טיפים לניהול פרופיל אינסטגרם מנצח

טיפים לניהול פרופיל אינסטגרם מנצח

תמיד הייתי חובבת צילום, לא בקטע מקצועי אבל בכל מצב אפשר היה למצוא אותי עם מצלמה ביד. עם הזמן נכנסו לחיינו הטלפונים החכמים והמצלמה שלי הוחלפה באייפון. לפני 7 שנים הראה לי חבר לעבודה אפליקציה חדשה ומגניבה לצילום ושיתוף תמונות, קראו לה אינסטגרם והתאהבתי בה מיד, ועד היום אני מעלה לשם תמונות כמעט על בסיס יומי.

מתוך עמוד האינסטגרם של: chenyaka@
מתוך עמוד האינסטגרם של: chenyaka@

מאז היא רק הלכה והשתפרה, התרחבה התעצמה, נרכשה על ידי פייסבוק והפכה לרשת החברתית השניה בגודלה. יותר ויותר בעלי עסקים פונים אליה ומכירים בחשיבות שלה, אבל חשוב להבין שכמו בכל דבר, גם שם הצלחות לא פשוט קורות, הן נבנות עם הזמן.

אז למה אינסטגרם? הנה כמה סטטיסטיקות שכדאי להכיר…

אינסטגרם שוברת מוסכמות

ב-2017 אינסטגרם הראתה את קצב הגדילה הגדול ביותר שלה מאז הושקה ב-2010. במקום התהליך הטבעי של להאט את קצב הגדילה ככל שהזמן עובר, אינסטגרם רק הולכת ומגדילה אותו.

היום היא הרשת החברתית השניה בגודלה, אחרי פייסבוק כמובן, עם מעל ל-600 מיליון משתמשים רשומים, מתוכם 400 מליון משתמשים אקטיביים. בחצי שנה האחרונה נוספו לה 100 מיליון משתמשים חדשים.

מתוך עמוד האינסטגרם של: instagram@, קרדיט לתמונה: cherkis@
מתוך עמוד האינסטגרם של: instagram@, קרדיט לתמונה: cherkis@

אינסטגרם זה לא פייסבוק

לפייסבוק גולשים בעיקר כדי להתעדכן ב"חדשות" ולצרוך תכנים אישיים. פייסבוק מספקת מידע. אינסטגרם מתמקדת בתפיסה של הרגע. לאינסטגרם גולשים בעיקר כדי לקבל השראה. קל שם יותר לעקוב אחרי מותגים ועסקים כי אין הרגשה מעיקה של "פרסומת" ובכך אחוזי הרכישה של מוצרים דרך אינסטגרם הם גבוהים ביחס לרשתות אחרות.

והכי חשוב – אינטראקציה

גולשים באינסטגרם מעורבים בה פי 10 יותר מאשר בפייסבוק ע"י לייקים וכתיבת תגובות. המטרה העיקרית של הגולשים כשהם נכנסים לאפליקציה היא לראות תמונות שמוצאת חן בעיניהם וללחוץ על הלייק, יש שם הרבה יותר מיקוד מאשר בפייסבוק.

בנוסף, המעורבות באינסטגרם היא לרוב חיובית. אינסטגרם מתעסקת בויזואל, ביפה ובאסתטי. אין שם הרבה דיבורים על פוליטיקה ואין הרבה יחס לאלימות. פחות נקיטת עמדה והרבה פחות ביקורת.

מתוך עמוד האינסטגרם של: sivan_lh@
מתוך עמוד האינסטגרם של: sivan_lh@

אז איך עושים את זה? אותנטיות, עקביות, מעורבות

עכשיו הגענו לשלב הת'כלס שבו מפשילים שרוולים וקדימה לעבודה. כמו שאמרתי בהתחלה שום דבר לא קורה ביום אחד אבל אם מקפידים על הנקודות האלה אפשר לראות עליה משמעותית של עוקבים ואוהדים בפרופיל שלכם.

אותנטיות

אל תנסו להיות מי שאתם לא כי כולם עושים ככה, כן תתאמצו להראות את מה שיש לכם להציע ואיך זה מועיל לעוקבים שלכם, וזה אחד הדברים שהכי חשוב לזכור בנוגע לאינסטגרם – זה לא עליכם, זה עליהם.

העלו תוכן מקורי, כזה שיעניין את העוקבים שלכם, תחשבו מה הם ירצו לראות. תוכן איכותי, רלוונטי ומושך להם.  תמיד תתנו ערך מוסף. אתם רוצים שהעוקבים שלכם יגידו שהם עוקבים אחריכם לא כי יש לכם תמונות יפות אלה כי התמונות היפות שלכם מועילות להם.

מתוך עמוד האינסטגרם של: lizapanelim@
מתוך עמוד האינסטגרם של: lizapanelim@

BIO

הביו שלכם, התיאור הקצר בראש הפרופיל שלכם מאוד חשוב לקידום שלכם. הוא מאפשר לכם להציג את מי שאתם בצורה ממוקדת ויעילה ומוסיף את האופציות ליצירת קשר איתכם. חשוב מאוד להכניס שם לינק לאתר שלכם או לתוכן האחרון שכתבתם, זהו המקום היחיד באינסטגרם בו קישור ניתן ללחיצה (חוץ מאשר קידום ממומן). מחקרים מראים שזמן השהיה באתר שהגיעו אליו דרך אינסטגרם הוא הגבוה ביותר – 45% יותר מאשר מפייסבוק.

בביו כדאי להסביר מי אתם, איזה תוכן אתם משתפים, מה מטרת הפרופיל שלכם ולמה כדאי להם לעקוב אחריכם. מה הם מקבלים מזה. במילים אחרות – רושם ראשוני. קצר, ממוקד, מעניין.

מתוך עמוד האינסטגרם של: irahok@
מתוך עמוד האינסטגרם של: irahok@

ובאותו עניין – תמונת הפרופיל שלכם, כן גם לעיגול הקטן הזה יש חשיבות. תמונת הפרופיל שלכם צריכה להיות מסקרנת ומושכת את העין. אתם לא פרח, אתם לא נוף ואתם לא צללית של אדם מרחוק – אתם הפנים שלכם, אתם הפנים של העסק שלכם.

אנשים אוהבים ליצור אינטראקציה עם אנשים, החיבור הוא הרבה יותר חזק כשעומד מולנו בן אדם.
כמובן שלכל כלל יש יוצא מן הכלל ואם אתם חברה גדולה אז מן הראוי שתשימו את הלוגו המזוהה אתכם, לא היינו מצפים מקוקה קולה לשים תמונה של המנכ"ל בפרופיל.

תספרו את הסיפור

זה נכון שתמונה שווה אלף מילים, אבל תמונה עם סיפור מאחוריה שווה הרבה יותר (לייקים). אל תעלו תמונה ללא תיאור, וזה לא חייב להיות סיפור ארוך ומשתפך, גם תיאור קצר יעשה את העבודה ויגביר את המעורבות בפוסט שלכם.

מצחיק או רציני, פשוט או מוגזם, תמונה משולבת עם טקסט יוצרת הזדהות, היא נותנת לכם את ההזדמנות להסביר את זווית הראיה שלכם, את ההשראה שלכם או את התועלת שהגולשים יפיקו משימוש במוצר שאתם רוצים למכור.

ido8all@
מתוך עמוד האינסטגרם של: ido8all@

תהיו עקביים בתוכן שאתם מעלים

לכל עמוד אינסטגרם מצליח, אישי או עסקי, יש כמה נושאים עיקריים עליהם הוא "מדבר". תקבעו לכם 4-5 נושאים שהם יהיו עוגנים עבורכם ותעלו תוכן במחשבה תחילה.

העצה הכי יעילה שאני קיבלתי בנושא הזה היא להתייחס לפרופיל שלי כעל מגזין העוסק בתחום מסויים. במגזין שלי יש מספר מדורים והתוכן שאני אפרסם יהיה בהתאם למדורים הללו.

מתוך עמוד האינסטגרם של: lichtenstadt, @petermckinnon, @hilataltalimi@
מתוך עמוד האינסטגרם של: lichtenstadt, @petermckinnon, @hilataltalimi@

תהיו עקביים בנראות של הפיד שלכם

גולשים לא יעקבו אחריכם על בסיס תמונה בודדת וזה לא משנה כמה מדהימה היא, אם התמונה שלכם תעניין אותם הם יכנסו לפרופיל שלכם, ואם המראה הכללי של הפיד שלכם ימשוך אותם אז הם יהפכו לעוקבים.

תעלו תמונות איכותיות וברורות, תקפידו על שימוש בפילטרים קבועים כדי לתת תחושה אחידה לכל התמונות ותמצאו לעצמכם את השפה החזותית שמתאימה לכם. אם יש למותג שלכם צבעוניות מסויימת – תשתמשו בה ותכניסו אותה לתמונות שלכם (במידה).

מתוך עמוד האינסטגרם של: mirimoshe_, @cafeveyafe, @plsdotell@
מתוך עמוד האינסטגרם של: mirimoshe_, @cafeveyafe, @plsdotell@

תמונות בהירות מאוד מושכות את העין, קומפוזיציות לא סימטריות תמיד יוצרות עניין, משחקים של עומק שדה, התמקדות בפרטים או מבט רחב יותר על סיטואציה – יש המון דרכים ליצור תמונות שימשכו את העין, תלמדו להסתכל על העולם שלכם עם קצת יותר מודעות אינסטגרמרית 🙂 רק אל תגזימו עם הפילטרים.

#hashtags

hashtags, או תג-הקבצה לפי האקדמיה ללשון העיברית, הוא הכלי שבאמצעותו אנחנו מגדילים את החשיפה לתמונות שלנו.  התגים יוצרים אלבומים בתחומי העניין שלהם עם כל התמונות שמתוייגות בהן.

אינסטגרם מאפשרת לתייג כל תמונה ב-30 תגים, וגולשים משתמשים בתיוגים האלו כדי לחפש תמונות שעשויות לעניין אותם או ליצור אינטראקציה עם קהל חדש.

likebackisrael hashtag
likebackisrael#

9 התמונות הראשונות שיעלו תחת כל תג הן ה- top posts, התמונות המובילות ביותר שקיבלו הכי הרבה לייקים תחת אותו תיוג. מתחת לתשע התמונות האלו נראה את כל שאר התמונות שעלו תחת אותו תג לפי סדר כרונולוגי כשראשונה תופיע התמונה האחרונה שתויגה.

כשאתם מתייגים תמונה חשוב למצוא את התגים המתאימים לפרופיל שלכם ולתמונה שהעלתם, גם מבחינת הויזואל וגם מבחינתם גודל התיוג. אם תחת תג מסויים יהיו מליוני תמונות זה אומר שהשינוי בו יהיה דינמי מידי ונאבד חשיפה כי יהיה קשה יותר להגיע באמצעותו ל- top posts.

תדאגו להיות זמינים כשאתם מעלים תמונה

שיח ו"תנועה" בפוסט שהעלתם מגביר את החשיפה, הוא נחשב למעניין יותר וכך האלגוריתם של אינסטגרם יקדם אותו, לכן כדאי להיות זמינים ולענות לתגובות. כדאי גם לעודד שיח בפוסטים שתעלו – תשאלו שאלות, תתייעצו, תבקשו את דעתם של הגולשים בנושאים מסויימים. תנו להם את הפתח להיות שותפים לדיון.

תהיו נחמדים

וזה הסוד הגדול של אינסטגרם. תגיבו (אבל באמת), תנו לייק, תעקבו. ככל שתקפידו לעשות זאת החשיפה שלכם תעלה וכך גם מספר העוקבים שלכם.

מתוך עמוד האינסטגרם של: lemonadebranding@
מתוך עמוד האינסטגרם של: lemonadebranding@

אינטראקציה היא מילת המפתח באינסטגרם והיא זו שעושה את ההבדל, אבל היא גם דורשת זמן ומאמץ מהצד שלכם. תקבעו לכם כמה דקות בכל יום שבו תיכנסו לתגים רלוונטים לכם ותיצרו אינטראקציה עם משתמשים אחרים, כך אתם יוצרים לעצמכם חשיפה.
ככל שתגיבו יותר תגובות אותנטיות לאחרים כך תיצרו אצלם עניין לבדוק מי אתם ותעלו את הסיכוי שהם יעקבו אחריכם.

פשוט לא?

לא, אבל בהחלט אפשרי 🙂 והכי חשוב הוא להיות סבלנים. דברים טובים קורים לאט.
ואם עדיין אתם מרגישים לא מספיק בטוחים מוזמנים להגיע אלי לפגישת ייעוץ והכוונה, פרטים כאן.
עד אז צרפו מוזמנים לעקוב אחרי הפרופילים שלי באינסטגרם פה וגם פה , ושימו גם קישור לעמוד האינסטגרם שלכם בתגובות, אשמח להכיר ולעקוב.

קרדיטים:

cherkis  |  סיון ליבנה חכים  |  לייזה פאנלים  |  irahok  | Ido Simyoni  |  תלתלים בלוג אופנה  |  Peter McKinnon  |  אפרת ליכטנשטט  |  Lourdes Martin  |  אפרת יפה  |  מירי משה

עדיין מרגישים קצת אבודים?

אל תדאגו, סידרנו לכם סדרת טיפים מ-עו-לה! הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו ותקבלו למייל את כל מה שצריך לדעת על אינסטגרם.
צעד צעד – עד שתבינו הכל. 

אז התחלתם לעלות תמונות? מגניב, אבל איך חושפים אותן לקהל חדש?

התשובה הקצרה היא באמצעות האשטגס – hashtags#
מה זה בכלל? ואיך לדעת מה התגיות הנכונות עבורכם?
לא לדאוג – התשובות כאן:

hashtags

איך לבצע מחקר האשטגס לאינסטגרם

שימוש נכון בהאשטאגס, או תגי הקבצה לפי האקדמיה ללשון, יעזור לנו לחשוף את הפרופיל שלנו למספר גדול יותר של משתמשים, וכתוצאה מכך להגדלה של כמות הלייקים לתמונה, הגדלה של המעורבות והעלאת מספר האוהדים לפרופיל.

לקריאה »

רגע רגע, תמונות זה אחלה, אבל יש עוד חיה מוזרה שכולם מדברים עליה - הסטוריז באינסטגרם:

אני כאן כדי לסגור לכם גם את הפינה הזו, כתבתי במיוחד פוסט עם מדריך בסופו להבנה טובה יותר על מה זה הדבר הזה בכלל סטוריז באינסטגרם. אתם עוד לא שם?

instagram stories

מה הסיפור של הסטורי הזה?

אני לוקחת את האינסטגרם שלי מאוד ברצינות. לא כל תמונה תעלה לפיד, יש נושאים קבועים ומראה אחיד, ואם להיות כנה לפעמים זה יכול להיות ממש מתיש. איפה הספונטניות אתם בטח שואלים? הו! שמחה ששאלתם כי הספונטניות הזו, החלק הזה של האינסטגרם של פעם, החופשי וחסר "החוקים" הוא חזר וקוראים לו "סטורי".

לקריאה »

מאת:

חן יאקה שומרון

חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
 אני רוצה להגיב!

שתפו הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

13 מחשבות על “טיפים לניהול פרופיל אינסטגרם מנצח”

    1. היי דורית, הפרופיל שלך במצב נהדר מבחינת עוקבים – כל הכבוד!
      2 טיפים קטנטנים – תנסי לחשוב על צבעוניות (אפילו רמיזה לצבע קבוע) שתיכנס לך לתמונות. ודבר שני, תמונת הפרופיל, ממליצה לך לשים תמונה שלך. כתבתי על זה בחלק של הביו – תמונת פנים מחייכת ומזמינה יכולה לעשות פלאים במשיכה של עוקבים לפרופיל.
      בהצלחה!!!

  1. את הקריירה שלי במדיות השונות (אני אומרת את זה בצחוק קל, כי מי תכנן את זה בכלל הכי לא תכננתי וידעתי) התחלתי עם האינסטגרם לפני שלוש שנים. כאחת שמצלמת מגיל שש זה היה גן עדן עבורי ברגע שגיליתי אותו.
    אחרי כמה חודשים של התמכרות שם, גיליתי את הפינטרטס ומאז (בטח שמעת) אני גרה שם והאינסטגרם הפך אצלי למקום של בילוי כיפי מדי פעם. עדיין מאוד אוהבת אותו ונהנית תמיד להסתובב שם. הפרופיל שלי שם שונה אלפי שנות אור מהפינטרסט שלי זה ממש שני חלקים באישיות שלי, שונים בתכלית.
    יש המון נקודות השקה בין שתי הפלטפורמות אינסטגרם ופינטרסט לגבי ההתנהלות שם.
    בהרצאות שלי על פינטרסט, אני מסבירה ששתיהן לפני הכל רשתות חבריות וזה משהו שהוא ממש גורם מכריע בכל ההתקדמות וההתנהלות שלנו שם. העניין החברתי. בפינטרסט פחות מודעים לזה. אבל זה כך לחלוטין.
    כל הטיפים שלך מדוייקים. את חלקם למדתי גם אני מאירה במהלך ההכרות שלנו, ועכשיו כשקראתי אותך חידדת לי עוד המון נקודות חשובות שקצת שכחתי מהן.
    עשית כאן יופי של סיכום. כל נקודה זהב. פוסט פשוט מעולה מקצועי ומהוקצע!
    ואמרתי לך כבר מזמן שאני ממש אוהבת את הבלוג שלך!!

    1. ממש מסכימה איתך, נושא האינטראקציה החברתית הוא קריטי וזה הדבר הכי חשוב שצריך לזכור כשאנחנו מתנהלים ברשתות חברתיות. אני אוהבת את את הגישה הזו שמאלצת אותנו להיות חברותיים 🙂
      מפינטרסט אני מקבלת ים השראה על בסיס יום יומי, הוא ממש כלי עבודה בשבילי, אבל חייבת לציין שהפרופיל שלי שם לא הכי פעיל אז אם יש לך טיפים להתנהלות אשמח לשמוע. אני יודעת שמשתמשים בו המון גם כדי לקדם את הפרופיל באינסטגרם.

  2. מתלבטת מה לעשות עם המידע הרב שיש פה (תודה:)). אני רוצה לנסות לשווק את המוצר שלי באינסטגרם. אני צריכה לפתוח פרופיל בשבילו או להשתמש בפרופיל שיש לי, שהוא לא פעיל כרגע (לא יודעת למה ומתי פתחתי אותו אבל לא השתמשתי בו בכלל)? לא בטוח שיש לי מספיק 'חומר' כדי להחזיק פרופיל

    1. היי דנה, אני אתחיל מהסוף – לגבי החומרים, את יכולה להתחיל לחפש ולבדוק עמודים שמשווקים מוצר ותראי באיזה אופנים הם מציגים אותו, 'חומר' מיצרים לפי הצורך בתור התחלה, מביימים אותו ומתאימים אותו לשפה האינסטגרמית.
      כמובן שתמיד אפשר להיעזר בצילום מקצועי, בייחוד אם מדובר במוצר שצריך להכניס לך רווח.

      לגבי פתיחת הפרופיל – את יכולה להשתמש בקיים ולהסב אותו לפרופיל עסקי, אין עם זה בעיה בייחוד אם לא עשית בו שימוש.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

מותג אישי
לחשוב כמו מותג

מה זה מותג אישי ואיך בונים מותג אישי חזק?

מרטי נומייר הגדיר מותג כתחושת בטן שיש לאדם בקשר למוצר, שירות או חברה. להיות מותג אישי זה לשים את העשייה שלנו בקדמת הבמה כדי שהקהל שלנו יוכל להרגיש מכנה משותף עם מה שאנחנו משדרים, גם אם הם לא מכירים אותנו באופן אישי. פוסט ראשון בסדרה.

המהפכה-החברתית
השראה

המהפכה החברתית

פעם כשהייתי מציגה את עצמי הייתי אומרת ״אני חיה ברשתות החברתיות״. אני באמת מחוברת כל הזמן ומכל מקום, מעניין לי שם, יש סיפורים נפלאים שם באינטרנט (והגיפים, או הגיפים) אז לא פלא שאני לא מוצאת שם את עצמי לאחרונה, למי בכלל יש זמן לצרוך תוכן כשאת עסוקה בלספור נתונים?

אמנות ועיצוב - מה ההבדל ביניהם?
עיצוב

ההבדל בין עיצוב לאמנות

כשעיצוב ואמנות מתבלבלים, מרחב התועלת של המעצב הופך להיות מוגבל לסגנון ונראות – ”לעשות דברים יפים“. מעצבים הם בעיקרם פותרי בעיות. הם מחפשים את הייעוד, הקהל, מאפיינים טכנים וניואנסים אטרטגיים של משימה לפני שהם ניגשים למלאכה הגראפית.
בואו לקרוא על הבדלי יסוד בין עיצוב לאמנות שיעשו לכם סדר.

הגדה של פסח לילדים
עיצוב

הגדה של פסח לילדים

ליל הסדר כבר ממש כאן, וחיפשתי בחנויות הספרים והיצירה הגדה של פסח כדי להעסיק את יוני, בן השנתיים שלי, בזמן הסדר.

מסתבר שסיפור יציאת מצריים, מהצד הויזואלי שלו, הוא הרבה יותר מפחיד ומאיים בעיניים של הילדים, וכך יצא שכל אגדה לקטנטנים שנתקלתי בה הייתה קצת ברוטלית.

שנה טובה במתנה
עיצוב

שנה טובה במתנה!

אז מבלי ששמנו לב ראש השנה כבר ממש כאן, איך זה הגיע כל כך מהר?!
תיבת דואר מתחילה להתמלא בברכות ואיחולים וזה תמיד מחמם את הלב, ועכשיו הגיע הזמן להחזיר אהבה 😉 ונחשו מה? סגרתי לכם פינה!
אז אם אתם קצרים בזמן וחנות היצירה לא נמצאת מתחת לבית שלכם, את מוזמנים להדפיס ממארז השנות טובות שהכנתי לכם.

ניתוח פרסונות
אסטרטגית תוכן

ניתוח פרסונות – לעבוד מול אנשים

יש 3 אנשים שאני כותבת להם את הבלוג הזה.
אחת מהן היא עדי, ואת הפוסט הזה אני מקדישה לה.
אבל עדי לא באמת קיימת.
עדי היא אחת הפרסונות שאני כותבת אליהן. אני כותבת אליה כי אני יודעת מה מפחיד אותה, מה הקשיים שלה ומה יכול לעזור לה.

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

עוד באותו נושא:

בחיפושי על דרך התנהלות טובה ונוחה עבורנו בכל הקשור ללינקים שבורים באתרים שלנו, נתקלתי במאמר נהדר שדרכו למדתי על שיטה סופר יעילה איך לעקוב באופן מתמיד אחר קישורים שבורים בעזרת Google Analytics. אז הכנתי מדריך כדי שגם אתם תוכלו :)
7 דקות קריאה
כשתחפשו שרת אחסון תיתקלו במאות אפשרויות, מצד אחד זה נהדר – כי זה אומר שיש לכם המון אופציות לבחור מהן, מצד שני זה יכול להיות מאוד מבלבל, כי איך יודעים לבחור נכון? ובכן בשביל זה אספנו עבורכם 9 טיפים שיעזרו לכם לבצע בחירה נכונה לכם ולאתר שלכם.
7 דקות קריאה
יש גם וידאו
את מפגש הזום-דייט האחרון שלנו קבענו כדי לפתוח בפניכם את עולם הוורדפרס, אלו שאלות שחוזרות על עצמן מכל מי שרוצה להקים אתר או בלוג ולא יודע מאיפה להתחיל, אז ריכזנו את הכל לשעה וחצי של שאלות ותשובות, ואנחנו מזמינים אתכם לצפות בהקלטת השידור או לקרוא את הפוסט המסכם.
9 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

גלילה למעלה
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך.

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

ב

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.