הבלוג של לימונדה
 לסינון ע"פ נושאים ליחצו כאן
אחד הדברים שאני הכי אוהבת באימייל מרקטינג זה שהוא יכול להתאים לכולם, בכל רמת ידע ובכל שלב בעסק. תמיד אפשר ללמוד עוד, לשפר, להתנסות, להתעמק. הפעם אני מציגה כאן 10 טיפים שיכולים לעזור בכל שלב ולקדם אותך עוד צעד קדימה.
יש גם ווידאו
בכל מה שקשור לאימייל מרקטינג משום מה יש לנו נטייה לדחות את ההתקדמות שם. וזה מצחיק כי מדובר באחד מהכלים השיווקיים הכי מניעים לפעולה שיש… בואי לבדוק את את מוצאת את עצמך בין הטעויות שכולנו עושות.
יש לנו נטייה להיות תמיד במרדף אחרי יותר ויותר מהכל. אנחנו רואים את זה הרבה גם במערכות הדיוור עם הרצון להגדיל את אחוזי הפתיחה וההקלקה של הדיוורים שלנו. אבל, האם עצרתם פעם ובדקתם איפה אתם נמצאים ביחס לקולגות שלכם מבחינת האחוזים?
מאמר זה עושה סדר בהבנת ההיררכיה של הכותרות כשאתם כותבים מאמר או פוסט או כל תוכן בעמוד.
9 דק' דקות קריאה
מה כדאי לדעת על בחירת תבנית לאתר הוורדפרס אם אתם משתמשים באלמנטור פרו ומה השתנה מהותית בבחירה זו כיום אל מול כמה שנים אחורה? כל הפרטים בפנים.
7 דקות קריאה
יש גם ווידאו
במאי 2019 מיילצ'ימפ הכניסו שינויים דיי דרמטיים למערכת הדיוור שלהם, גם מבחינת מסלולי התשלום וגם מבחינת התפעול. אז כמה זה באמת שינה לנו? ולפי מה כדאי לנו לבחור מערכת דיוור?
5 דקות קריאה
אז הגעתם להבנה שהנה, הגיע הזמן שיהיה לכם אתר משלכם. אתם מתחילים לבדוק מחירים ומגלים את המערב הפרוע, שוק "פרוץ" ללא התחלה וסוף. נרצה לעשות לכם קצת סדר
11 דקות קריאה
מה אנחנו יכולים ללמוד מסקנדל הפליטה של קונצרן הענק פולקסוואגן על התמודדות עם אלגוריתמים בפייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ואחרים?
3 דקות קריאה
בין הדו"ח השנתי לתוכנית השיווקית ל-2020 החלטנו לעצור לרגע ולראות איפה היינו ומה עשינו השנה בלימונדה 2.0 כמו שאנחנו קוראים לה (לנו). ואולי זו בעצם נקודה טובה להתחיל בה, ה-2.0 הזה ומה הקטע שלו.
8 דקות קריאה
קטעים נבחרים, אנקדוטות משעשעות ותחזיות פוקחות עיניים לסיכום 2019 ופתיחת 2020 כדי שגם אתם תוכלו להיכנס אל השנה החדשה עם מטרות מפוקחות יותר לעסק שלכם.
7 דקות קריאה
אנחנו נמצאים כל הזמן בתהליך של למידה, גם מול עצמנו. והפעם היינו בטוחים שהצלחנו לדייק את תיאור המוצר שלנו אבל מסתבר שזה לא היה מספיק, אז הנה אנחנו מוצאים את עצמנו שוב עושים לימונדה ממצבים שכאלו ועונים על השאלות שהעלתם.
5 דקות קריאה
יש גם ווידאו
בחיפושי על דרך התנהלות טובה ונוחה עבורנו בכל הקשור ללינקים שבורים באתרים שלנו, נתקלתי במאמר נהדר שדרכו למדתי על שיטה סופר יעילה איך לעקוב באופן מתמיד אחר קישורים שבורים בעזרת Google Analytics. אז הכנתי מדריך כדי שגם אתם תוכלו 🙂
8 דקות קריאה
יש גם ווידאו
מרטי נומייר הגדיר מותג כתחושת בטן שיש לאדם בקשר למוצר, שירות או חברה. להיות מותג אישי זה לשים את העשייה שלנו בקדמת הבמה כדי שהקהל שלנו יוכל להרגיש מכנה משותף עם מה שאנחנו משדרים, גם אם הם לא מכירים אותנו באופן אישי. פוסט ראשון בסדרה.
9 דקות קריאה
יש גם ווידאו
בכל מה שקשור לעסקים נהוג לחשוב שכמה שיותר – יותר טוב.
הבעיה היא שמרדף הזה אחרי "היותר", בעיקר כשמדובר בעסק קטן, מובילה לתוצאה הפוכה.
אנחנו מנסים לפנות ליותר, לכולם ובסוף מגיעים לאף אחד. אז מה כן כדאי לנו לעשות? להתמקד.
פוסט שני בסדרה.
7 דקות קריאה
יש גם ווידאו
אפילו מוצרי בסיס כמו לחם או חלב לא יתאימו לכולם, אז בטח שלא המותג שלנו, ההרצאה שלנו, הקורס שלנו, הספר שלנו, חשבון האינסטגרם שלנו.
הקהל שלנו הוא לא כולם ואנחנו לא יכולים להניח אף פעם שלמוצר או שירות יש את אותו הקהל. פוסט שלישי בסדרה.
5 דקות קריאה