המשמעות מאחורי סמל האהבה של פרינס

המשמעות מאחורי "סמל האהבה" aka פרינס

בשבוע שעבר עוד אייקון עזב אותנו, אבל הפעם מדובר באייקון אמיתי, אחד כזה שהלך עם זה ממש רחוק. ב-1993, שינה פרינס את שמו לסמל. מה שהתחיל כסכסוך בין האמן לחברת התקליטים שלו הפך לאחד המהלכים הכי אמיצים בעולם הרוק. ככה זה כשאף אחד לא יכול לבטא את השם שלך.

PrinceSymbol

אז מה בעצם הסמל הזה אומר?

"סמל האהבה" הוא בעצם סקיצה מאוד ראשונית. שני המעצבים שעבדו על הסמל הזה שרטטו כמה רעיונות כל הלילה, עד שפרינס נכנס לחדר ובחר את אחת הסקיצות. אותו סמל, שהפך לזהות שלו, הוא אייקון ראשוני ולא מלוטש אבל עם המון משמעות.

במבט ראשון, כמובן, נבחין מיד בסמלים של שני המינים – זכר ונקבה, הם משולבים יחד ויוצרים מין חדש. פרינס רצה להדגיש את החשיבות של שני המינים בחיבור ביניהם, הוא האמין שהם מוטמעים אחד בשני.

אם ניכנס קצת יותר לפרטים נוכל להבחין שהסמל לא מאוזן. העיקול השמאלי לא ממש מעוגל, והצד הימני לא אחיד – פינה אחת מעוגלת והשניה חדה. גם הבחירה הזו הייתה מכוונת. פרינס לא חיפש שלמות. הוא שאב השראה מגוף האדם, מחוסר השלמות, חוסר הסימטריה.

בנוסף בתחתית הסמל ניתן להבחין בצלב כסימן לדת ואמונה. יש שאומרים שהסמל הזה מבטא בצורה הרמונית למדי את המלחמות הבלתי פוסקות בין גברים לנשים, ובין דת למין.

בשנת 2000 סיים פרינס את החוזה מול חברת התקליטים שלו ואפשר היה לחזור ולקרוא לו בשמו. הסמל הזה עדיין נשאר חלק בלתי נפרד ממנו, ועכשיו, אחרי מותו, ובאגדות כמו באגדות – ככל הנראה יתחיל לפתח חיים משל עצמו.

מאת:

חן יאקה שומרון

חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.
 אני רוצה להגיב!

שתפו הלאה:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

2 מחשבות על “המשמעות מאחורי "סמל האהבה" aka פרינס”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.
כי היי, לימונים בחינם וזה...

הצטרפו לרשימת התפוצה של לימונדה ונדאג לעדכן אתכם עם:
› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

מאת: חן יאקה שומרון

מעצבת ואשת אינטראקטיב, חיה ונושמת את המדיה הדיגיטלית. מאמינה בייחוד ובבידול, בתהליכי חשיבה, התמודדות ופיצוח של מסרים. חולמת לעזור לכל עסק קטן לחשוב כמו מותג.

תוכן עניינים

‹ שתפו הלאה

pointer-90deg
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תקופת החגים כבר כאן!

מפה לשם ישבתי לעצב ליוני ולאחיינים חוברת פעילויות לראש השנה וחגי תשרי – מבוכים, גזירות, הדבקות, צביעה ויצירה שמשלבת חשיבה ולמידה. כל מה שנשאר זה להדפיס וליצור.

טיפים לניהול פרופיל אינסטגרם מנצח
טיפים ומדריכים

טיפים לניהול פרופיל אינסטגרם מנצח

תמיד הייתי חובבת צילום, לא בקטע מקצועי אבל בכל מצב אפשר היה למצוא אותי עם מצלמה ביד. עם הזמן נכנסו לחיינו הטלפונים החכמים והמצלמה שלי הוחלפה באייפון. לפני 7 שנים הראה לי חבר לעבודה אפליקציה חדשה ומגניבה לצילום ושיתוף תמונות, קראו לה אינסטגרם והתאהבתי בה מיד.

על מציאת נישה והייתרונות הגדולים שיש לעסקים קטנים
לחשוב כמו מותג

על מציאת נישה והיתרונות הגדולים שיש לעסקים קטנים

בכל מה שקשור לעסקים נהוג לחשוב שכמה שיותר – יותר טוב.
הבעיה היא שמרדף הזה אחרי "היותר", בעיקר כשמדובר בעסק קטן, מובילה לתוצאה הפוכה.
אנחנו מנסים לפנות ליותר, לכולם ובסוף מגיעים לאף אחד. אז מה כן כדאי לנו לעשות? להתמקד.
פוסט שני בסדרה.

ראש השנה וחגי תשרי, חוברת פעילויות לילדים
אחר

חגי תשרי – חוברת פעילויות לילדים להדפסה

חוברת פעילויות להדפסה עם המון דפי צביעה, משחקי זיהוי, חיתוכים, מבוכים ועוד מגוון רחב של פעילויות ברוח החגים והמועדים.

שנה טובה במתנה
עיצוב

שנה טובה במתנה!

אז מבלי ששמנו לב ראש השנה כבר ממש כאן, איך זה הגיע כל כך מהר?!
תיבת דואר מתחילה להתמלא בברכות ואיחולים וזה תמיד מחמם את הלב, ועכשיו הגיע הזמן להחזיר אהבה 😉 ונחשו מה? סגרתי לכם פינה!
אז אם אתם קצרים בזמן וחנות היצירה לא נמצאת מתחת לבית שלכם, את מוזמנים להדפיס ממארז השנות טובות שהכנתי לכם.

ניתוח פרסונות
אסטרטגית תוכן

ניתוח פרסונות – לעבוד מול אנשים

יש 3 אנשים שאני כותבת להם את הבלוג הזה.
אחת מהן היא עדי, ואת הפוסט הזה אני מקדישה לה.
אבל עדי לא באמת קיימת.
עדי היא אחת הפרסונות שאני כותבת אליהן. אני כותבת אליה כי אני יודעת מה מפחיד אותה, מה הקשיים שלה ומה יכול לעזור לה.

כשהחיים שולחים לכם לימונים, תקחו.כי היי, לימונים בחינם וזה...

› כלים להתנהלות ויזואלית נכונה.
› פיתוח נוכחות דיגיטלית ברשת.
› עדכונים על מדריכים וטיפים בבלוג.

עוד באותו נושא:

מה אנחנו יכולים ללמוד מסקנדל הפליטה של קונצרן הענק פולקסוואגן על התמודדות עם אלגוריתמים בפייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ואחרים?
3 דקות קריאה
קטעים נבחרים, אנקדוטות משעשעות ותחזיות פוקחות עיניים לסיכום 2019 ופתיחת 2020 כדי שגם אתם תוכלו להיכנס אל השנה החדשה עם מטרות מפוקחות יותר לעסק שלכם.
7 דקות קריאה
שימוש בסיפור, סטוריטלינג, הוא אחד הכלים המשמעותיים בעולם המיתוג. בעבר אנשי הקריאייטיב היו בונים סיפורים פיקטיביים למותגים, אבל היום הקהל שלנו הרבה יותר חשדן. היום סיפורים חייבים להיות אמיתיים. למה לסיפורים יש כל כך הרבה כח? ואיך אנחנו מספרים את הסיפור של המותג שלנו?
9 דקות קריאה

מחפשים נושא אחר?
בואו למצוא את כל התכנים בבלוג

גלילה למעלה
א

אה, סליחה?
מה עושים כאן?

שאלה מצויינת! טוב ששאלת.
כאן נרשמים לרשימת הדיוור שלנו.
מדי פעם* אנחנו נשלח לך אימייל עם תכנים בנושאי עיצוב, מיתוג ונוכחות דיגיטלית ברשת.

אז אם כבר קראת כאן פוסט או שניים ואהבת, זה הזמן להשאיר פה את כתובת המייל שלך.

*מדי פעם = פעם בחודש בערך.

רוצים לדבר?

מצוין!
השאירו פניה בטופס הבא:

מ

מעולה!
נרשמתם בהצלחה!

איזה כיף שהצטרפתם אלינו!
עכשיו, כשאתם חלק מרשימת הדיוור שלנו, אתם תהיו הראשונים לקבל פוסטים חדשים מהבלוג, טיפים, הפתעות והצעות מיוחדות ששמורות רק לכם!
רק תבדקו את המייל שקיבלתם מאיתנו ושהוא בטעות לא נכנס לספאם.