לכל אחד יש סיפור

לכל אחד יש סיפור

מאז ומתמיד עסקתי בעיצוב, עוד לפני שידעתי בכלל שזה מה שזה. את הלוגו הראשון שלי עיצבתי בתיכון כחלק מהשירבוטים שאנחנו עושים במחברת בזמן השיעור. את האתר הראשון שלי בניתי כשהייתי בת 16, תחילת שנות האלפיים. גוגל היה כבר כלי רציני אבל רחוק מאוד ממה שהוא היום. היה מאוד קשה למצוא שם איך לבנות אתר לבד, בטח שלא הסברים על מה זה דומיין ושרת. אז בניתי באיזו פלטפורמה חינמית ובזה זה נתקע. לא ידעתי איך להמשיך. מי בכלל חשב אז שזה מה שאני אעשה מאוחר יותר בחיים.

כשסיימתי את לימודי העיצוב במכללה נכנסתי לעבוד כמעצבת בחברות היי-טק שונות, לא הרגשתי שזה המקום הנכון לי, אבל המשכורת והתנאים עשו את שלהם אז נשארתי. כמו כולם. עד… שפיטרו אותי.
אחרי שהבנתי שאין לי מה להיעלב, ובעזרתו של שמעון, התחלתי להבין שזה אחד הדברים הטובים שקרו לי וזו הזדמנות נפלאה לעשות מהלימון הזה – לימונדה.

לכולנו יש סיפור.


ושימוש בסיפור, או סטוריטלינג, בעולם המיתוג היה ידוע מאז ומתמיד. סיפור מחבר בין אנשים. הוא יוצר עניין, הוא עוזר לנו למשוך אלינו קהל מדוייק יותר. אנחנו יכולים להעביר דרך סיפור את הערכים שלנו, ולמקד את הנישה שלנו.

בעבר אנשי הקריאייטיב במשרדי הפרסום בנו למותגים את הסיפור שלהם, יצרו יש מאין, ואותו הם היו משווקים החוצה במטרה שהקהל יתחבר, יאהב וירכוש את המוצר. הסיפור לא היה אמיתי, הערכים לא היו אמיתיים, זו הייתה פיקציה. מה שבסופו של דבר גרם לחוסר האמון שלנו, הצרכנים, בעולם הפרסום – הרי זה הכל שקר.

היום אנחנו, העסקים הקטנים, מסתכלים על שיווק כאיום. חוששים ממנו, לא רוצים להיות "כאלה", אבל האמת היא שהמטרה האמיתית של שיווק היא לחשוף אותנו בפני הלקוחות שלנו, ולחשוף בפני הלקוחות שלנו פתרונות לבעיות שלהם. ובלי שיווק מותגים לא יכולים לשרוד.

אז אנחנו חוזרים לסיפורים, למקורות, למה שאנחנו מאמינים בו. היום סיפורים צריכים להיות אמיתיים.

לכל אחד יש סיפור
Photo by Matthew Henry on Unsplash

וכן, לכולנו יש סיפור. לכל אדם, לכל עסק, לכל מותג.
השאלה היא מה עושים עם הסיפור הזה, איך מגישים אותו, והאם הוא תורם ומקדם את המותג שלנו.

סיפור לא חייב להיות מרגש או דרמטי, הוא יכול להיות גם משעשע או מאוד נקודתי בדרך למציאת פתרון לבעיה. סיפור יכול להציג את השקפת העולם שלנו והוא יכול להתמקד בלקוחות שלנו.

סיפור גורם למותג שלנו להפוך לאנושי

אנשים מתחברים לאנשים. אנחנו, כצרכנים, רוצים להאמין שמאחורי כל מותג עומדת נשמה שבאה להרבות טוב בעולם. ומהצד השני, אנחנו, כבעלי מותג, רוצים לגרום לקהל שלנו להרגיש שיש להם משמעות גדולה יותר בעיננו מאשר מספר לקוח – הם אנשים אמיתיים.

סיפור מניע לפעולה

סיפור שפונה לרגש (כל רגש) יעורר השראה אצל הקהל שלנו, יעורר מוטיבציה ויגרום לקהל שלנו לעשות את הפעולה שאנחנו נרצה שהם יעשו – תגובה, לייק, שיתוף, הרשמה, רכישה.

סיפור יעזור לנו למצב את המותג שלנו ביחס למתחרים

לא כל עסק הוא חדשני ומקורי, האמת היא שרובנו לא מחדשים יותר מידי לעולם עם המוצרים שלנו אז למה שירכשו מאיתנו ולא מאחרים? עוד מסעדה, עוד ספר, עוד יועץ, עוד מעצבת. המשימה האמיתית כאן מתחילה בלהכיר את הקהל שלנו, את הרצונות, הצרכים, הבעיות שיש לו ומשם לספר את הסיפור שלנו. לשקף לפרסונה האחת הזו למה אנחנו. לספר את הסיפור לנו כך שהערכים המבדלים שלנו יהיו ברורים על פני השאר.
Photo by Sebastian Unrau on Unsplash

סיפור גורם לקהל שלנו לזכור דווקא אותנו

פשוט כי קל לנו יותר לזכור פרטים כשהם חלק מסיפור. קל יותר להעביר קונספט עם סיפור וקל יותר להסביר בעיה ואת הפתרון שלה בעזרת סיפור.

סיפורים עוזרים לנו ליצור בידול בין מה שאנחנו מייצרים ולבין מה שאנחנו מוכרים

שעון או סמל סטטוס, עוגה או רגע של פינוק, קורס או הצלחה, ספר או ידע, מחברת מעוצבת או הרגשה כייפית.

ברגע שאנחנו מצליחים ליצור את ה"קליק" הזה עם הקהל שלנו, ה"למה" וה"איך" שמאחורי המותג שלנו ינצחו את ה"מה" שאנחנו מוכרים.

לכל אחד יש סיפור
Photo by Anthony Tran on Unsplash

איך לספר את סיפור המותג שלנו?

אין דבר כזה טוב או רע ביחס לסיפורים, יש סיפורים שיגעו בקהל מסוים אבל לא יעוררו שום רגש אצל קהל אחר. זה טבעי וגם די מתבקש, ומנקודת המבט שלי זה אפילו טוב יותר מהבחינה האסטרטגית כי אנחנו לא רוצים את כולם כלקוחות או עוקבים שלנו, אנחנו רוצים את אלו שנכונים לנו.

אם נסתכל על המבנה הבסיסי של סיפורים אנחנו נוכל לראות שרובם בנויים מ-3 מרכיבים עיקריים:

דמויות – מי מככב בסיפור שלנו. האם זו דמות אחד עיקרית? האם הדמות הזו היא אנחנו? אולי אנחנו בעצם מביאים את הסיפור של מישהו אחר?
המטרה של הדמות הראשית בסיפור שלנו היא לגרום לקהל שלנו להזדהות איתה, לראות בה את עצמם.
כשאנחנו קוראים סיפורת החיבור לדמות הראשית תגרום לנו להמשיך ולקרוא את הספר, אבל כשאנחנו נתקלים בסיפור מותג החיבור לדמות הראשית תגרום לנו לנוע לפעולה.

לכל אחד יש סיפור
Photo by David Billings on Unsplash

קונפליקט – רגע השיא, הקליימקס, להיות או לחדול, לשנות או להשתנות, האתגר. הדמות שלנו (או אנחנו) נתקלת בבעיה, משבר, ועכשיו היא צריכה להבין איך היא ממשיכים מכאן. איזה מתח.

בכל סיפור שאנחנו מספרים יש את הרגע הזה שהופך אותו לסיפור, הרי אם לא היה איזה פיק בעלילה זה היה סתם תוכן חסר משמעות.
בתוך הקונפליקט הזה אנחנו יכולים להכניס את הערכים שלנו, של הדמות, את הלבטים, את השיעור שהיא לומדת מתוך ההתמודדות עם אותו קונפליקט, את האמונות שלה.

פתרון – אנחנו אוהבים סופים טובים, אבל כשמדובר בסיפור מותג הפתרון לא תמיד חייב להיות של סוף טוב. יכול מאוד להיות שהפתרון הוא זה שהוביל את דמות שלנו להקים את העסק או המיזם ולחפש את הפתרון. הפתרון בסיפורי מותג צריכים להסביר את הקשר של הדמות שלנו, דרך הקונפליקט אל המותג.

יש המון עסקים שקמו במטרה לעזור לאוכלוסיה מסוימת בעולם. אין כאן ממש סוף טוב לצערנו, אבל יש כאן את הדרך שעברה הדמות שלנו עד שהיא הגיעה להבנה שהיא תוכל לעזור לאותה אוכלוסיה בעזרת המיזם שלה. ההבנה הזו היא שתגרום לקהל המטרה שלנו לנוע לפעולה ולתרום לאותו מיזם.
ומהצד השני, יש הרבה עסקים שנתקלו בבעיה מסוימת וכן הגיעו לסוף הטוב שלהם, הם מצאו פתרון לבעיה. ואת הפתרון הזה הם משווקים לעולם והוא זה שמניע את הקהל לפעולה.

לכל אחד יש סיפור
Photo by Mike Erskine on Unsplash
לדעת לספר סיפורים זה מקצוע בפני עצמו, לא לכולם זה בא בטבעיות וזה דורש יצירתיות ואימון. אבל הדבר הנהדר כאן הוא שאין מישהו שמכיר את העסק שלכם טוב מכם ולכן ההתנסות הזו בלבנות את סיפור המותג שלכם יכולה להיות מרתקת עבורכם ומועילה עבור העסק שלכם.

איך להשתמש בסיפור שלנו?

אז החלטתם שהסיפור שלכם הוא ערך מבדל במותג שלכם, כזה שבאמת ממצב אתכם מעל למתחרים שלכם. ישבתם וכתבתם את הסיפור שלכם, אבל מה בעצם עושים עם זה חוץ מלהכניס את זה כפסקה לעמוד האודות באתר?

יוצרים מזה מסר. מעבירים את הלאה.

את הסיפור שלכם אתם תציגו ותדברו עליו ברשתות החברתיות, אתם תכניסו אותו בין השורות הכתובות שלכם, אתם תציפו אותו בכל פלטפורמה ועל כל במה אפשרית כדי להבליט את הייחוד שלהם. אתם תשווקו אותו.

ואם כבר אנחנו בענייני סיפורים, הנה 2 סיפורי מותג מאוד מעניינים:

TOMS

ב-2006 בלייק מייקוסקי בן ה-29 לקח פסק זמן מהעבודה ונסע לטייל בארגנטינה. לקראת סוף הטיול שלו הוא פגש בבית קפה מקומי מתנדבת אמריקאית שסיפרה לו הארגון שלה שאוסף נעליים מתורמים ומחלק אותם לילדים מקומיים.

בלייק בילה כמה ימים בחברת אותה מתנדבת שלקחה אותו מכפר לכפר והציגה לו את העוני הגדול שמחוץ לעיר הבירה, זו הפעם הראשונה שבלייק הבחין בכך שגם בערים מפותחות כמו ארגנטינה ישנם ילדים שמסתובבים ללא נעליים. זו בעיה שיצרה תגובת שרשרת שפגעה ביכולת שלהם ללכת לבתי ספר וגם חשפה את אותם הילדים להרבה מחלות וזיהומים.

הנושא כמובן נגע מאוד לליבו של בלייק והוא החליט שהוא חייב לעשות משהו כדי לעזור לילדים. בחיפוש אחר הפתרון בלייק, שהוא יזם ואיש עסקים במקצועו, החליט להקים עסק שיעזור לספק לילדים נעליים באופן קבוע ושוטף שלא יהיה תלוי בתרומות.

לכל אחד יש סיפור, TOMS
www.toms.com

הרעיון היה פשוט, על כל זוג נעליים שבלייק מכר הוא נתן זוג נעליים לילד נזקקלחברת הנעליים שלו הוא קרא TOMS. השם הגיע מביטוי שהתגלגל אצל בלייק – Shoes for a Better Tomorrow,  ומשם התקצר ל-Tomorrow shoes ומשם ל-TOMS.

בניגוד למה שמתבקש לחשוב TOMS הוא לא מותג שמספר על איש, הוא מספר על הבטחה למחר טוב יותר.

היום TOMS הוא מותג אופנה מוביל ועדיין הסיפור החברתי שלהם מוצג בצורה ברורה ובולטת בכל שלב בשיווק שלהם ובכל פלטפורמה, והוא גם זה שממשיך להוביל אותם בהמשך העשייה שלהם.

לכל אחד יש סיפור, TOMS
www.toms.com

גארי ויינרצ'וק

גארי ויינרצ'וק, בן למשפחה יהודית, עלה בגיל 3 עם משפחתו מבלארוס לארה"ב. הוא גר בניו יורק בדירת סטודיו יחד עם עוד 8 בני משפחה נוספים עד שעבר לניו ג'רזי, שם בגיל 7 הוא הקים דוכן לימונדה, מכר קלפי בייסבול וצעצועים והצליח לייצר רווח של עשרות אלפי דולרים. כל זה הפסיק בגיל 14 כשאביו צירף אותו לעסק המשפחתי ומרווח של אלפי דולרים בסוף שבוע הוא עבר לרווח של 2$ בשעה בחנות המשקאות של אביו.

לקראת סוף שנות ה-90 גארי זיהה את הפוטנציאל הטמון באינטרנט והפך את חנות המשקאות המשפחתית לאחת מחנויות האונליין הראשונות בתחום, ובכך הביא לצמיחה אסטרונומית במכירות.

ב-2006 הוא התחיל לייצר תכני וידאו ליוטיוב כחלק מהעסק המשפחתי. הוא הפיק תוכן באופן יום-יומי במשך 5 שנים, עד שהכריזמה הייחודית שלו והגישה הבלתי מתנצלת התחילו לקרוץ לאנשים.

ב-2008 הוא הרצה על העשייה שלו בכנס ה- web 2.0 בניו יורק ששינה את הקריירה שלו. בעקבות אותה הרצאה הוא חתם על חוזה ענק עם הוצאת הספרים הרפר-קולינס וב-2009 הוא הוציא את ספרו הראשון Crush it! שמהר מאוד הפך לרב מכר.

ההרצאה ששינתה את הכל, גארי ויינרצ'וק בכנס web 2.0, ניו יורק 2008

ב-2009 הוא הקים יחד עם אחיו את ווינר-מדיה, סוכנות שעוזרת למותגים לספר את הסיפור שלהם ברשתות החברתיות.

אני לא חושבת שיש תיאור אחד מוצלח ומדויק מספיק לתופעה שהיא גארי ויינרצ'וק. הוא דמות ציבורית סוחפת, מרתקת וייחודית. יש לו מעל ל-12 מיליון עוקבים ברחבי הרשת והוא ממשיך ליצור תוכן באופן יום-יומי.

גארי משתף בסיפור הילדות שלו בכל מקום, הוא מציג את התקופה הזו כתקופה שבנתה אותו ואת אמו כדמות מטיבה שטיפחה אותו והאמינה בו. הוא לא מסתיר את הקושי אלא משתמש בו כדי לחבר אליו את הקהל שלו.

הוא מאמין בעבודה קשה, אין אצלו קיצורי דרך, אין הנחות. הוא מטיף ללקיחת סיכונים ואמונה בדרך. והוא עדיין קורא ומקשיב לכל תגובה שהקהל שלו משאיר.

אולי יש כאלה שיהיה להם קשה עם השפה ה"צבעונית" שלו, אבל מתחת לזה כל עצה שלו שווה זהב.

סיפור מותג, אומנות ה- Storytelling, תמיד היה כלי משמעותי בתהליך המיתוג של עסקים. סיפורים יכולים להרים מותגים לגבהים חדשים, הם יכולים להפוך עוד עסק למותג חי. סיפורים מחברים בין אנשים. ועכשיו אני נותנת לכם את הבמה להתנסות –

ספרו לי בתגובות את הסיפור שלכם,
של המותג שלכם.

שומעים? לא מזמן העלינו פוסט שמהווה העשרה נהדרת לתוכן הזה:

מותג אישי

מה זה מותג אישי ואיך בונים מותג אישי חזק?

מרטי נומייר הגדיר מותג כתחושת בטן שיש לאדם בקשר למוצר, שירות או חברה. להיות מותג אישי זה לשים את העשייה שלנו בקדמת הבמה כדי שהקהל שלנו יוכל להרגיש מכנה משותף עם מה שאנחנו משדרים, גם אם הם לא מכירים אותנו באופן אישי. פוסט ראשון בסדרה.

לקריאה »

מאת:

חן יאקה שומרון

חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
 אני רוצה להגיב!

שתפו הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

9 מחשבות על “לכל אחד יש סיפור”

  1. פוסט נהדר ומעורר מחשבה.
    ככותבת תוכן עבור מותגים לעסקים אני מרגישה בכל פעם מחדש שאני נכנסת לסיפור של אותו עסק.
    העסק שלי הוא הסיפור שלי, הוא אני ואני משתדלת להביא יותר ממני ומהסיפור שלי לעולם.

    1. זו התחלה מצויינת.
      בכלליות לדבר על הדרך שלנו זה תמיד מומלץ.
      תחשבי על הבלוג העסקי שלך, הגעת לתחום המתנות הדיגיטליות מתוך סיבה מאוד מסויימת – סיבה שאני בטוחה שהרבה מאוד יזדהו איתה.

  2. מרתק , לאחרונה אני נחשפת להרבה מידע שמדבר על הנושא הזה.גם העסק שלי הוקם בעקבות משבר חיים של דכאון אלרי לידה שגרם לי לצאת למסע גילוי אחרי קול הלב והדברים שעושים לי טוב בחיים וומכניסים משמעות לחיי. מיתוך החוויה האישית אני מחברת נשים ליצירה שממלאת בהנאה וחוויה משמעותית ומעצחמה גם בסטודיו וגם בטיולי הנשים באיטליה. איפה היית ממליצה לי לשלב את הסטורינג שלי באתר?

  3. ליאת רסיין פרי

    פוסט מעולה! הסיפור שלי סופר רבות, גם בע"פ וגם באחד הפוסטים הראשונים שלי בבלוג (שנמצא בקומה…), אבל מה שכתבת פה גרם לי לרצות לדייק אותו יותר ולוודא שאכן הערכים שלי עוברים כמו שצריך דרך הסיפור. ובכלל, אני מחזיקה מעצמי מספרת סיפורים די מוצלחת. אני צריכה להקדיש מחשבה למה שיש לי לספר.
    יופי של פוסט, כבר אמרתי?!

  4. פוסט מעולה. כמו תמיד את מנגישה את המושגים הערטילאיים והופכת אותם לשלבים שכל אחד יכול לעבור. למרות שאני יודעת את הסיפור של העסק שלי גרמת לי לחשוב עליו שוב ולדייק אותו.

  5. אהבתי מאד את הפוסט – ראשית התחברתי לסיפור שלך, בתחילת הפוסט. תמיד כייף לגלות דברים חדשים.
    ושנית – הדוגמאות שהבאת נותנות השראה. כעת יש לי משימה לחשוב מה הסיפור של העסק/המותג שלי.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

עיצוב

11 שלבים ללוגו מושלם

הלוגו שלכם הוא הפנים של העסק שלכם. ולרוב, הוא הדבר הראשון שהלקוחות שלכם רואים וזוכרים לאחר מכן.
לכן, הוא צריך להיות קליט, משכנע, ברור וזכיר. הנה 11 כללים פשוטים אך חשובים שיעזרו לכם להבין אם הלוגו שלכם הוא לוגו מנצח!

לחשוב כמו מותג
לחשוב כמו מותג

לחשוב כמו מותג – איך שימוש נכון במיתוג יקדם את העסק שלכם

לפני 6 שנים התחלתי ללמוד. אני לא מדברת על לימודים אקדמאים, עם זה סיימתי הרבה לפני. התחלתי ללמוד מה זה באמת אומר להקים עסק. כמה דברים שלא ידעתי ולא לקחתי בחשבון, כמה שינויים שעברתי, כמה השפעה יש לכל דבר.

מחשב מסלול מחדש
טיפים ומדריכים

מחשב מסלול מחדש – נקודה למחשבה כשבוחרים איש מקצוע

אנחנו סוג של קהל שבוי בכל הנוגע לרעיון או למוצר שלנו, ולעיתים אנחנו מתעלמים מהעובדה שאנשי המקצוע ששכרנו על מנת לקדם את הרעיון שלנו למדו והתנסו, כל אחד בתחומו, וכצופים מהצד הם רואים את אותו הרעיון שלנו בעין שונה – מקצועית יותר.

הגדה של פסח לילדים
עיצוב

הגדה של פסח לילדים

ליל הסדר כבר ממש כאן, וחיפשתי בחנויות הספרים והיצירה הגדה של פסח כדי להעסיק את יוני, בן השנתיים שלי, בזמן הסדר.

מסתבר שסיפור יציאת מצריים, מהצד הויזואלי שלו, הוא הרבה יותר מפחיד ומאיים בעיניים של הילדים, וכך יצא שכל אגדה לקטנטנים שנתקלתי בה הייתה קצת ברוטלית.

שנה טובה במתנה
עיצוב

שנה טובה במתנה!

אז מבלי ששמנו לב ראש השנה כבר ממש כאן, איך זה הגיע כל כך מהר?!
תיבת דואר מתחילה להתמלא בברכות ואיחולים וזה תמיד מחמם את הלב, ועכשיו הגיע הזמן להחזיר אהבה 😉 ונחשו מה? סגרתי לכם פינה!
אז אם אתם קצרים בזמן וחנות היצירה לא נמצאת מתחת לבית שלכם, את מוזמנים להדפיס ממארז השנות טובות שהכנתי לכם.

ניתוח פרסונות
אסטרטגית תוכן

ניתוח פרסונות – לעבוד מול אנשים

יש 3 אנשים שאני כותבת להם את הבלוג הזה.
אחת מהן היא עדי, ואת הפוסט הזה אני מקדישה לה.
אבל עדי לא באמת קיימת.
עדי היא אחת הפרסונות שאני כותבת אליהן. אני כותבת אליה כי אני יודעת מה מפחיד אותה, מה הקשיים שלה ומה יכול לעזור לה.

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

עוד באותו נושא:

יש גם וידאו
מרטי נומייר הגדיר מותג כתחושת בטן שיש לאדם בקשר למוצר, שירות או חברה. להיות מותג אישי זה לשים את העשייה שלנו בקדמת הבמה כדי שהקהל שלנו יוכל להרגיש מכנה משותף עם מה שאנחנו משדרים, גם אם הם לא מכירים אותנו באופן אישי. פוסט ראשון בסדרה.
9 דקות קריאה
יש גם וידאו
בכל מה שקשור לעסקים נהוג לחשוב שכמה שיותר – יותר טוב. הבעיה היא שמרדף הזה אחרי "היותר", בעיקר כשמדובר בעסק קטן, מובילה לתוצאה הפוכה. אנחנו מנסים לפנות ליותר, לכולם ובסוף מגיעים לאף אחד. אז מה כן כדאי לנו לעשות? להתמקד. פוסט שני בסדרה.
7 דקות קריאה
יש גם וידאו
אפילו מוצרי בסיס כמו לחם או חלב לא יתאימו לכולם, אז בטח שלא המותג שלנו, ההרצאה שלנו, הקורס שלנו, הספר שלנו, חשבון האינסטגרם שלנו. הקהל שלנו הוא לא כולם ואנחנו לא יכולים להניח אף פעם שלמוצר או שירות יש את אותו הקהל. פוסט שלישי בסדרה.
5 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

גלילה למעלה
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך.

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

ב

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.