עונה של שינויים – אינסטגרם 2016

כחובבת אינסטגרם מושבעת מצד אחד וסולדת משינויים מהצד השני התבאסתי לגלות ששוב האלגוריתם של אינסטגרם להצגת התמונות בפיד הולך להשתנות.
נלך קצת אחורה ונזכיר שהשינוי הראשון היה בפוסטים ממומנים שהיו קצת מעצבנים בהתחלה אבל לאט לאט התחלנו להתעלם מהנוכחות שלהם (חוק מספר 1 בעיצוב פרסומות לאינטרנט – אתם רוצים שיתייחסו אל המודעה שלכם? תוודאו שהיא תטמע בעיצוב הכללי של האתר/אפליקציה).

השינוי הנוכחי אומר שאינסטגרם הולכים לשנות את סדר הצגת 150 התמונות שמופיעות אצלכם בפיד.
במקום הסדר הכרונולוגי שהיה, החל ממחר הם יתעדפו את התמונות שהם מאמינים שיעניינו אתכם יותר.
ואחרי שהתעצבנו קצת אני אגלה לכם שמעולם לא יכולנו לראות יותר מ-150 תמונות בפיד. גם אם אתם עוקבים אחרי 300 משתמשים, אף פעם לא יכולתם לראות את העדכונים של כולם, כך שהשינוי המהותי כרגע הוא בבחירת הפרופילים שיוצגו ולא בכמות.

אז מה אפשר לעשות?

התראות! אם אתם בעלי עסק שנוטים לפרסם בפייסבוק מומלץ מאוד לכוון את העוקבים שלכם כבר עכשיו (ומידי פעם) להפעיל את ההתראות (נוטיפיקציות) על פוסטים חדשים שאתם מעלים.
איך עושים את זה? מאוד פשוט:

InstagramNotifications

ואם אתם משתמשים באינסטגרם להנאתכם האישית ואתם יודעים על פרופיל שאתם אוהבים במיוחד הדבר תופס גם עליכם – תפעילו את ההתראות וכך לא תפספסו שום פוסט חשוב/מעניין.

נקודה למחשבה

אם אתם מנהלים פרופיל עסקי חשוב לתת לעוקבים שלכם סיבה מספיק טובה לרצות להתעדכן בפוסטים שלכם.
אתם רוצים ליצור מערכת יחסים שמבוססת על אמון, Give and Take, הפוסטים שלכם צריכים להיות בעלי ערך.

מה למשל?

מכירות בזק, חלוקת מתנות, הנחות לעוקבים, טיפים, משימות שוברות שיגרה, תחרויות וכ"ו – תראו להם שהם מקבלים מכם יחס מיוחד.

ואם כבר יחס מיוחד – תגיבו לעוקבים שלכם, תענו להם על השאלות (תמיד), תראו להם שקראתם מה שהם כתבו.
יחס אישי הוא אמצעי מכירה חשוב (אמון, זוכרים?).

קדימה לפעול, הורידו את תמונת ההכוונה המצורפת ותעדכנו במספר מילים את העוקבים שלכם על השינויים הצפויים.

TurnMeOn_InstagramFreebie

עדיין לא עוקבים אחרי באינסטגרם? למה אתם מחכים? ואל תשכחו להפעיל את ההתראות 🙂

מאת:

חן יאקה שומרון

חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
 אני רוצה להגיב!

שתפו הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 מחשבות על “עונה של שינויים – אינסטגרם 2016”

  1. היי 🙂
    מה הכוונה "150 התמונות המופיעות אצלכם בפיד" ?
    יש רק 150 תמונות?
    אולי אני לא מבין משהו, אבל אם אני גולל וגולל וגולל – אני אגיע בסוף ליותר מ-150 תמונות, לא?
    תודה!
    דודו

    1. היי דודו,
      היום זה קצת שונה מ-2016, אבל בכל מקרה מדובר על אחוזי חשיפה – אנחנו לא יכולים לראות את כל הפוסטים של כל הפרופילים שאנחנו עוקבים אחריהם.
      האלגוריתם יציג לנו את אלו שאנחנו באינטראקציה איתם או את אלו שהתוכן שלהם עשוי לעניין אותנו.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים צריכים אותו
טיפים ומדריכים

מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים אותו

נניח ואתם יוצאים במוצר חדש ורוצים לשווק אותו בצורה הכי אפקטיבית שיכולה להיות, נניח ויש לכם סדנה חדשה שחשוב לכם לחשוף לקהל חדש, נניח ואתם רוצים להרחיב את רשימת התפוצה של הבלוג שלכם. נניח. תיאורטית. איך עושים את זה? עמוד נחיתה.

עיצוב

11 שלבים ללוגו מושלם

הלוגו שלכם הוא הפנים של העסק שלכם. ולרוב, הוא הדבר הראשון שהלקוחות שלכם רואים וזוכרים לאחר מכן.
לכן, הוא צריך להיות קליט, משכנע, ברור וזכיר. הנה 11 כללים פשוטים אך חשובים שיעזרו לכם להבין אם הלוגו שלכם הוא לוגו מנצח!

לחשוב כמו מותג
לחשוב כמו מותג

לחשוב כמו מותג – איך שימוש נכון במיתוג יקדם את העסק שלכם

לפני 6 שנים התחלתי ללמוד. אני לא מדברת על לימודים אקדמאים, עם זה סיימתי הרבה לפני. התחלתי ללמוד מה זה באמת אומר להקים עסק. כמה דברים שלא ידעתי ולא לקחתי בחשבון, כמה שינויים שעברתי, כמה השפעה יש לכל דבר.

הגדה של פסח לילדים
עיצוב

הגדה של פסח לילדים

ליל הסדר כבר ממש כאן, וחיפשתי בחנויות הספרים והיצירה הגדה של פסח כדי להעסיק את יוני, בן השנתיים שלי, בזמן הסדר.

מסתבר שסיפור יציאת מצריים, מהצד הויזואלי שלו, הוא הרבה יותר מפחיד ומאיים בעיניים של הילדים, וכך יצא שכל אגדה לקטנטנים שנתקלתי בה הייתה קצת ברוטלית.

שנה טובה במתנה
עיצוב

שנה טובה במתנה!

אז מבלי ששמנו לב ראש השנה כבר ממש כאן, איך זה הגיע כל כך מהר?!
תיבת דואר מתחילה להתמלא בברכות ואיחולים וזה תמיד מחמם את הלב, ועכשיו הגיע הזמן להחזיר אהבה 😉 ונחשו מה? סגרתי לכם פינה!
אז אם אתם קצרים בזמן וחנות היצירה לא נמצאת מתחת לבית שלכם, את מוזמנים להדפיס ממארז השנות טובות שהכנתי לכם.

ניתוח פרסונות
אסטרטגית תוכן

ניתוח פרסונות – לעבוד מול אנשים

יש 3 אנשים שאני כותבת להם את הבלוג הזה.
אחת מהן היא עדי, ואת הפוסט הזה אני מקדישה לה.
אבל עדי לא באמת קיימת.
עדי היא אחת הפרסונות שאני כותבת אליהן. אני כותבת אליה כי אני יודעת מה מפחיד אותה, מה הקשיים שלה ומה יכול לעזור לה.

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

עוד באותו נושא:

יש גם וידאו
אני לוקחת את האינסטגרם שלי מאוד ברצינות. לא כל תמונה תעלה לפיד, יש נושאים קבועים ומראה אחיד, ואם להיות כנה לפעמים זה יכול להיות ממש מתיש. איפה הספונטניות אתם בטח שואלים? הו! שמחה ששאלתם כי הספונטניות הזו, החלק הזה של האינסטגרם של פעם, החופשי וחסר "החוקים" הוא חזר וקוראים לו "סטורי".
5 דקות קריאה
שימוש נכון בהאשטאגס, או תגי הקבצה לפי האקדמיה ללשון, יעזור לנו לחשוף את הפרופיל שלנו למספר גדול יותר של משתמשים, וכתוצאה מכך להגדלה של כמות הלייקים לתמונה, הגדלה של המעורבות והעלאת מספר האוהדים לפרופיל.
5 דקות קריאה
תמיד הייתי חובבת צילום, לא בקטע מקצועי אבל בכל מצב אפשר היה למצוא אותי עם מצלמה ביד. עם הזמן נכנסו לחיינו הטלפונים החכמים והמצלמה שלי הוחלפה באייפון. לפני 7 שנים הראה לי חבר לעבודה אפליקציה חדשה ומגניבה לצילום ושיתוף תמונות, קראו לה אינסטגרם והתאהבתי בה מיד.
7 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

גלילה למעלה
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך.

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

ב

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.