11 שלבים ללוגו מושלם

הלוגו שלכם הוא הפנים של העסק שלכם. ולרוב, הוא הדבר הראשון שהלקוחות שלכם רואים וזוכרים לאחר מכן.
לכן, הוא צריך להיות קליט, משכנע, ברור וזכיר. אז איך עושים את זה?
באמצעות 11 כללים פשוטים אך חשובים שיעזרו לכם להבין אם הלוגו שלכם הוא לוגו מנצח!

האם הוא נקלט גם הפוך?

האם הוא נקלט גם ללא קופסא סביבו?

האם הוא ניתן לשירבוט מהיר?

יש לו פחות משני גופנים?

הפשטה קודמת למשמעות מילולית

המותג הוא המכלול, לא הלוגו

לוגו הוא הצעה, רושם, רמז

תפקידו של לוגו הוא זיהוי

אל תשאל כחול או ירוק

הגדר את המותג

לא כולם הולכים לאהוב את זה

מאת:

חן יאקה שומרון

חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
 אני רוצה להגיב!

שתפו הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

תוכן עניינים

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

מחשב מסלול מחדש
טיפים ומדריכים

מחשב מסלול מחדש – נקודה למחשבה כשבוחרים איש מקצוע

אנחנו סוג של קהל שבוי בכל הנוגע לרעיון או למוצר שלנו, ולעיתים אנחנו מתעלמים מהעובדה שאנשי המקצוע ששכרנו על מנת לקדם את הרעיון שלנו למדו והתנסו, כל אחד בתחומו, וכצופים מהצד הם רואים את אותו הרעיון שלנו בעין שונה – מקצועית יותר.

מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים צריכים אותו
טיפים ומדריכים

מה זה עמוד נחיתה ולמה אתם צריכים אותו

נניח ואתם יוצאים במוצר חדש ורוצים לשווק אותו בצורה הכי אפקטיבית שיכולה להיות, נניח ויש לכם סדנה חדשה שחשוב לכם לחשוף לקהל חדש, נניח ואתם רוצים להרחיב את רשימת התפוצה של הבלוג שלכם. נניח. תיאורטית. איך עושים את זה? עמוד נחיתה.

Readymade Cover V02
הכלים שלנו

אתרים מוכנים מראש

אנחנו נמצאים כל הזמן בתהליך של למידה, גם מול עצמנו. והפעם היינו בטוחים שהצלחנו לדייק את תיאור המוצר שלנו אבל מסתבר שזה לא היה מספיק, אז הנה אנחנו מוצאים את עצמנו שוב עושים לימונדה ממצבים שכאלו ועונים על השאלות שהעלתם.

שנה טובה במתנה
עיצוב

שנה טובה במתנה!

אז מבלי ששמנו לב ראש השנה כבר ממש כאן, איך זה הגיע כל כך מהר?!
תיבת דואר מתחילה להתמלא בברכות ואיחולים וזה תמיד מחמם את הלב, ועכשיו הגיע הזמן להחזיר אהבה 😉 ונחשו מה? סגרתי לכם פינה!
אז אם אתם קצרים בזמן וחנות היצירה לא נמצאת מתחת לבית שלכם, את מוזמנים להדפיס ממארז השנות טובות שהכנתי לכם.

ניתוח פרסונות
אסטרטגית תוכן

ניתוח פרסונות – לעבוד מול אנשים

יש 3 אנשים שאני כותבת להם את הבלוג הזה.
אחת מהן היא עדי, ואת הפוסט הזה אני מקדישה לה.
אבל עדי לא באמת קיימת.
עדי היא אחת הפרסונות שאני כותבת אליהן. אני כותבת אליה כי אני יודעת מה מפחיד אותה, מה הקשיים שלה ומה יכול לעזור לה.

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

עוד באותו נושא:

כשעיצוב ואמנות מתבלבלים, מרחב התועלת של המעצב הופך להיות מוגבל לסגנון ונראות – ”לעשות דברים יפים“. מעצבים הם בעיקרם פותרי בעיות. הם מחפשים את הייעוד, הקהל, מאפיינים טכנים וניואנסים אטרטגיים של משימה לפני שהם ניגשים למלאכה הגראפית. בואו לקרוא על הבדלי יסוד בין עיצוב לאמנות שיעשו לכם סדר.
8 דקות קריאה
לפני שנה בערך הוזמנתי לדבר על עיצוב כריכות בכנס נקודת מפנה. מעל ל-3 שנים שאני מעצבת את כריכות הספרים להוצאת א(ה)בות, תמיר//סנדיק ולאחרונה הצטרפה גם הוצאת אריה ניר, אבל עד לאותו הרגע שאמרתי "אוקיי, אני אגיע לדבר" לא עצרתי לחשוב על תהליך העבודה מאחורי כל כריכה.
9 דקות קריאה
אחד הדברים הראשונים שעשיתי כשהפכתי לעצמאית ופתחתי את הסטודיו היה לעצב לעצמי כרטיס ביקור. אני לא יודעת למה, אבל בזמנו זה היה נראה לי כמו סוג של חותמת שאומר 'אני עסק רציני'. היום אני יכולה לספר לכם שהרוב המוחץ של הכרטיסים שהדפסתי עדיין אצלי (ולא הדפסתי הרבה, בסביבות ה-200).
4 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

גלילה למעלה
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך.

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.