הבלוג של
לימונדה 2.0

כריכות ספרים
 לסינון ע"פ נושאים ליחצו כאן
Posts Categories filter
כבעלות עסקים אנחנו צריכות לבנות מערכת יחסים עם הקהל שלנו, כזו שתראה להם שאכפת לנו, שאנחנו כאן בשבילם ושאנחנו משקיעות בקשר הזה. כמו במותג יוקרה.
למגנט לידים, מוצר המתנה הזה שהכנת, יש מטרה מאוד ברורה – והיא לא למכור את המוצר או השירות שלך. המטרה שלו היא לחשוף אותך אל
2024 כבר כאן ואיתה מגיעים השינויים בהנחיות הדיוור של גוגל ויאהו. מה זה אומר מהצד שלנו, המדוורים? שיש כמה שינויים שכדאי לנו להטמיע ממש עכשיו.
אחרי שעשינו את הצעד הראשון והקמנו רשימת תפוצה (וגם אם אנחנו כבר הרבה אחרי השלב הזה) הגיע הזמן להכניס אנשים לרשימה ולהגדיל אותה וזו יכולה
זה יכול להיות הפוסט הכי חשוב שתקראו. ולא בגלל התוכן שיש בו, אלא בגלל שהוא מסמל את הנקודה שבה הבנת שיש צורך בשינוי האסטרטגיה העסקית
אחד הדברים שאני הכי אוהבת באימייל מרקטינג זה שהוא יכול להתאים לכולם, בכל רמת ידע ובכל שלב בעסק. תמיד אפשר ללמוד עוד, לשפר, להתנסות, להתעמק.
יש גם ווידאו
בכל מה שקשור לאימייל מרקטינג משום מה יש לנו נטייה לדחות את ההתקדמות שם. וזה מצחיק כי מדובר באחד מהכלים השיווקיים הכי מניעים לפעולה שיש…
יש לנו נטייה להיות תמיד במרדף אחרי יותר ויותר מהכל. אנחנו רואים את זה הרבה גם במערכות הדיוור עם הרצון להגדיל את אחוזי הפתיחה וההקלקה
מאמר זה עושה סדר בהבנת ההיררכיה של הכותרות כשאתם כותבים מאמר או פוסט או כל תוכן בעמוד.
9 דק' דקות קריאה
מה כדאי לדעת על בחירת תבנית לאתר הוורדפרס אם אתם משתמשים באלמנטור פרו ומה השתנה מהותית בבחירה זו כיום אל מול כמה שנים אחורה? כל
7 דקות קריאה
יש גם ווידאו
במאי 2019 מיילצ'ימפ הכניסו שינויים דיי דרמטיים למערכת הדיוור שלהם, גם מבחינת מסלולי התשלום וגם מבחינת התפעול. אז כמה זה באמת שינה לנו? ולפי מה
5 דקות קריאה
אז הגעתם להבנה שהנה, הגיע הזמן שיהיה לכם אתר משלכם. אתם מתחילים לבדוק מחירים ומגלים את המערב הפרוע, שוק "פרוץ" ללא התחלה וסוף. נרצה לעשות
11 דקות קריאה
מה אנחנו יכולים ללמוד מסקנדל הפליטה של קונצרן הענק פולקסוואגן על התמודדות עם אלגוריתמים בפייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ואחרים?
3 דקות קריאה
בין הדו"ח השנתי לתוכנית השיווקית ל-2020 החלטנו לעצור לרגע ולראות איפה היינו ומה עשינו השנה בלימונדה 2.0 כמו שאנחנו קוראים לה (לנו). ואולי זו בעצם
8 דקות קריאה
קטעים נבחרים, אנקדוטות משעשעות ותחזיות פוקחות עיניים לסיכום 2019 ופתיחת 2020 כדי שגם אתם תוכלו להיכנס אל השנה החדשה עם מטרות מפוקחות יותר לעסק שלכם.
7 דקות קריאה
Scroll to Top

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.