מה משותף לצמיגים, בריכות וצמחים? לכולם יש מה להגיד

photo by ye massa on unsplash

שמעי סיפור…

צרפת, 1900, שני אחים אנדרה ואדוארד פתחו עסק חדש לייצור ומכירת צמיגים. אבל מה… לא היו יותר מידי מכוניות בצרפת באותן השנים. וזו קצת בעיה.
אז אנדרה ואדוארד ישבו וחשבו איך הם יכולים להביא עוד לקוחות לעסק והחליטו להוציא ספרון עם מפות, הוראות על איך להחליף צמיג וגם… מיקומים של מסעדות.
בקיצור, בלי לשים לב אנדרה ואדוארד יצרו את מדריך מישלן שכולנו מכירות היום.

****

וירג׳יניה, ארה״ב, 2008, חברה להקמת בריכות ״ריבר פולס״ היו על סף קריסה. הם חתכו דרמטית את תקציב השיווק שלהם והתחילו לענות לשאלות שלקוחות שאלו אותם בבלוג באתר החברה.
700 מאמרים מאוחר יותר ועם 300K מבקרים באתר מידי חודש העסק ניצל והם הפכו מ״אנחנו בונים בריכות״ ל״אנחנו מומחים לבריכות פיברגלס ואנחנו גם בונים אותן״.

****

ניו-יורק של ימנו, אמנדה היא אדריכלית נוף עם מעל ל-20 שנות ניסיון, עם כל גינה שהיא עיצבה ללקוחות שלה היא הבינה עד כמה אנשים חוששים מטיפול מצמחים, אז היא החליטה לטפל בזה.
היא פתחה ערוץ יוטיוב ושנתיים מאוחר יותר, עם מעל ל-70 מיליון צפיות, 900K עוקבים ומאות סרטונים ״פלנטרינה״ הפכה ל- go to person של חובבי הצמחים (וגם אלו שממש רוצים להכניס ירוק הביתה אבל חוששים מזה… כמוני למשל).
היא גם מוכרת צמחים.

אז למה אני מספרת לך את זה?

כי תוכן. 
כי לאחרונה יש לי תחושה כזאת שאנחנו מתחילים קצת לשכוח את הכוח שלו. 
כי לתוכן איכותי, מדוייק, נכון, מותאם לקהל יש יכולת ליצור תגובת שרשרת עצומה ונהדרת.
כי אי אפשר לדעת לאן זה באמת יקח אותנו.
כי הרשתות החברתיות לא באות במקום, הן בנוסף.
כי צריך לזכור, וזה חשוב, שיש הבדל בין מעניין לטרנדי. ותוכן בפלטפורמה משלנו אנחנו תמיד נכוון להיות מעניין ובעל ערך לקהל שלנו. תוכן טרנדי אנחנו נכוון לרשתות החברתיות.
ויש מקום לשניהם, העיקר שיהיה לך תוכן.
ורשימת תפוצה 😉

אז ספרי לי על מה את הולכת לכתוב השבוע? ועם אילו פלטפורמות את עובדת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כאן מצטרפים
לרשימת התפוצה