אתמול מישהי שאלה אותי “מה זה בכלל אומר לחשוב כמו מותג? איך זה אמור לעזור לי?” ואז היא גם הוסיפה חצי בצחוק: “זה עוד קטע רוחני כזה של ‘מחשבה בוראת מציאות’?”
צחקתי ועניתי לה ברצינות.
ועכשיו אני עונה גם לך – כי זו שאלה חשובה ממש.
אני לא כל כך מאמינה במחשבה בוראת מציאות. אני מאמינה בעשייה בוראת מציאות. מחשבה בוראת חלומות, והם לא פחות חשובים, אבל משם הדרך פתוחה רק למי שמוכנה ללכת בה.
אז מה זה אומר בעצם "לחשוב כמו מותג"?
זה אומר להסתכל על אלו שהצליחו – לא בעיניים מקנאות אלא בעיניים לומדות ומתוך סקרנות. לבחון, לפרק, להבין – מה אני יכולה לקחת מההצלחה הזו אל העסק הקטן שלי ואיך אני אתאים אותו למידותיי.
איך אני בונה משהו שהוא שלי, אבל לא לבד כי יש לי על מה להתבסס.
דווקא עכשיו, בעידן שבו כולם נראים מצליחים באינסטגרם, קל להתבאס ולחשוב שלהן זה פשוט הולך בקלות אבל את צריכה להילחם על זה. אבל לחשוב כמו מותג, זה לעצור את הרעש הזה ולשאול את עצמי: מה אני רוצה באמת? ומה יקרה אם אתן לזה מקום?
אני לא יצאתי לעצמאות כדי להיות משפיענית. זה אף פעם לא עניין אותי. אבל אני כן רוצה להשפיע. באמת להשפיע.
והיום, כשאני כותבת לכן מיילים זה לא רק אוסף של לינקים מצחיקים. זה לא "עדכון שיווקי". זה ניוזלטר שיש לו מטרה אחת – לגרום לכן לחשוב אחרת. לחשוב כמו מותג. זה המה והלמה של המותג שלי.
אני מקבלת מכן תגובות מדהימות ויש מיילים ששמורים לי בתיקיה שנקראת "למקרה שאתייאש". יש שם מייל ממישהי שסיפרה לי שהיא שומרת את המיילים שלי לימים שאין לה השראה. ואני לא אשכח את ההלם שהייתי בו כשמישהי אמרה לי שהיא קוראת אותם עם בעלה.
אחת כתבה לי שפתאום השתחרר לה משהו בראש.
אחרת אמרה לי שהצחקתי אותה וזה היה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה.
והייתה גם זו, שביקשה לתרום לי על המאמץ כי אין לה עסק ואין לה איך להיעזר במוצרים שלי. כן, פשוט ככה. (שלחתי אותה לאחת מתשע, win-win).
אבל יש מייל אחד ששינה את הכול.
מישהי כתבה לי:
"אני ממש מחכה למיילים שלך."
והמשפט הזה – הוא זה שפקח לי את העיניים והתחיל את הרעיון ל – Nailed It.
הקורס שנולד כדי לעזור לך לבנות ניוזלטר שהוא לא רק ניוזלטר, אלא חלק בלתי נפרד מהמותג שלך. כזה שמי שתקרא אותו תרגיש שאת כותבת עבורה, שאת מבינה אותה, ושהיא מחכה לפתוח את הניוזלטר שלך. זה מה שאני רוצה עבורך.
אז תודה.
לכל מי שענתה לי.
על כל מילה שכתבתן.
על זה שנתתן לי סיבה להמשיך וליצור.
ועכשיו – הגיע התור שלך.
אם את מרגישה שיש בך משהו גדול שרוצה לצאת החוצה, אבל את לא בטוחה איך לנסח אותו, איך לעטוף אותו, איך להגיע איתו ללב של הקהל שלך –
זה בדיוק מה שהקורס הזה הולך לעשות עבורך – לחבר את המותג שלך אל רשימת התפוצה שלך.
!Nailed It
ליצור ניוזלטר שהלקוחות שלך מחכים לפתוח
ולהפוך את הניוזלטר שלך לכלי אסטרטגי אמיתי, כזה שבונה את המותג שלך ויוצר חיבור עם הקהל.