Blog Day 2017

אם הייתי צריכה לבחור במשהו אחד, משמעותי, מכל הדברים שלמדתי השנה זה יהיה כוחה של קהילה, וכשאת מקבלת על עצמך את התואר "בלוגרית" את נכנסת לאחת הקהילות הכי מרתקות שקיימות.

מעבר לפרגון, לתמיכה ולרצון לעזור ולקדם מדובר פה בקהילה שאפשר תמיד לצלול לתוכה ולדלג מקישור לקישור, מבלוג לבלוג, מסיפור אחד לשני, לקפוץ בין חיים של אנשים, לטייל איתם, להתעניין, ללמוד, להעריך, להתרגש… אין לזה סוף ויש לזה כל כך הרבה כח.

כשהתחלתי לכתוב את הבלוג הזה לא חשבתי שזו תהיה כזו התאהבות, אני באמת נהנית מכל רגע. עם כל פוסט שאני כותבת קהילת הקוראים שלי גדלה, החיבור מתעצם והמחויבות שלי אליכם הולכת ומתחזקת. זו בדיוק המטרה שהצבתי לעצמי השנה, להגדיל את קהילת הקוראים שלי ולתת לכם ערך אמיתי ומעניין, וזו הזדמנות מצויינת להגיד לכם – תודה!

Blog Day

לכבוד יום חגם של הבלוגרים שחל ממש היום, 31.08 (אומרים שזה נראה כמו המילה Blog…) בחרתי לפרגן לאלה שאהובים עלי במיוחד, אלה שאני למדתי ולומדת מהם כל כך הרבה, אלה שכל פוסט שלהם מגיע עם ערך מוסף של שיתוף ונתינה.


הברקונט / אנה בן שבת

אנה בן שבת

בהחלט הבחורה הכי מבריקה שיש. אמרתם שיווק, אמרתם אנה. ו-וואו! כמה ידע יש לה! היא תמיד תפיל לכם אסימון, או תדליק לכם או נורה או פשוט תגרום לכם להגיד "אההה, עכשיו הבנתי". הבלוג שלה מלא במאמרים שכל בעלת עסק צריכה לדעת, תמיד בשפה עניינית, כנה וברורה. אנה גורמת לדברים לעבוד, וזה הבלוג שלה.


Class / שירי מור-אייזן

שירי מור-אייזן

קוראים לה שירי והיא אוהבת לרקוד. והיא גם הוכחה שאפשר להיות גם וגם וגם והכל. היא שאפתנית והיא תמיד מוכנה לעזור, היא מגיעה עם אג'נדה של להנגיש את הטכנולוגיה לכולם – אג'נדה שאני תמיד תומכת ומאמינה בה. היא חנונית המחשבים הכי מגניבה שאתם יכולים להכיר וזה הבלוג שלה.


סולמות וחתולים / ליאור פרנקל

ליאור פרנקל

האיש שלא מפסיק לעשות. אני לא יודעת איך וגם לא באמת רוצה להגדיר אותו, אבל אני רק אגיד שהבחור הזה הוא מאגר ידע עדכני, חשוב, רלוונטי, מילניאלי. ליאור הוא מסוג האנשים האלה שיגרמו לכם לפעול ולעשות בשביל העסק שלכם, לעשות בשביל עצמכם. ואתם גם כל כך הולכים ליהנות מהדרך. וזה הבלוג של ליאור.


הבלוגריסטית / יונית צוק

יונית צוק

המלכה האם של עולם הבלוגים. את המסירות של יונית לקהילה שלה אפשר לקרוא בכל פוסט בבלוג שלה, שמפוצץ בידע על תוכן ושיווק דיגיטלי. אני לא חושבת שהייתה שאלה שתהיתי לגביה וליונית לא הייתה את התשובה אליה, ואם אין לה תשובה היא תקשר ותפנה ותבדוק ותכתוב במיוחד בשבילך את הפוסט שיסביר ויענה בדיוק על השאלה שלך. ולמה? כי ככה זה כשאת עושה את מה שאת אוהבת בכזו תשוקה. תעשו לעצמכם טובה והיכנסו לבלוג של יונית.


בדרך אל האושר / אושרה פחימה-שמש

אושרה פחימה-שמש

וזו שמעצבת את המציאות. אחרונה, אחרונה חביבה ובכוונה. כי אנחנו יכולים להתעסק כל כך הרבה בקידום, תוכן ועסק אבל אנחנו גם חייבים משהו לנשמה, ואת זה אושרה ההו-כה-מקסימה מספקת בנדיבות עם מחקרי אושר מרתקים. אפשר בהחלט להגיד שהיא מצליחה לעשות את העולם לקצת יותר יפה וקצת יותר אופטימי ואין סיכוי שתצאו מהבלוג שלה בלי חיוך והרגשה טובה בלב. אז הנה מתנה ממני אליכם – הבלוג של אושרה.


ואני לא לבד… הנה עוד המלצות

עמנואלה בינר הלוא היא מיס מנדלה חוגגת את הבלוג דיי עם רשימת קריאה משובחת ממש פה

מיכל מנור מהבלוג רואים עולם מראיינת 9 בלוגריות טיולים כאן

יונית צוק, הבלוגריסטית (שגם המלצתי עליה למעלה) סיכמה את השנה ב-3 שאלות לקהילה שלה, אפשר לקרוא כאן


אז אלו הבחירות שלי השנה, ואם גם אתם ציינתם את יום הבלוגים שלחו לי קישורים והמלצות בתגובות.
חג שמח ❤


מאת:

חן יאקה שומרון

חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
 אני רוצה להגיב!

שתפו הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 מחשבות על “Blog Day 2017”

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

השפעת מיתוג על רושם ראשוני
עיצוב

יש לך 2 שניות להרשים. זוז!

בעידן בו מנועי החיפוש והרשתות החברתיות מחליפים את ההמלצות שאנחנו מקבלים "מפה לאוזן", לרושם ראשוני יש תפקיד מאוד חשוב.
אז איך יוצרים את הבולטות הזו? איך מבדילים את האתר שלי שנותן שירות זהה לאתר מתחרה?

טיפים לקידום אורגני
אסטרטגית תוכן

עשו זאת בעצמכם: 10 טיפים לקידום אורגני בגוגל

מיתגתם, אפיינתם, עיצבתם ובניתם אתר לעסק שלכם וזה ממש ממש מעולה. אתם רוצים שכולם יכירו אתכם וכולם בברנז'ה אומרים שזה לוקח זמן, לאט לאט, וסבלנות.
זה נכון 🙂
אין לי כאן פתרונות קסם שימקמו אתכם בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל, אבל יש לי כאן 10 טיפים לקידום אורגני שיכולים לעזור לכם מאוד.

הדרך ללוגו מושלם
עיצוב

הדרך ללוגו המושלם

אחד התהליכים המורכבים ביותר בעיצוב הוא יצירת לוגו. ללוגו יש חשיבות רבה בעולם העסקים, הוא קובע את הקו העיצובי הכולל של העסק, נותן תמונה שלמה יותר.
אז נכון, זה לא פשוט, אבל בעזרת כמה עקרונות פשוטים אך חשובים אפשר בקלות להבין האם הלוגו שלכם הוא לוגו מנצח!

הגדה של פסח לילדים
עיצוב

הגדה של פסח לילדים

ליל הסדר כבר ממש כאן, וחיפשתי בחנויות הספרים והיצירה הגדה של פסח כדי להעסיק את יוני, בן השנתיים שלי, בזמן הסדר.

מסתבר שסיפור יציאת מצריים, מהצד הויזואלי שלו, הוא הרבה יותר מפחיד ומאיים בעיניים של הילדים, וכך יצא שכל אגדה לקטנטנים שנתקלתי בה הייתה קצת ברוטלית.

שנה טובה במתנה
עיצוב

שנה טובה במתנה!

אז מבלי ששמנו לב ראש השנה כבר ממש כאן, איך זה הגיע כל כך מהר?!
תיבת דואר מתחילה להתמלא בברכות ואיחולים וזה תמיד מחמם את הלב, ועכשיו הגיע הזמן להחזיר אהבה 😉 ונחשו מה? סגרתי לכם פינה!
אז אם אתם קצרים בזמן וחנות היצירה לא נמצאת מתחת לבית שלכם, את מוזמנים להדפיס ממארז השנות טובות שהכנתי לכם.

ניתוח פרסונות
אסטרטגית תוכן

ניתוח פרסונות – לעבוד מול אנשים

יש 3 אנשים שאני כותבת להם את הבלוג הזה.
אחת מהן היא עדי, ואת הפוסט הזה אני מקדישה לה.
אבל עדי לא באמת קיימת.
עדי היא אחת הפרסונות שאני כותבת אליהן. אני כותבת אליה כי אני יודעת מה מפחיד אותה, מה הקשיים שלה ומה יכול לעזור לה.

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

עוד באותו נושא:

שימוש בסיפור, סטוריטלינג, הוא אחד הכלים המשמעותיים בעולם המיתוג. בעבר אנשי הקריאייטיב היו בונים סיפורים פיקטיביים למותגים, אבל היום הקהל שלנו הרבה יותר חשדן. היום סיפורים חייבים להיות אמיתיים. למה לסיפורים יש כל כך הרבה כח? ואיך אנחנו מספרים את הסיפור של המותג שלנו?
9 דקות קריאה
פעם כשהייתי מציגה את עצמי הייתי אומרת ״אני חיה ברשתות החברתיות״. אני באמת מחוברת כל הזמן ומכל מקום, מעניין לי שם, יש סיפורים נפלאים שם באינטרנט (והגיפים, או הגיפים) אז לא פלא שאני לא מוצאת שם את עצמי לאחרונה, למי בכלל יש זמן לצרוך תוכן כשאת עסוקה בלספור נתונים?
2 דקות קריאה
יש גם וידאו
אני לוקחת את האינסטגרם שלי מאוד ברצינות. לא כל תמונה תעלה לפיד, יש נושאים קבועים ומראה אחיד, ואם להיות כנה לפעמים זה יכול להיות ממש מתיש. איפה הספונטניות אתם בטח שואלים? הו! שמחה ששאלתם כי הספונטניות הזו, החלק הזה של האינסטגרם של פעם, החופשי וחסר "החוקים" הוא חזר וקוראים לו "סטורי".
5 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג