לחשוב כמו מותג, מדריך מעשי לאפיון מותג

קריא, קולח, ברור, כיפי!
משהו בבהירות של הכל עוזר לתחושה שזה אפשרי.

נעמה אורבך

ספר מצויין, מלמד במדוייק עם סדרת תרגילים מעמיקה וכיפית ליישום.

שרון גולן

תוכן מעולה, בעל ערך מוסף מצוין, מדויק וחשוב כבסיס.

אנני דודקביץ'

נהניתי לקרוא! מדריך מעשי וממוקד שמעניק כלים למי שבתחילת הדרך וגם למי שצועד בה כבר. בשפה קלילה ובגובה העיניים.

אביבית ירקוני-כהן

לחשוב כמו מותג -
מדריך מעשי לאפיון מותג

מה זה מותג? ומה הופך עסק לכזה?
איך אנחנו יודעות לזהות את הקהל שלנו? ומה הערך שאנחנו נותנות לו?
מה המסר שלנו? האם הוא באמת משקף את העשייה שלנו?

לחשוב כמו מותג הוא מדריך מעשי לאיפיון מותג שיעזור לך לענות בדיוק על השאלות האלו, וקצת יותר.

מחיר: 90 ש"ח

שימו ❤ !
בלחיצה תועברו לעמוד רכישה מאובטח.
בסיום התשלום תקבלו גישה מיידית לקבצי הספר והתרגולים.
בנוסף, ישלח קישור להורדת הקבצים במייל שיצויין בתשלום.

אפיון מותג הוא מפת הדרכים שלך

כדי להפוך עסק למותג את צריכים קודם כל להבין את הטרמינולוגיה של עולם המיתוג, משם הדרך ליישום היא כבר הרבה יותר ברורה ואפשרית. 
וזה בדיוק מה שנלמד לעשות כאן:

Sneak Peek

מעל 100 עמודים מלאים בתוכן, השראה, ניתוחי מקרה, תרגילים והכל עטוף באריזה ניידת, כיפית וקלילה לקריאה.

נגן וידאו
רפרוף מהיר בספר

שאלות ותשובות

מה זאת אומרת
מדריך מעשי?

מדריך, כי בכל פרק אנחנו נתמקד בעיקרון אחר שקשור למיתוג, אני אסביר מה הוא אומר, למה הוא חשוב ואיך את ניגשת לפצח אותו.
מעשי, כי בסוף כל פרק יחכו לך משימות ליישום על העסק שלך.

זה דיגיטלי
או מודפס?

דיגיטלי!
תוכלי לפתוח את הקובץ מכל מקום, מחשב או טלפון נייד, ולהיזכר בעקרונות שמנחים אותך בתהליך. את דפי העבודה תקבלי בנוסף בקובץ נפרד המותאם להדפסה.

אם אני אקרא את הספר
אני אהפוך להיות מותג?

No Pain, No Gain
הספר הזה הוא לא פתרון קסם והוא לא תחליף לעבודה קשה. הוא כן יעשה לך סדר בטרמינולוגיה ובתהליכי עבודה, ועם ביצוע המשימות תוכלי ליישם את העקרונות שתלמדי על העסק שלך בצורה אפקטיבית.

?

למי זה מתאים

  • עסקים קטנים שמנסים לשווק את העסק אבל מתקשים עם מציאת האמירה שלהם.
  • עסקים שנמצאים לפני תהליך מיתוג ורוצים להגיע לתהליך הזה מוכנים ומגובשים.
  • עסקים שכבר עברו תהליך מיתוג אבל מרגישים שהם צריכים לרענן את הערכים.
  • בלוגרים שרוצים לגבש "שפה" לבלוג שלהם.
  • מעצבים וממתגים שמחפשים דרך מסודרת לחלץ מהלקוחות שלהם את המידע הדרוש לתהליך המיתוג.
  • מובילי דעה שרוצים להעביר לעוקבים שלהם את הערכים והמסרים הנכונים להם.

בקיצור, אם יש לך עסק, מכל סוג שהוא, זה המדריך שתרצי בארגז הכלים שלך

אלו שכבר קראו אמרו עליו שהוא...

לחשוב כמו מותג, מדריך מעשי לאפיון מותג
חן יאקה-שומרון

נעים להכיר, אני חן יאקה-שומרון

ב-Day Job שלי חצי מ'לימונדה' – סטודיו למיתוג והקמת נוכחות דיגיטלית ברשת, מרצה, מדריכה ומעבירה סדנאות לעסקים קטנים ולעצמאים על עולם הדיגיטל והתנהלות ויזואלית נכונה.

הספר "לחשוב כמו מותג" התחיל בקבוצת הפייסבוק שלי, שם זיהיתי את הקושי של עסקים קטנים להגדיר את עצמם ואת העסק שלהם, ואת הצורך בהנגשת תהליך המיתוג לעצמאים.

אני מקווה שתפיקו ממנו את המיטב ותהנו מהקריאה, לפחות כמו שאני נהנתי מהכתיבה.

לכל שאלה – תכתבי לי: chen@lemonadestudio.co.il

גלילה למעלה

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.