מאחורי הקלעים של רשימת התפוצה

מאחורי הקלעים של רשימת התפוצה

בשבוע שעבר שאלו אותי את השאלה שלקח לי זמן לענות עליה, הנה עבר שבוע ורק עכשיו אני מחברת את זה למילים – איך את מצליחה לשלוח ניוזלטר כל שבוע
והתשובה הקצרה היא די פשוטה: אני לא.

התשובה היותר ארוכה היא: אני לא תמיד מצליחה, אבל מבחוץ זה נראה שאני כן ובתכלס זה גם מרגיש לי שאני מצליחה אבל ההצלחה שלי היא בהתמדה הכללית ופחות בהצמדות לכל שבוע כי מה לעשות… החיים עצמם. אבל זה תהליך, ואני משתפרת.

זה הזכיר לי משהו שסת’ גודין אמר ומאוד התחבר לי לכל העשייה הזו:

יצירתיות היא בחירה, היא לא אירוע שנוחת עלינו, זה פשוט מה שאנחנו עושים. ולהתאמן בזה יעזור לנו להשתפר.
אנחנו חיים בעולם שהתוצאה הפכה להיות המטרה העיקרית שלנו, אבל להגיע לשם יכול להיות מורכב ולא בהכרח מחייב שנצליח להגיע לתוצאה שחלמנו עליה.
אז זו הברכה שלי אליך לשנה החדשה וגם ההזמנה שלי אליך להתנסות בדרך, לשים מטרה כי זה עוזר לנו למדוד הצלחות, אבל לא לשכוח ליהנות מהדרך ולהעריך אותה.

אני אמנם החלטתי לדוור פעם בשבוע, אבל זו לא המטרה שלי. המטרה האמיתי היא להעביר מסר, לשנות, לעזור, להקל, לפעמים גם להצחיק.
וזה קורה צעד צעד – אני כן ניגשת בכל שבוע לכתוב, אבל אני לא שולחת בכל שבוע כי אני שומרת בטיוטה, חוזרת לזה, כותבת עוד, עורכת, מוחקת, גונזת, כותבת, כותבת, כותבת, משתפרת.

אבל זה לא משנה את ההחלטה שלי.

וכדי שזה יהיה מוחשי יותר:

השנה שלחתי לך 24 דיוורים. רובם כאן.
רביעי בשעה 11:00 בצהריים זה הזמן המועדף עליכן, ולרובכן יש ג’ימייל.

הכי אהבתן את הדיוור הזה שמדבר על איך לעזור לקהל שלנו לקבל החלטה והיו לו 84% פתיחה – שזה משוגע לגמרי.
שורת הנושא שלו היתה “להחליט החלטות”, לא הייתי אומרת שזו שורה מהפכנית במיוחד… מעניין.

ובמייל הזה שסיפר על הלוגו החדש של אולימפיאדת לוס אנג’לס 2028 היו את אחוזי ההקלקה הכי גבוהים, מעל ל-10%.

ואמרנו שלא תמיד יש הצלחות בדרך – אז 2 המיילים שהכי פחות אהבתם ומשם היו הכי הרבה הסרות מרשימת התפוצה היו המייל הזה – שדיבר על חוסר שלמות, והמייל הזה שדיבר על התחלות חדשות.

המייל שאני הכי אהבתי לכתוב היה דווקא המייל הזה שדיבר על קללת הידע והדברים שנראים לנו מובנים מאליהם, הוא זכה ל-32% פתיחה ו-5% הקלקה – שזה גם די קרוב לממוצע הסטנדרטי בדיוורים שלי (40% פתיחה ו-5.5% הקלקה).

וגם זה היה בעיני אחלה מייל על יצירתיות והשראה.

באופן גורף אני יכולה להגיד לך ש:

מיילים שמסתיימים בהצעה לרכישה יקבלו יותר הסרות מתפוצה.
מיילים אישיים יותר יקבלו יותר תגובות.
פינת הלינקים מתקבלת בהכי הרבה אהבה (ועם האסקפיזם המתבקש – כמה שיותר דבילי יותר טוב).
וכן, אני יודעת שלרוב קודם תגללו לשם לפני שתחזרו לקרוא את התוכן של המייל 🙂

ול- Jucie Part:

mc

כן, זה צילום מסך מחשבון המיילצ’ימפ שלי. ואם עברת איתי כבר כמה מיילים אז את יודעת שהדיוורים שלי הם לא שיווקיים ביי דה בוק, רוב הזמן הם לא מכירתיים, הם בעיקר מספרים סיפור, הם נותנים הצצה למי שאני, מה שמעניין אותי. ובכל זאת, אני עושה מהם כסף. וזה למה אני מאמינה בפלטפורמה הזו. כי היא עובדת.

כדאי לך גם.

!Nailed It
ליצור ניוזלטר שהלקוחות שלך מחכים לפתוח

ולהפוך את הניוזלטר שלך לכלי אסטרטגי אמיתי, כזה שבונה את המותג שלך ויוצר חיבור עם הקהל.

כי הניוזלטר שלך יכול להיות
הרבה יותר ממה שהוא היום

₪297

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כאן מצטרפים
לרשימת התפוצה