פרק ג׳: טיפים לתוכן ומבנה לניוזלטר מגזיני

דיברנו על דרכים שונות לכתוב תוכן. איך אפשר להתאים את הכתיבה לאופי שלך ולאיך שאת עובדת. מאיפה להשיג את התוכן ומה יעזור לך להתכונן לניוזלטר יותר טוב, בלי עומסים מיותרים. וכמובן, איך מתמידים בכתיבת ניוזלטר.

מה כדאי לך לעשות עכשיו?

  • תפתחי לעצמך עם עצמך קבוצת וואטסאפ שקשורה רק לתוכן
  • לכתוב רעיונות לתוכן שעולים לך מתוך היום יום שלך
  •  תעשי רשימה של תוכן שכבר קיים אצלך ואת יכולה למחזר
  • תבחרי בשיטת כתיבה אחת שהכי מתאימה לך

קריאה נוספת:

כל הסרטונים:

רגע, שניה - כבר הכרנו?

חן יאקה שומרון

היי, אני חן מעצבת וחצי מסטודיו לימונדה 2.0.
אוהבת לכתוב דיוורים, מומחית למיילצ'ימפ, מעבירה קורסים ומאמינה במסע לקוח מוצלח ויעיל דרך שליחת ניוזלטרים על בסיס קבוע.

סיון לדרר

היי, אני סיוון כותבת תוכן בקטע אחר, מומחית באפיון שפה ומיקרו קופי. אוהבת לכתוב ולהתלונן, כותבת תוכן מכל סוג וגם מלמדת אותך לכתוב לעסק שלך.
אבל- איכשהו עוד לא שלחתי אף דיוור מטעם עצמי 😲

Scroll to Top

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.