מחשב מסלול מחדש – נקודה למחשבה כשבוחרים איש מקצוע

כשהתחלתי לחשוב על מסלול לימודים (אי שם, בעבר הרחוק של אחרי הצבא לפני יותר מעשור) היה לי ברור שזה יהיה קשור לאומנות.
החלום שלי היה להיות מעצבת פנים כך שבטבעיות מצאתי את עצמי משלמת את מיטב כספי ונרשמת למכינה לעיצוב לקראת מבחני הקבלה למוסדות האקדמאים.

לאחר מספר חודשים של למידת מושגים, הכרת עולם העיצוב ומכלול התחומים בו וכמובן אינסוף שיעורי בית, הגיע המפגש האחרון במכינה, שלב הביקורות.
כל אחד מאיתנו פרש את העבודות שלו ויחד עם צוות המרצים בחרנו מה יכנס לתיק העבודות.
ולמה אני מספרת את כל זה? כי זה היה הרגע שמישהו מבחוץ הדליק לי את הנורה מעל לראש – שני המרצים שלי עברו על כל העבודות שלי ואמרו בצורה חד משמעית – יקירה, רואים את זה בבירור, את הולכת להיות מעצבת גראפית.

באותו הרגע הבילבול היה גדול, הרי זה לא הכיוון שתמיד חלמתי עליו, אבל מאותו הרגע והלאה לפתע הכל הסתדר לי בראש. איך לא חשבתי על זה קודם?
ומשם הכל היסטוריה.

בחירת בעל מקצוע

יש הרבה רגעים בחיים שמחשבות ורעיונות יושבים לנו בראש ונראים לנו מאוד ברורים, אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים, אנחנו אפילו יודעים איך זה יראה ומה תהייה ההרגשה, הצבע או הריח שלו.
הדבר הכי קשה שיכול לקרות זה שברגע שאנחנו רוצים לפתח את אותו רעיון מישהו מגיע ואומר לנו – לא, זה ממש לא הולך להיות ככה.

התגובה הראשונית והמאוד טבעית שלנו היא כמובן לבטל את הדעה שלו, אנחנו הרי חיים את הרעיון שלנו, מי כמונו יודע מה הכי נכון?! (נכון?) – אז לא, בדרך כלל זו טעות.

כשמגיע הזמן להפוך את הרעיון שלנו, החלום שלנו, למציאות אנחנו מחפשים את אנשי המקצוע הטובים ביותר, מחפשים המלצות, פותחים את הלב ומנסים להעביר ולהבהיר את הרעיון שלנו כדי לקבל את ההכוונה הכי נכונה שיכוליה להיות, רק שלפעמים, על הדרך, אנחנו שוכחים שזאת הייתה המטרה.

אנחנו סוג של קהל שבוי בכל הנוגע לרעיון או למוצר שלנו, ולעיתים אנחנו מתעלמים מהעובדה שאנשי המקצוע ששכרנו על מנת לקדם את הרעיון שלנו למדו והתנסו, כל אחד בתחומו, וכצופים מהצד הם רואים את אותו הרעיון שלנו בעין שונה – מקצועית יותר.

הדבר הכי נכון ששני הצדדים יכולים לעשות זה להקשיב – הראשון להקשיב יהיה אותו בעל מקצוע, הוא ישמע קודם כל מה יש לכם להגיד, יבין את החשיבות של הנושא בעיניכם, את החלומות והשאיפות שלכם, אתם הרי מפקידים בידיו את הבייבי שלכם. בעיקר הוא ירצה לדעת לאן אתם רוצים להגיע וכמה רחוק אתם מוכנים לקחת את זה.

הבאים בתור להקשיב הם אתם – תנסו לשאוב כמה יותר מידע שיכולים לתת לכם, תקבלו השראה, תפרו את עצמכם ותתאמצו בעיקר לקבל הערות כבונות ולא הורסות.

ואחרי כל זה, כדאי גם לזכור שלפעמים זה פשוט לא זה. אתם לא מצליחים להעביר את הרעיון שלכם, אין תקשורת, אין כימיה…בקיצור – זה פשוט לא זה. אז נפרדים יפה, ומיד עוברים הלאה, בלי להמתין, בלי לדחות ובלי להישבר.

בהצלחה:)

מאת:
תמונה של חן יאקה שומרון
חן יאקה שומרון
מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
שתפו הלאה:
כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

תוכן עניינים

לא נמצאו כותרות בעמוד זה

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים צריכים אותו
טיפים ומדריכים

מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים אותו

נניח ואתם יוצאים במוצר חדש ורוצים לשווק אותו בצורה הכי אפקטיבית שיכולה להיות, נניח ויש לכם סדנה חדשה שחשוב לכם לחשוף לקהל חדש, נניח ואתם …
חנוכה - חוברת פעילויות לילדים
אחר

חנוכה – חוברת פעילויות לילדים להדפסה

חוברת פעילויות להדפסה עם סיפורים, דפי צביעה, משחקי זיהוי, חיתוכים, מבוכים ועוד מגוון רחב של פעילויות
על מציאת נישה והייתרונות הגדולים שיש לעסקים קטנים
לחשוב כמו מותג

על מציאת נישה והיתרונות הגדולים שיש לעסקים קטנים

בכל מה שקשור לעסקים נהוג לחשוב שכמה שיותר – יותר טוב. הבעיה היא שמרדף הזה אחרי "היותר", בעיקר כשמדובר בעסק קטן, מובילה לתוצאה הפוכה. אנחנו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באותו נושא:

בעולם הדיגיטלי התחרותי של היום, נוכחות מקוונת אינה אופציה אלא חובה. האם די בפרופילים ברשתות החברתיות השונות, או שמא יש צורך בבניית אתר אינטרנט עצמאי?
יש ימים שפשוט שווים שנספר עליהם, זה מרגיש כמו דיגדוג כזה בבטן, הרגשה של חוויה שרוצה לצאת החוצה. משהו שם היה שונה מהרגיל, הצחיק, הלחיץ,
היום בהחלט אפשר להגיד ששיווק זה שיווק, המטרה שלנו שלנו כמשווקות ומשווקים זה קודם כל להכיר את הבסיס הזה, להכיר את הקהל שלנו ואז להעביר

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג