Lemonade2020post4

אז מה היה כאן? סיכום 2019 בלימונדה ולמה לצפות ב-2020

עסק משפחתי

בין הדו"ח השנתי למס הכנסה לתוכנית השיווקית ל-2020 החלטנו לעצור לרגע ולראות איפה היינו ומה עשינו השנה בלימונדה, או לימונדה 2.0 כמו שאנחנו קוראים לה (לנו) עכשיו. ואולי זו בעצם נקודה טובה להתחיל בה, ה-2.0 הזה ומה הקטע שלו.

ב-2018 שמעון התחיל להיות חלק בלתי נפרד מלימונדה מה שהפך אותנו לטובים יותר, ממוקדים יותר ועם ערך רב יותר להציע ללקוחות שלנו, ערך שלא מפסיק לגדול ולהתפתח יחד איתנו. כך שאת 2019 התחלנו עם שינוי משמעותי עבורנו – האתר החדש והגרסה המשופרת שלנו. אז 2.0.

2019 הייתה שנה של התפתחות. הייתה בה שיגרה נעימה של לקוחות קבועים והיו בה לקוחות חדשים ומעניינים. היו מטרות שהצלחנו להשיג, ובעיקר זו הייתה שנה שהשאירה אותנו עם רצון לעוד מזה. אז אנחנו מזמינים אתכם להציץ אלינו הביתה ולראות מה קורה אצלנו בחדר העבודה.

אתרי לקוחות

12 אתרי לקוחות חדשים עלו לאוויר השנה (עוד כמה עדיין בתנור, מצפים ל-2020) ואנחנו שמחנו לקחת חלק בכל אחד מהם. אם ננסה לחשוב על מאפיין שיאחד את כולם זו תהיה העובדה שהם כולם נכסי תוכן, נכסים של עסקים קטנים, עם ראייה אסטרטגית וחשיבה על התפתחות אפשרית בכל אחד מהם.

היו לנו אתרי תדמית, בלוגים ואתרי מסחר. היו לנו אתרים לעסקים מתחילים ואתרים לעסקים וותיקים. היו לנו גם לא מעט מהפכות.

אחת הלקוחות שלנו אמרה פעם שהיא מרגישה כאילו שהיא בונה בית, ואין הגדרה כונה מזו. להקים אתר זה להקים את הבית הדיגיטלי שלנו ברשת.

פיתוחים פנימיים

ב-2019 עסקנו בהבנת פוטנציאל הגדילה של העשיה שלנו. הוצאנו רעיונות מהמגירות, ניסינו, שייפנו ואת חלקם גם החזרנו חזרה. הנה כמה תוצרים של תהליכים אלו:

אתרים מוכנים מראש

לקראת יריד השנה בכיף של טל איתן, רצינו ליצור הצעת אתר במחיר נגיש אך  ברמת הסטנדרטים שלנו. אז עיצבנו ובנינו תבנית אתר משלנו, אתר תדמית עם בלוג. היות ומדובר במרכיבים שכבר עמלנו עליהם, יש לנו יכולת להציע אתרים מוזלים שמבוססים על תבנית זו.
בהמשך הדרך גם יצרנו תבנית לאתר צלם/ת על אותו הרעיון. מחקר ופיתוח חד פעמיים כדי להציע אתרים מוזלים שמבוססים על המבנה הזה. 
אנחנו מודים שאלו הצעות מורכבות עבורנו ואנו חוקרים התנהלות תקינה איתם תוך כדי תנועה. איך להשאר במסגרת מה שסוכם, איך לתקשר החוצה מה ניתן להתאים ומה זה מחוץ לגבולות העסקה (אפילו כתבנו פוסט ממש על זה). אבל אנחנו מתקדמים, מבינים ומתחדדים בעבור ההצעות הללו. 

Template Blog

אתר תדמית עם בלוג במחיר מוזל.
לפרטים נוספים ›

החממה - חטיפי הידע של לימונדה

החממה הייתה החלום שלנו. כל כך חיכינו לה שתבוא כבר, ומה אתם יודעים? מסתבר שחלומות לא קורים סתם ככה מעצמם, וצריך לעבוד דיי קשה כדי להגשים אותם. או במילים אחרות – הכי רחוק מהכנסה "פאסיבית" שיכול להיות. אבל השנה זה קרה והחממה שלנו באוויר.

אנחנו אוהבים להעביר את הידע שלנו הלאה, ועד עכשיו זה היה בעיקר באמצעות פוסטים כאן בבלוג. אבל יש מקרים שפוסט אחד זה לא מספיק. יש מקרים שצריך להראות ולהסביר ולהדגים ולפרט. לתת יותר. ובשביל זה הקמנו את החממה, כדי שנוכל לשבת מולכם על המחשב, עם אותה גישת "בגובה העיניים" שאתם מכירים מהפוסטים שלנו, ולעזור לכם לגדול.

בקורסים בתשלום ישנם פרקים פתוחים לצפיה חופשית, חשוב לנו לתת לכם להתנסות במערכת ובדרך שאנחנו מעבירים את התוכן לפני שתחליטו אם אתם בעניין רישום. אה, וכן, יש ויהיו גם קורסים חינמים לגמרי :).

לדבר עם מיילצ'ימפ – קורס מקיף למערכת הדיוור העולמית (250 ש"ח, 2 פרקים ראשונים פתוחים לצפיה)
תיבנות אתר – קורס חיזוק לאלמנטור (200 ש"ח, פרק ראשון פתוח לצפיה)
בניית מותג אישי (חינם, מותנה בהרשמה למערכת)
וורדפרס מי נגד מי? מדריך למשתמש הבסיסי (חינם)

בהזדמנות זו נרצה לבקש מכם – אם יש לכם נושאים מסוימים שהייתם רוצים שנלמד אתכם, בבקשה ספרו לנו עליהם (אפשר כאן), אנחנו מאוד קשובים לשטח ומאמינים שהתכנים המועילים ביותר הם אלו שמגיעים מהצרכים האמיתיים של הקהל – אתם :).

לחשוב כמו מותג, מדריך מעשי לאפיון מותג

באפריל השנה יצא לאור הספר הדיגיטלי שלנו, והוא היה סוג של אבן דרך מבחינתנו כי הוא היה ההתנסות הראשונה שלנו עם הפקה של מוצר דיגיטלי. אנחנו בעצמנו צורכים המון מוצרים דיגיטליים, אבל העבודה על הספר והשיווק שלו לימדו אותנו המון על מאחורי הקלעים של העולם הזה. לפרטים נוספים על הספר ›

ספרים רבותיי, ספרים

יש תחומים בעסק בהם אנחנו שותפים בעשיה, וישנם תחומים בהם אנחנו מאפשרים מרחב ופרטיות זה לזו – מעין עשיה לנשמה. אצל שמעון זה עיסוק במשחקים. אצל חן – עיצוב כריכות ספרים.
אז בשנת 2019 יצאו לאור 42 ספרים שעיצוביה של חן מעטרים את כריכותיהם. ומי יודע אולי נתקלתם בהם על המדפים 🙂
הנה כמה דוגמאות:

רוצים לעיין בקטלוג המלא?

אז מה ב-2020?

  • ב-2019 הקמנו לעצמנו תשתיות. את 2020 אנחנו רוצים להעביר בחיזוק משמעותי בחטיפי הידע. חינמים, חצי-חינמים, בתשלום מלא.
  • אנחנו נמשיך להפיק תכנים מושקעים לבלוג ולמקומות ברשת בהם אנחנו מתרועעים. 
  • שמעון יאתגר את עצמו בהזדמנויות של עמידה מול קהל.
  • אנחנו נמשיך להקים נכסים דיגיטלים בהתאמה אישית עבור לקוחות. כנראה שניקח פרויקטים בוטיקיים יותר, תהליכי עומק שלוקחים יותר זמן. 
  • נמשיך לחשוב כמו מותג ונראה לאן זה יוביל אותנו במסע של העסק המשפחתי שלנו ואיך נוכל להעביר את הנסיון הזה הלאה, אל הקהלים שלנו, אליכם.


כשמגיעים לסיכומי סוף שנה זה תמיד מרגיש כאילו הזמן טס לפני שהספקנו בכלל למצמץ, אבל בשבילנו 2019 הייתה שנה מורכבת ולא הכי פשוטה. העצירה הזו והאפשרות להביט לאחור, לראות שצלחנו אותה על אף ולמרות הכל, להרשות לעצמנו להתגאות בתוצרים ולהודות על מה שיש היא עצירה שמפקסת אותנו והיא לא מובנת מאליה בכלל. ומכאן אנחנו ממשיכים, הלאה ל-2020. Bring It On.

תודה שאתם כאן, מחכים לקרוא גם את הסיכומים שלכם.
והלוואי שלכולם תיהיה שנה יפה   

מאת:

חן ושמעון

חן ושמעון

מחבקי טכנולוגיות, לא חוששים מאתגרים ו"אזורים" לא מוכרים, מאמינים גדולים בידע ושיתופיות - להעביר את זה הלאה, כל הידע שצברנו לא שווה כלום אם הוא נשאר רק אצלנו בראש.
 אני רוצה להגיב!

שתפו הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

5 מחשבות על “אז מה היה כאן? סיכום 2019 בלימונדה ולמה לצפות ב-2020”

  1. Avatar

    אני רק אניח כאן שקראתי את הספר שד יהיר וראיתי בתוך הכריכה שהסטודיו המהמם שלכם אחראי לכך, היא מדהימה ממש! שאפו!

  2. Avatar

    אני רוצה להגיד לכם שזו הייתה השראה לעבוד איתכם ברבעון האחרון של 2019, מעבר ליצירת המופת של הנכס הדיגיטלי היפה והיקר (ללב), העבודה איתכם הייתה ממוקדת ומלמדת מאוד. ביחד אתם צוות מדהים ואת הסינרגיה ביניכם אני רואה באתר המושלם שלי. מאחלת לכם ולכל לקוחותיהם, שנת 2020 משגשגת ❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן ושמעון

מחבקי טכנולוגיות, לא חוששים מאתגרים ו"אזורים" לא מוכרים, מאמינים גדולים בידע ושיתופיות – להעביר את זה הלאה, כל הידע שצברנו לא שווה כלום אם הוא נשאר רק אצלנו בראש.

תוכן עניינים

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים צריכים אותו
טיפים ומדריכים

מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים אותו

נניח ואתם יוצאים במוצר חדש ורוצים לשווק אותו בצורה הכי אפקטיבית שיכולה להיות, נניח ויש לכם סדנה חדשה שחשוב לכם לחשוף לקהל חדש, נניח ואתם רוצים להרחיב את רשימת התפוצה של הבלוג שלכם. נניח. תיאורטית. איך עושים את זה? עמוד נחיתה.

let go, pat flynn
השראה

פוסט המלצה: Let Go \ Pat Flynn

לכל מי שלא יודע ולכל מי שלא מכיר – בבלוג האישי שלי, "למה לא סיפרתם לי?!", יש לי עמוד עם המלצות על ספרים שקראתי ואהבתי. האחרון הוא ספרון קצרצר שיקח לכם בדיוק שעתיים לקרוא. כתב אותו בחור סופר מוצלח בשם פט פלין והוא נקרא Let Go.

טיפים לקידום אורגני
אסטרטגית תוכן

עשו זאת בעצמכם: 10 טיפים לקידום אורגני בגוגל

מיתגתם, אפיינתם, עיצבתם ובניתם אתר לעסק שלכם וזה ממש ממש מעולה. אתם רוצים שכולם יכירו אתכם וכולם בברנז'ה אומרים שזה לוקח זמן, לאט לאט, וסבלנות.
זה נכון 🙂
אין לי כאן פתרונות קסם שימקמו אתכם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל, אבל יש לי כאן 10 טיפים לקידום אורגני שיכולים לעזור לכם מאוד.

שנה טובה במתנה
עיצוב

שנה טובה במתנה!

אז מבלי ששמנו לב ראש השנה כבר ממש כאן, איך זה הגיע כל כך מהר?!
תיבת דואר מתחילה להתמלא בברכות ואיחולים וזה תמיד מחמם את הלב, ועכשיו הגיע הזמן להחזיר אהבה 😉 ונחשו מה? סגרתי לכם פינה!
אז אם אתם קצרים בזמן וחנות היצירה לא נמצאת מתחת לבית שלכם, את מוזמנים להדפיס ממארז השנות טובות שהכנתי לכם.

ניתוח פרסונות
אסטרטגית תוכן

ניתוח פרסונות – לעבוד מול אנשים

יש 3 אנשים שאני כותבת להם את הבלוג הזה.
אחת מהן היא עדי, ואת הפוסט הזה אני מקדישה לה.
אבל עדי לא באמת קיימת.
עדי היא אחת הפרסונות שאני כותבת אליהן. אני כותבת אליה כי אני יודעת מה מפחיד אותה, מה הקשיים שלה ומה יכול לעזור לה.

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

עוד באותו נושא:

יש גם וידאו
מרטי נומייר הגדיר מותג כתחושת בטן שיש לאדם בקשר למוצר, שירות או חברה. להיות מותג אישי זה לשים את העשייה שלנו בקדמת הבמה כדי שהקהל שלנו יוכל להרגיש מכנה משותף עם מה שאנחנו משדרים, גם אם הם לא מכירים אותנו באופן אישי. פוסט ראשון בסדרה.
9 דקות קריאה
יש גם וידאו
בכל מה שקשור לעסקים נהוג לחשוב שכמה שיותר – יותר טוב. הבעיה היא שמרדף הזה אחרי "היותר", בעיקר כשמדובר בעסק קטן, מובילה לתוצאה הפוכה. אנחנו מנסים לפנות ליותר, לכולם ובסוף מגיעים לאף אחד. אז מה כן כדאי לנו לעשות? להתמקד. פוסט שני בסדרה.
7 דקות קריאה
יש גם וידאו
אפילו מוצרי בסיס כמו לחם או חלב לא יתאימו לכולם, אז בטח שלא המותג שלנו, ההרצאה שלנו, הקורס שלנו, הספר שלנו, חשבון האינסטגרם שלנו. הקהל שלנו הוא לא כולם ואנחנו לא יכולים להניח אף פעם שלמוצר או שירות יש את אותו הקהל. פוסט שלישי בסדרה.
5 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

גלילה למעלה
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך.

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.