אוכל למחשבה
(או מאמרים שבטח יעניינו אותך)
אחוזי פתיחה ואחוזי הקלקה בקמפיין דיוור – מה זה אומר ואיך אפשר לשפר אותם
יש לנו נטייה להיות תמיד במרדף אחרי יותר ויותר מהכל. אנחנו רואים את זה הרבה גם במערכות הדיוור עם הרצון להגדיל את אחוזי הפתיחה וההקלקה של הדיוורים שלנו. אבל, האם עצרתם פעם ובדקתם איפה אתם נמצאים ביחס לקולגות שלכם מבחינת האחוזים?
סוגי חשבונות במיילצ'ימפ (וגם איך לבחור מערכת דיוור)
במאי 2019 מיילצ'ימפ הכניסו שינויים דיי דרמטיים למערכת הדיוור שלהם, גם מבחינת מסלולי התשלום וגם מבחינת התפעול. אז כמה זה באמת שינה לנו? ולפי מה כדאי לנו לבחור מערכת דיוור?