Readymade Cover V02

אתרים מוכנים מראש

במקום הראשון במצעד השאלות שלנו עומדים האתרים המוכנים מראש.
את האתרים המוכנים שלנו (בלוג עסקי ואתר צלם) פיתחנו מתוך רצון להנגיש נכסים דיגיטליים גם לעסקים מתחילים ממש, כאלו שאין להם תקציב גדול במיוחד להקמת אתר. ישבנו ואפיינו את המבנה הנכון לאתר שכזה מתוך עבודה עם הרבה מאוד עסקים, עם דרישות שונות, עם מטרות שונות שבסופו של דבר הביאו אותנו להבנה שהבסיס הוא דומה, לפחות בהתחלה. ורצינו לתת לקהל שלנו את נקודת הפתיחה הכי טובה שיכולה להיות במסגרת התקציב שלהם.

חשבנו שהיינו ברורים בתיאור המוצר, אבל לא מספיק. אז תיקנו. ואז חשבנו שעכשיו אנחנו לגמרי ברורים בתיאור המוצר – אבל לא, אז תיקנו שוב. אבל שאלות ממשיכות לעלות (הידד ותודה עליהן) אז בואו ננצל את המעמד ונענה לכם על כמה מהן:

זו תבנית?

כן…ולא
לא פיתחנו תבנית, אבל כן לקחנו את היתרונות של חשיבה תבניתית ואת היתרונות של אתר בהקמה אישית ועשינו מיקס.

וורדפרס היא מערכת שמבוססת על תבניות – הולכים לחנות תבניות, בוחרים את זו שנראית לנו הכי מתאימה, מתקינים על המערכת, מכניסים תוכן ומקבלים אתר שלא נראה ולא מזכיר את התבנית שבחרנו. כי אנגלית ועברית זה לא אותו הדבר, כי תמונות מאגר של אתרי לייפסטייל לא עובדות בדיוק כמו התמונות של ההרצאה שלכם, כי המבנה לא כזה גמיש, כי כמו שבגדים נראים מעולה על הדוגמנית בקטלוג ככה זה גם עם תבניות…במציאות, פחות.

אתרי וורדפרס מוכנים מראש
Photo By Jonny Caspari On Unsplash

כשאנחנו מתייחסים לתבנית אנחנו מתייחסים לשלד של האתר ולא למראה החיצוני שלו. וכשאנחנו מקימים אתרים אנחנו דואגים לקחת את השלד הזה ולנקות אותו מכל מה ש"יפה" ואז בונים עליו את מה שנכון, מבפנים והחוצה.

מתחילים עם סידור עמודים, עם היררכיה של מידע, עם תוספים שיגרמו להכל לעבוד כמו שצריך ולאתר לזוז כמו שצריך. משם מתחילים אל התוכן והחשיבה על מה הלאה ולא רק על מה עכשיו, איפה יהיו הנקודות שעסק מתחיל עשוי לעשות קפיצה משמעותית ואיך האתר יכול לעזור לו בזה. ואם כבר תוכן אז ממשיכים להתמקד גם בעברית שהיא הרבה יותר מ"ימין לשמאל". אלו הדברים הקבועים, הם לא משתנים, הם לא דינמיים – זה השלד שלנו, החלוקה והסידור של האלמנטים בעמודים השונים.
ובסוף, מגיע העיצוב – וכאן אנחנו מלבישים את האתר שלכם בבגדים של המותג שלכם.

מה זה כולל?

את הידע, ההבנה וההכוונה המקצועית שלנו 😊
אבל גם המון תוספי פרימיום שאנחנו משתמשים בהם לאתרים שלנו כמו אלמנטור פרו, תוסף לכיווץ תמונות, תוסף קידום אורגני ותוסף להאצת מהירות, חיבור למערכת הדיוור מיילצ'ימפ והטמעה של קוד גוגל אנליטיקס.

הצבעוניות של האתר תילקח מהמיתוג שלכם. אם לא עברתם תהליך מיתוג ואין לכם עדיין לוגו או שפה עיצובית אז אנחנו בשיחה מולכם אנחנו נבקש לדעת מי הקהל שלכם ומה המסר שלכם ומה את רוצים להשיג באמצעות האתר. משם אנחנו ניקח את המושכות ונתאים את הצבעוניות הנכונה ביותר עבור האתר. חוץ מזה תהיה התאמה של אייקונים במידת הצורך והתאמה של תמונות מאגר בהתאם למותג שלכם.

אתרי וורדפרס מוכנים מראש
Photo By Nadya Spetnitskaya On Unsplash

מה ההבדל בין אתר מוכן מראש לבין אתר בהתאמה אישית?

היקף הפרויקט, התקציב, הצרכים והתוצאה הסופית.

אתר בהתאמה אישית נעשה בהתאמה מלאה לצרכים של העסק שלכם. זה מתחיל בשיחות אפיון והבנה של המותג שלכם , של הקהל שלכם, של המטרות שלכם ועובר לעיצוב ואז בניה. אתר מוכן מראש כבר אופיין, עוצב ונבנה על בסיס ממוצע הצרכים של הלקוחות שלנו, והוא כולל בתוכו אלמנטים שחוזרים על עצמם באתרים. יש לו מבנה קבוע שלא ניתן לשינוי.

אתר בהתאמה אישית דורש תקציב גבוהה יחסית ויכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים.
אתר מוכן מראש מתאים לבעלי תקציב מוגבל והעלות שלו היא 4500 ₪.

אתר מותאם אישית יהיה בסופו של דבר מראה משקפת למותג שלכם ולמי שאתם.
אתר מוכן מראש יהיה לכם לכלי שיעזור לכם ליישר קו מול הקולגות שלכם וימצב אתכם בצורה מקצועית יותר אל מול הלקוחות שלכם.

אבל בעיקר מה שחשוב להבין הוא שאין כאן נכון או לא נכון, טוב יותר או פחות. יש אתכם, את המותג שלכם ואת מה שמתאים עבורכם בנקודת הזמן הנוכחית.

אפשר להוסיף דברים לאתר מוכן מראש?

כן, אבל לא במסגרת הפרויקט.
המחיר המשתלם של האתרים המוכנים שלנו מגיע מכך שזה מוצר סגור וככזה אנחנו מגבילים אותו למבנה שקבענו. במידה ויש לכם צורך בתוספות, שינויים והתאמות מבניות אז אין לכם צורך באתר מוכן מראש ונפנה אתכם לאתר בהתאמה אישית.

אבל, בסופו של תהליך האתר הוא שלכם, הוא נכס בבעלותכם ובניהול עצמאי שלכם, ואם תחליטו להוסיף או לשדרג אותו הוא יהיה פתוח עבורכם והיות ומדובר על וורדפרס – השמיים הם הגבול.

מה לגבי תוכן?

אתר מוכן מראש מגיע עם תוכן דמה וכאן התפקיד שלכם לעבור על העמודים והאזורים השונים באתר ולספק לנו את התכנים. בעבר היינו דיי גמישים לגבי קבלת התכנים, אבל היום אנחנו מקפידים על קבלת כל התכנים מראש לאזורים והעמודים הרלוונטיים.

אתרי וורדפרס מוכנים מראש
Photo By S O C I A L . C U T On Unsplash

כשהתוכן שלכם נכנס לעמודי האתר אנחנו מקבלים הצצה למי שאתם כמותג, מה סגנון "הדיבור" שלכם אל הקהל ובאילו הנעות לפעולה אתם בוחרים להשתמש. תוכן עוזר לנו לקבל תמונה נכונה יותר של אופי המותג שלכם ומשם ההתאמה של התמונות, האייקונים והצבעוניות נעשית נכונה יותר ומדויקת יותר.

במידה ואתם מתקשים עם כתיבת תוכן אנחנו תמיד נמליץ להיעזר באנשי מקצוע בתחום הקופירייטינג שיצליחו להעביר את המסרים שלכם בשפה שלכם.

ומה אחר כך?

אחרי שנסיים את הפרויקט אנחנו נקבע איתכם הדרכה אונליין ונסביר את מה שאתם צריכים לדעת כדי להתחיל לנהל את האתר שלכם, ההדרכה הזו תוקלט ותישלח אליכם כדי שתמיד תוכלו לחזור ולהיזכר במה שלמדתם. מעבר לזה, אנחנו לא הולכים לשום מקום ואתם מוזמנים תמיד לפנות אלינו בשאלות שצצות לכם.

המטרה שלנו בסופו של דבר היא שאתם תדעו לתפעל את האתר שלכם בצורה שוטפת, תדעו לעדכן תוספים, לערוך תוכן, להעלות פוסטים. בקיצור, אנחנו רוצים שתדעו לנהוג באתר שלכם.

אז אם נסכם, האתרים המוכנים מראש שלנו הם כלי מצויין להתנעת הפעילות העסקית או האישית שלכם, אם אתם נמצאים בתחילת הדרך או אם יש לכם תקציב מוגבל אתר שכזה יכול להיות פתרון אופטימלי עבורכם.

ואחרי שכל זה נאמר, חשוב לזכור שאתר אינטרנט, כמו כל פלטפורמה אחרת, הוא בסך הכל כלי ליצירת נוכחות דיגיטלית ברשת. הוא יכול להיות כלי קידום חזק מאוד אם תקפידו להכניס אליו תכנים רלוונטיים לקהל שלכם, הוא יכול להיות כלי למכירה אם תקפידו על השיווק שלכם. הוא כלי אסטרטגי שבא למצב אתכם כמותג בין הקולגות שלכם והוא כלי טקטי להעברת הידע והמקצועיות שלכם.
אנחנו יכולים לעזור לכם עם ההקמה שלו, אבל לאן תבחרו לקחת אותו משם זה לגמרי בידיים שלכם.

מאת:

חן יאקה שומרון

חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
 אני רוצה להגיב!

שתפו הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כרטיס ביקור – סופו של עידן?
עיצוב

כרטיס ביקור – סופו של עידן?

אחד הדברים הראשונים שעשיתי כשהפכתי לעצמאית ופתחתי את הסטודיו היה לעצב לעצמי כרטיס ביקור. אני לא יודעת למה, אבל בזמנו זה היה נראה לי כמו סוג של חותמת שאומר 'אני עסק רציני'.
היום אני יכולה לספר לכם שהרוב המוחץ של הכרטיסים שהדפסתי עדיין אצלי (ולא הדפסתי הרבה, בסביבות ה-200).

השפעת מיתוג על רושם ראשוני
עיצוב

יש לך 2 שניות להרשים. זוז!

בעידן בו מנועי החיפוש והרשתות החברתיות מחליפים את ההמלצות שאנחנו מקבלים "מפה לאוזן", לרושם ראשוני יש תפקיד מאוד חשוב.
אז איך יוצרים את הבולטות הזו? איך מבדילים את האתר שלי שנותן שירות זהה לאתר מתחרה?

wix vs. wordpress
טיפים ומדריכים

Wix vs. WordPress – במה לבחור?!

אתם צריכים אתר. יש לכם תקציב, זמן נתון וים של שאיפות. איזה כייף! עכשיו תחשבו שהייתם מבזבזים את כל אלה על המערכת הלא נכונה לכם והייתם נאלצים לעשות שוב הכל מהתחלה. באסה.

הגדה של פסח לילדים
עיצוב

הגדה של פסח לילדים

ליל הסדר כבר ממש כאן, וחיפשתי בחנויות הספרים והיצירה הגדה של פסח כדי להעסיק את יוני, בן השנתיים שלי, בזמן הסדר.

מסתבר שסיפור יציאת מצריים, מהצד הויזואלי שלו, הוא הרבה יותר מפחיד ומאיים בעיניים של הילדים, וכך יצא שכל אגדה לקטנטנים שנתקלתי בה הייתה קצת ברוטלית.

שנה טובה במתנה
עיצוב

שנה טובה במתנה!

אז מבלי ששמנו לב ראש השנה כבר ממש כאן, איך זה הגיע כל כך מהר?!
תיבת דואר מתחילה להתמלא בברכות ואיחולים וזה תמיד מחמם את הלב, ועכשיו הגיע הזמן להחזיר אהבה 😉 ונחשו מה? סגרתי לכם פינה!
אז אם אתם קצרים בזמן וחנות היצירה לא נמצאת מתחת לבית שלכם, את מוזמנים להדפיס ממארז השנות טובות שהכנתי לכם.

ניתוח פרסונות
אסטרטגית תוכן

ניתוח פרסונות – לעבוד מול אנשים

יש 3 אנשים שאני כותבת להם את הבלוג הזה.
אחת מהן היא עדי, ואת הפוסט הזה אני מקדישה לה.
אבל עדי לא באמת קיימת.
עדי היא אחת הפרסונות שאני כותבת אליהן. אני כותבת אליה כי אני יודעת מה מפחיד אותה, מה הקשיים שלה ומה יכול לעזור לה.

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

עוד באותו נושא:

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

גלילה למעלה
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך.

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

ב

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.