פרק א׳: איך יהיה לך קהל לניוזלטר?
דיברנו על טופס, על אוטומציה. על מגוון האופציות להגדלת התפוצה כמו – וובינר והרצאות, מתנות חינמיות ועוד דרכים שאיתן אפשר לקרב את הקהל שלך לשלב האישי שהוא קבלת ניוזלטר ממך.
מה כדאי לך לעשות עכשיו?
- לבחור מערכת דיוור ולהירשם אליה.
- לבנות עמוד הרשמה עם טופס או ליצור אזור להרשמה באתר שלך.
- לחשוב על מתנה חינמית שבה תארזי ״ביס״ מהידע שלך ואותו תוכלי לחלק לקהל.
קריאה נוספת:
כל הסרטונים:
רגע, שניה - כבר הכרנו?
היי, אני חן מעצבת וחצי מסטודיו לימונדה 2.0.
אוהבת לכתוב דיוורים, מומחית למיילצ'ימפ, מעבירה קורסים ומאמינה במסע לקוח מוצלח ויעיל דרך שליחת ניוזלטרים על בסיס קבוע.
היי, אני סיוון כותבת תוכן בקטע אחר, מומחית באפיון שפה ומיקרו קופי. אוהבת לכתוב ולהתלונן, כותבת תוכן מכל סוג וגם מלמדת אותך לכתוב לעסק שלך.
אבל- איכשהו עוד לא שלחתי אף דיוור מטעם עצמי 😲