הבלוג של
לימונדה 2.0
יש מישהי שעוקבת אחרי כבר המון זמן – אחת כזו שכבר הרגשתי שהיא איתי לגמרי. אבל… היא מעולם לא רכשה ממני דבר. עד שיום אחד
הרגש והשכל נשלטים על ידי מערכות שונות, אבל הם עדיין משפיעים זה על זה בכל מה שקשור לקבלת החלטות – אנחנו שמחים – מגיע לנו,
בונים אתר ולא יודעים אם לבחור באלמנטור או בריקס? במאמר הזה תמצאו השוואה מקצועית, לא שיפוטית, בין שני הכלים המובילים לבניית אתרים – כולל יתרונות,
ציפיות (של אחרים) לחוד, ומציאות לחוד – בואי נדבר על חוסר שליטה וננסה להבין איך אנחנו יכולות להחזיר מעט ממנה אל ה”שגרה” החדשה הזו.
אם יש לך רשימת תפוצה אבל את עדיין מרגישה שמיילים זה לא בדיוק בשבילך – את לא לבד. יש עוד המון עסקים שלא מנצלים את
אפקט ההתרגלות אומר שהמוח שלנו מסנן גירויים שחוזרים על עצמם עד שאנחנו פשוט מבחינות בהם פחות ופחות לאורך זמן. נראות אחידה זה מעולה – עד
של התוכן שלך, כמובן – תוכן ירוק-עד הוא תוכן על זמני, כזה שיכול להיות בעל ערך לקהל שלנו היום, בעוד שנה ואפילו בעוד עשור ויותר.
בלילה שבין שישי לשבת למדתי על בשרי ביטוי חדש שלא ידעתי שקיים, אבל ברגע ששמעתי אותו היה “קליק“ ודברים התחברו לי בראש. זה לימד אותי
מערכת דיוור, עמודי נחיתה, חיבורים, אוטומציות, מערכות על גבי מערכות שאמורות לדבר אחת עם השניה – בשלבים מסויימים של העסק לעבוד עם פלסטרים זו הדרך
הקסם השיווקי של הטיית היכרות: אם את רוצה למכור מוצר חדש לקהל שלך – תנסי להפוך אותו למשהו שהם כבר מכירים.
מותגים לא נבנים רק מעבודה קשה. לפעמים הם הם נבנים מהדרך שבה אנחנו נבחר לספר את הסיפור שלנו.
מכירה את הסיפור על זהבה ושלושת הדובים? הכיסא הזה גדול מידי, הדייסה הזו חמה מידי, המיטה הזו בדיוק מתאימה. תחשבי רגע אם היית נותנת לזהבה
מישהי שאלה אותי “מה זה בכלל אומר לחשוב כמו מותג? איך זה אמור לעזור לי?” ואז היא גם הוסיפה חצי בצחוק: “זה עוד קטע רוחני
בעולם שבו AI כותבת תוכן בלחיצת כפתור, קל לחשוב שבלוג הוא כבר משהו של "פעם". אבל האמת היא הפוכה לגמרי: בלוגים הם עדיין נכס תוכן
אפשר להגיד שלראשונה בחיי המקצועיים, שזה ממש לא מעט, יש לי הרבה יותר תוכן ממה שאני צריכה לכמה חודשים קדימה. ואת יודעת מה הכי קטע?