כרטיס ביקור – סופו של עידן?

כרטיס ביקור – סופו של עידן?

אחד הדברים הראשונים שעשיתי כשהפכתי לעצמאית ופתחתי את הסטודיו היה לעצב לעצמי כרטיס ביקור. אני לא יודעת למה, אבל בזמנו זה היה נראה לי כמו סוג של חותמת שאומר 'אני עסק רציני'.
היום אני יכולה לספר לכם שהרוב המוחץ של הכרטיסים שהדפסתי עדיין אצלי (ולא הדפסתי הרבה, בסביבות ה-200).
זה לא קרה בגלל שלא היו לי לקוחות לחלק להם את הכרטיס, היו לקוחות. זה לא קרה בגלל שהעסק לא הצליח, טפו טפו טפו – אני עדיין כאן :). זה פשוט קרה בגלל שלא היה לי צורך בהם. היום אני יודעת שהדפסתי אותם בעיקר לעצמי.

כרטיס ביקור

אז השבוע, כשלקוחה שאלה אותי על כרטיסי ביקור לעסק שלה שאלתי אותה חזרה – את באמת משתמשת בזה?
"לפעמים את יודעת, טוב שיהיה, לא?"
כן. טוב שיהיה. אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני. אבל יש עוד הרבה אופציות אחרות שיכולות להיות עדיפות ויעילות בהרבה מכרטיס ביקור גנרי.

מה למשל?

אתם יכולים למצוא תחליף לכרטיס ביקור לכל סוג של קהל לקוחות שיש לכם, פשוט תחשבו מה יכול לעזור להם, מה יכול להיות בעל ערך עבורם ובעיקר מה יגרום להם להעלות חיוך.

גלויה

לרובנו יש לוח שעם, ואם אין לכם לוח שעם אז יש לכם מקרר ומגנטים ואז גלויה יכולה להיות תחליף מעולה לכרטיס ביקור.
היא גדולה יותר, מה שאומר שהיא תמשוך יותר את תשומת הלב משאר הכרטיסים (נניח שאתם באיזה כנס וכולם מחלקים).
היא יכולה לתפקד באותו האופן בדיוק, יהיו כתובים בה את הפרטים שלכם, יהיה בה איזשהו מסר מכם, והכי חשוב – בצד הגראפי שלה יכולה להיות כל כך מושך שפשוט חבל יהיה לזרוק. Win-Win-Situation.

פלאיירים וברושורים

ואני לא מדברת על אלה ששמים לכם בתיבות הדואר ונזרקים לפח באותה השניה.
כמו שאמרתי בהתחלה – חשוב שלכל דבר יהיה ערך מוסף, שתיהיה לו מטרה.
נניח ואתם מרצים בנושא מסויים זה יכול להיות מאוד שימושי לקבל פלאייר עם סיכומי הנקודות החשובות ובנוסף פרטים על הרצאות בנושאים שונים.
אם למשל אתם מעבירים סדנאות בישול, או בכלליות עוסקים בתחום האוכל, פלאייר עם מתכון מסויים יכול בהחלט להיות שימושי לצד המקבל.

שובר הנחה/מתנה

בכל הנוגע למתנות והנחות הדעה שלי קצת חלוקה. מעבר לעובדה שבתור עסק עצמאי אני יודעת כמה כל שקל חשוב לנו, אני לא באמת מאמינה שמשהו בחינם יגרום ללקוח לסגור עסקה. אבל בתור לקוחה אני גם יודעת כמה זה נחמד לקבל מתנה. אז השאלה פה היא איך לעשות את זה בצורה חכמה שלא תפגע בכם ועדיין תשאיר את הלקוח בהרגשת "הרווחתי, ייאי".
הנחות מתאימות למוצרים חדשים שרוצים לקדם ולהניע. אם יצאתם עם סדנא חדשה שאתם רוצים להתחיל להריץ, או שהתחלתם למכור מוצר ואתם רוצים לבדוק את התגובות עליו, שובר כזה בהחלט יכולה לעזור לקדם את המטרה שלכם.

אז אם נסכם, יש עוד המון רעיונות שיכולים לספק תחליף פונקציונאלי שיהיה נכון יותר ויעבוד בשביל העסק שלכם בצורה יעילה.
אני לא ממהרת להספיד את כרטיסי הביקור, הם עדיין קיימים וכנראה שיש לא מעט עסקים שיש להם שימוש נכון בו (עו"ד למשל…), אבל אם התקציב שלכם מאפשר לכם ואתם יודעים שקהל הלקוחות שלכם הוא כזה ששווה לצאת בשבילו מאזור הנוחות – תעיזו.
מבטיחה לכם שהתוצאה תשתלם.

 

מאת:

חן יאקה שומרון

חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
 אני רוצה להגיב!

שתפו הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

תוכן עניינים

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

טרנדים ותחזיות שיווקיות ל-2020
השראה

אז מה היה שם? סיכום 2019 בעולם השיווק ולמה לצפות ב-2020

קטעים נבחרים, אנקדוטות משעשעות ותחזיות פוקחות עיניים לסיכום 2019 ופתיחת 2020 כדי שגם אתם תוכלו להיכנס אל השנה החדשה עם מטרות מפוקחות יותר לעסק שלכם.

wix vs. wordpress
טיפים ומדריכים

Wix vs. WordPress – במה לבחור?!

אתם צריכים אתר. יש לכם תקציב, זמן נתון וים של שאיפות. איזה כייף! עכשיו תחשבו שהייתם מבזבזים את כל אלה על המערכת הלא נכונה לכם והייתם נאלצים לעשות שוב הכל מהתחלה. באסה.

על מציאת נישה והייתרונות הגדולים שיש לעסקים קטנים
לחשוב כמו מותג

על מציאת נישה והיתרונות הגדולים שיש לעסקים קטנים

בכל מה שקשור לעסקים נהוג לחשוב שכמה שיותר – יותר טוב.
הבעיה היא שמרדף הזה אחרי "היותר", בעיקר כשמדובר בעסק קטן, מובילה לתוצאה הפוכה.
אנחנו מנסים לפנות ליותר, לכולם ובסוף מגיעים לאף אחד. אז מה כן כדאי לנו לעשות? להתמקד.
פוסט שני בסדרה.

שנה טובה במתנה
עיצוב

שנה טובה במתנה!

אז מבלי ששמנו לב ראש השנה כבר ממש כאן, איך זה הגיע כל כך מהר?!
תיבת דואר מתחילה להתמלא בברכות ואיחולים וזה תמיד מחמם את הלב, ועכשיו הגיע הזמן להחזיר אהבה 😉 ונחשו מה? סגרתי לכם פינה!
אז אם אתם קצרים בזמן וחנות היצירה לא נמצאת מתחת לבית שלכם, את מוזמנים להדפיס ממארז השנות טובות שהכנתי לכם.

ניתוח פרסונות
אסטרטגית תוכן

ניתוח פרסונות – לעבוד מול אנשים

יש 3 אנשים שאני כותבת להם את הבלוג הזה.
אחת מהן היא עדי, ואת הפוסט הזה אני מקדישה לה.
אבל עדי לא באמת קיימת.
עדי היא אחת הפרסונות שאני כותבת אליהן. אני כותבת אליה כי אני יודעת מה מפחיד אותה, מה הקשיים שלה ומה יכול לעזור לה.

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

עוד באותו נושא:

כשעיצוב ואמנות מתבלבלים, מרחב התועלת של המעצב הופך להיות מוגבל לסגנון ונראות – ”לעשות דברים יפים“. מעצבים הם בעיקרם פותרי בעיות. הם מחפשים את הייעוד, הקהל, מאפיינים טכנים וניואנסים אטרטגיים של משימה לפני שהם ניגשים למלאכה הגראפית. בואו לקרוא על הבדלי יסוד בין עיצוב לאמנות שיעשו לכם סדר.
8 דקות קריאה
לפני שנה בערך הוזמנתי לדבר על עיצוב כריכות בכנס נקודת מפנה. מעל ל-3 שנים שאני מעצבת את כריכות הספרים להוצאת א(ה)בות, תמיר//סנדיק ולאחרונה הצטרפה גם הוצאת אריה ניר, אבל עד לאותו הרגע שאמרתי "אוקיי, אני אגיע לדבר" לא עצרתי לחשוב על תהליך העבודה מאחורי כל כריכה.
9 דקות קריאה
אתם צריכים אתר. יש לכם תקציב, זמן נתון וים של שאיפות. איזה כייף! עכשיו תחשבו שהייתם מבזבזים את כל אלה על המערכת הלא נכונה לכם והייתם נאלצים לעשות שוב הכל מהתחלה. באסה.
5 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

גלילה למעלה
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך.

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.