logo talking chimps

היית מחכה שנה בשביל תיק?

הרמס

כבעלות עסקים אנחנו צריכות לבנות מערכת יחסים עם הקהל שלנו, כזו שתראה להם שאכפת לנו, שאנחנו כאן בשבילם ושאנחנו משקיעות בקשר הזה. וזה לא סתם, אנשים אוהבים להרגיש שיש ערך לזמן שלהם, לכסף שהם מוציאים. הם אוהבים להרגיש שמשקיעים בהם.

תנסי למשל להיזכר בפעם האחרונה שהגיע אלייך איש מקצוע לתקן משהו בבית. הוא עבד כמה דקות וגבה 350 ש”ח + מע”מ, ואת שילמת, כמובן, וחשבת לעצמך שאת צריכה לעשות הסבת מקצוע.

וזה קורה כמעט לכל בעל/ת מקצוע שעובד/ת לפי שעה. גם לי.

ומהצד השני… מכירה את הרמס?

מותג אופנת עילית, שכדי לרכוש את אחד מתיקי “בירקין” שלו את צריכה להיכנס לרשימת המתנה (פיזית, להיכנס לאחת מחנויות הרשת, שום סיכוי שזה יקרה באונליין) ולחכות לפחות שנה, וגם אז את צריכה להיות מספיק ראויה כדי שנציג מטעמם יקרא לך להגיע אל אחת מחנויות הרשת ולבחור מבין הדגמים הבודדים שהגיעו.

ואם יש לך במקרה 100Kש”ח + פנויים בשביל ההרפתקאה הזו, בואי נבין למה זה קורה ואיך הביקוש לתיקים האלו לא נגמר על אף הטרחה.

ובכן, אני אצטט:

“תיקי הרמס עשויים מעור איכותי , מיוחד ועשויים לגמרי בעבודת יד. כל תיק נחתך, נתפר ומלוטש בעבודה קפדנית ע”י אומן יחיד שהוכשר לכך במשך 5 שנים בבית העיצוב של הרמס לפני שבטחו בו מספיק עם תיקי ברקין.”

אז כן, נשמע שהם השקיעו קצת יותר מאותו בחור שהגיע לתקן לך את מכונת הכביסה.
ואם הם משקיעים כל כך הרבה, כנראה שהתיק שווה את הכסף שלך.

התופעה הזו היא הטיה פסיכולוגית שנקראת אשליית הערך או אשליית העבודה – אנחנו נוטים להעריך דברים יותר כשלוקח זמן לעשות אותם. ולמה זו אשלייה? כי ברור לנו שאין באמת קשר בין ערך או עלות של משהו לכמה זמן לוקח לעשות אותו.

ונחשי מה? גם את יכולה לעשות “הרמס” בעסק שלך! הנה, ככה:

  1. תציגי תהליכי עבודה, קייס סטאדיס, תשתפי את הקהל ביצירת המוצרים שלך, בהשקעה שלך בהם, במאמץ שניכר שאת משקיעה בכל פרוייקט.
  2. תסבירי למה העבודה מולך היא תהליך, כמה זמן התהליך הזה לוקח ומה המסע שהם הולכים לעבור איתך.
  3. תדייקי את הקהל שלך. תגדירי, קודם כל לעצמך, מי הם הלקוחות הפוטנציאלים שלך ולמה השירות או המוצר שלך לא מתאים לכולם. ואז תוודאי שזה יוצא החוצה במסרים שלך ושאת מצליחה למשוך אלייך את אותו הקהל.
  4. תדאגי שכל מוצר שיוצא ממך מדבר את המותג שלך ומציג אותו בצורה מכבדת ומקצועית, כזו שמעידה על איכות ורמה גבוהה, גם אם מדובר במוצר מתנה חינמי שאת מחלקת.

הקהל שלך מחפש חוויה, הבטחה, ובעיקר להרגיש שאת מתאמצת בשבילו, משקיעה עבורו, שמה אותו בפרונט ועושה הכל כדי לתת לו את השירות הטוב ביותר.
ואת ממש לא חייבת להיות מותג יוקרה כדי לעשות את כל זה.

עוד פוסטים שיעניינו אותך

כאן מצטרפים
לרשימת התפוצה

Scroll to Top

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.
מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.