – קופון 25% הנחה:
קופון-בכיף
(יש להזין את הקופון בשלב הקופה)
מה זאת אומרת
מדריך מעשי?
מדריך, כי בכל פרק אנחנו נתמקד בעיקרון אחר שקשור למיתוג, אני אסביר מה הוא אומר, למה הוא חשוב ואיך אנחנו ניגשים לפצח אותו.
מעשי, כי בסוף כל פרק יחכו לכם משימות ליישום על העסק.
זה דיגיטלי
או מודפס?
דיגיטלי!
תוכלו לפתוח את הקובץ מכל מקום, מחשב או טלפון נייד, ולהיזכר בעקרונות שמנחים אותנו בתהליך. את דפי העבודה תקבלו בנוסף בקובץ נפרד המותאם להדפסה.
אם אני אקרא את הספר
אני אהפוך להיות מותג?
No Pain, No Gain
הספר הזה הוא לא פתרון קסם והוא לא תחליף לעבודה קשה. הוא כן יעשה לכם סדר בטרמינולוגיה ובתהליכי עבודה. הוא יכין אתכם לדרך עסקית מוצלחת ואפקטיבית יותר.
- עסקים קטנים שמנסים לשווק את העסק אבל מתקשים עם מציאת האמירה שלהם.
- עסקים שנמצאים לפני תהליך מיתוג ורוצים להגיע לתהליך הזה מוכנים ומגובשים.
- עסקים שכבר עברו תהליך מיתוג אבל מרגישים שהם צריכים לרענן את הערכים.
- בלוגרים שרוצים לגבש "שפה" לבלוג שלהם.
- מעצבים ממתגים שמחפשים דרך מסודרת לחלץ מהלקוחות שלהם את המידע הדרוש לתהליך המיתוג.
- מובילי דעה שרוצים להעביר לעוקבים שלהם את הערכים והמסרים הנכונים להם.
בקיצור, אם יש לכם עסק, מכל סוג שהוא, אני בטוחה שיהיה לכם מעניין כאן.
?
למי זה מתאים
אלה שכבר קראו אמרו עליו שהוא...
משהו בבהירות של הכל עוזר לתחושה שזה אפשרי.
מאוד אהבתי את ההגדרות של מילים שאנחנו בקלות זורקים לאוויר בלי תמיד לדייק בהן. מותג, מיתוג...
תוכן מעולה, בעל ערך מוסף מצוין, מדויק וחשוב כבסיס.
מה תמצאו בפנים
*
עד כמה
אתם באמת מכירים את העסק שלכם?
לראות את התמונה הרחבה
*
על ייחוד ובידול
מה הערך שאתם
נותנים ללקוח
*
ערכי סף
וערכים מבדלים
הסיבות שבגללן כדאי
להיות לקוחות שלכם
*
קהל
יעד
איך לבצע
מחקר פרסונות
*
גיבוש
מסרים
על מסרים, הבטחות ומציאות
*
אלה
שעושים את זה
סיפורי השראה
נעים להכיר, אני חן יאקה-שומרון
ב-Day Job שלי אני בעלת 'לימונדה' – סטודיו למיתוג והקמת נוכחות דיגיטלית ברשת, מרצה, מדריכה ומעבירה סדנאות לעסקים קטנים ולעצמאים על עולם הדיגיטל והתנהלות ויזואלית נכונה.
הספר "לחשוב כמו מותג" התחיל בקבוצת הפייסבוק שלי העונה לאותו השם, שם זיהיתי את הקושי של עסקים קטנים להגדיר את עצמם ואת העסק שלהם, ואת הצורך בהנגשת תהליך המיתוג לעצמאים.
אני מקווה שתפיקו ממנו את המיטב ותהנו מהקריאה, לפחות כמו שאני נהנתי מהכתיבה.