עפה על עצמי (או איך אני אוהבת לעצב כריכות ספרים)

יש מקרים שרק בסוף תהליך העבודה, כשאני עוצרת ומסתכלת אחורה על הדרך, אני מבינה את המשמעות של לעשות משהו טוב ואז לעשות אותו טוב עוד יותר.
נשמע קצת שחצני, אני יודעת, אבל ככה זה עם כריכות ספרים. מתחילים ב-100% ועולים.

כריכות ספרים, העץ של בני טורג'ה

אני אוהבת ספרים. ממש. מ-מ-ש.
אני יכולה להסתובב שעות בין המדפים בחנויות, ובדרך כלל אני אבחר את אלה שיקרצו לי בעין.
אלה עם הכריכה ש'תעשה לי את זה'.
זה אולי נשמע קצת שיטחי, אבל זו האמת.
קוראים לי חן ואני בוחרת ספרים לפי החיצוניות שלהם 🙂

כשהתחלתי לעצב כריכות לספרים העובדה הזו על עצמי היא מה שכיוונה וליוותה אותי בתהליך העבודה, וכך עד היום – איך לעצב את הכריכה שתמשוך את העין בין כל המבחר, איך לגרום לך להרים את הספר.

עם אחד הספרים האחרונים שעיצבתי, 'העץ של בני טורגה' בהוצאת תמיר//סנדיק, התהליך היה כל כך מגוון ויזואלית שהחלטתי שאני חייבת לחלוק ולשתף את הסקיצות כדי לנסות להסביר איך מגבשים את הקונספט.
איך כריכה נולדת.

כריכות ספרים, העץ של בני טורג'ה
סקיצה ראשונה
כריכות ספרים, העץ של בני טורג'ה
מתחילים להכניס צבע
כריכות ספרים, העץ של בני טורג'ה
פה כבר מתחיל לקרות הקסם
כריכות ספרים, העץ של בני טורג'ה
הכריכה מתחילה לקבל כיוון
כריכות ספרים, העץ של בני טורג'ה
טה – דהההההה
מאת:
תמונה של חן יאקה שומרון
חן יאקה שומרון
מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
שתפו הלאה:
כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

תוכן עניינים

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו. כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

7 מחשבות על “מה זה מותג אישי ואיך בונים מותג אישי חזק?”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באותו נושא:

בין הדו"ח השנתי לתוכנית השיווקית ל-2020 החלטנו לעצור לרגע ולראות איפה היינו ומה עשינו השנה בלימונדה 2.0 כמו שאנחנו קוראים לה (לנו). ואולי זו בעצם
8 דקות קריאה
יש גם ווידאו
בכל מה שקשור לעסקים נהוג לחשוב שכמה שיותר – יותר טוב. הבעיה היא שמרדף הזה אחרי "היותר", בעיקר כשמדובר בעסק קטן, מובילה לתוצאה הפוכה. אנחנו
7 דקות קריאה
יש גם ווידאו
אפילו מוצרי בסיס כמו לחם או חלב לא יתאימו לכולם, אז בטח שלא המותג שלנו, ההרצאה שלנו, הקורס שלנו, הספר שלנו, חשבון האינסטגרם שלנו. הקהל
5 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

Scroll to Top
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך. ללא ספאם ודואר זבל, ניתן להתנתק בכל עת.

רוצים לדבר?

השאירו פניה בטופס הבא:

מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.